Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-06-01, 10:20
|
|
|
popychacz to tłumik drgań
czyli on nie napina on tłumi ale też napina wie że to głupie ale tak jest
nie sprawny może dawać takie objawy
lub bardziej nie prawidłowo napięty pasek jak on był be to było by spore przestawienie w odpowiednich blokach |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-01, 11:31
|
|
|
pepi napisał/a: | popychacz to tłumik drgań
czyli on nie napina on tłumi ale też napina wie że to głupie ale tak jest
nie sprawny może dawać takie objawy
lub bardziej nie prawidłowo napięty pasek jak on był be to było by spore przestawienie w odpowiednich blokach |
popychacz to tłumik drgań, czyli ten nieszczęsny napinacz?
Przestawienie mam w 093 rzędu 4-8, albo -4 8, już nie pamiętam dokładnie, ale wychodzi, że o zęba nie teges<nie> Poprzedni właściciel mówił, że tak było od razu po zrobieniu nowego rozrzadu- bo to nie za mojej kadencji było wymieniane.
Wychodzi na to, że ktoś nie poluzowal kół i źle naciągną pasek |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-01, 21:56
|
|
|
Witam!
Popychacz czyli popychacz taki co popycha a nie jakis tlumik drgan.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-02, 06:53
|
|
|
Witam!
Jezeli ktokolwiek ma problem z odczytaniem tzego co pisze to moze zwrocic sie do mnie o wyjasnienia droga mailowa .W wolnej chwili odpisze.Tym razem jeszcze zrobie wyjatek.
POPYCHACZ to element posredni znajdujacy sie w tym przypadku pomiedzy krzywka walka rozrzadu a trzonkiem zaworu.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-06-03, 05:56
|
|
|
wiesz co piszesz głupoty co raz nie wiem czy tak lubisz czy to wynika z twojej nie wiedzy ?
czy normalnie tylko klepiesz posty
zazwyczaj masz odmienne zdanie niż wszyscy |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-03, 18:12
|
|
|
Zaglądałem dziś do swojego paska i na obu głowicach jest równo napięty i mam 1 rolkę, tak jak FOSS pokazywał na przykładzie AVP 2001. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-03, 20:06
|
|
|
Wiem, bywa czasami luz ale nie taki jak u Ciebie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-06-04, 10:19
|
|
|
majster czy kowal |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-06, 20:36
|
|
|
Dlatego ja zawsze sprawdzam rozrzad w nowo nabytym aucie. Jak jest ok to ok ale tylko we fieście kupionej od mojego majstra nie musiałem nic poprawiać |
|
|
|
|
|