Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-06-06, 20:40
|
|
|
a nie pisałem o tym |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-06, 21:58
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Info po zdjęciu mordy: jedyne co rzuciło się w oczy to zardzewiała rolka, ta po prawej stronie, pod pompą wody i oczywiście pasek do wymiany.Diagnoza: źle ustawiony rozrząd przez poprzedniego właściciela i jego majstra/kowala |
beyer28 napisał/a: | ... jakiś mądry nie poluzował kół i ustawił pasek na pałę |
ech... mówiłem o tym już dawno... rozrząd robiony gdzieś tam na Mazurach i widać niestety skąd różnica w cenie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-06, 23:08
|
|
|
A po co luzować koła Zrobić, skasować i pogonić |
_________________
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-07, 16:40
|
|
|
Witam!
krzychu22.p1i napisał/a: | A po co luzować koła | -to jest dobre pytanie.Czyzby paski az tak sie roznily?
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-07, 19:54
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Czyzby paski az tak sie roznily? |
Oczywiście, ten nowy zawsze jest wyraźnie czarniejszy.
A jak wiadomo czarne wyszczupla więc rolki trzeba zawsze luzować co by się zmieścił |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-07, 19:56
|
|
|
Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-07, 20:56
|
|
|
Apophis napisał/a: | Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów |
aaaaaa, no z zębami to u mnie w miarę w porządku..... tzn. pomimo wielu ekstremalnych rzeczy jakie robiłem na tą chwilę mam wszystkie swoje
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-07, 21:23
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów | - To chyba nie jest jedyny silnik widlasty majacy pasek ale napewno jeden z niewielu majacy takie rozwiazanie.Ja bardziej bym oczekiwal sensownej odpowiedzi na to pytanie jesli ktos ja zna...
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-08, 04:30
|
|
|
FOSS napisał/a: | tzn. pomimo wielu ekstremalnych rzeczy jakie robiłem na tą chwilę mam wszystkie swoje
|
Zazdroszczę,ale nie wqrzaj Stefana bo ta sytuacja sie może zmienić
Stefan.
Ja tam fachura nie jestem,fakt że paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być. na chłopski rozum jak policze se ząbki i identycznie wsadze pasek to nie powinno sie nic różnić o ile poprzednio juz był dany rozrzad dobrze ustawiony. Tak tez zwykle robie w swoich autach i w A8 i problemu nie ma. Ale może nowsze silniki maja jakies tricki o ktorych nie wiem to sie nie upre przy swoim |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-09, 21:48
|
|
|
Witam!
No niestety chetnych do podpowiedzi brak...
Apophis napisał/a: | paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być. na chłopski rozum jak policze se ząbki i identycznie wsadze pasek to nie powinno sie nic różnić o ile poprzednio juz był dany rozrzad dobrze ustawiony. | - na "zdrowy chlopski rozum" tak wlasnie powinno byc. Ale czy napewno?
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-06-12, 17:41
|
|
|
Apophis napisał/a: |
Ja tam fachura nie jestem,fakt że paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być. |
Prawda, porównywałem stary pasek i nowy Conti, różnica pół centymetra dosłownie.
Rozrząd ustawiony na nowo i dalej luz jest...ale tym razem już bardzo mały miedzy naciągiem góra-dół jakieś 2-3cm, wcześniej 8-9cm
Przy okazji wymienione rolka mała Rouville i ta pod pompą wody Rouville oraz oczywiście nowy pasek Conti
Robocizna 300zł, części 370, spokój na następne 60 tys - bezcenne
Dziękuje za wszystkie sugestie, gdyby nie Wy dalej tkił bym w tej słodkiej, destrukcyjnej niewiedzy pozdrawiam |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-21, 19:03
|
|
|
Kontynując ten temat-u mnie po wymianie rozrządu jakies 3-4 tyś temu mam rownież czasami luźny pasek. Rozrząd składałem osobiscie na blokadach wraz z luzowaniem kół itp...
Po przeanalizowaniu sprawy przyczyna może byc tylko źle naciągnieta rolka(ta z dwoma otworami)Według mnie- innej opcji nie ma
Z tym że wegług ELSY napiecie tej rolki ma wynosić 6nm. Czyli bardzo mało
Kręciłem też wałem ręcznie i faktycznie jeśli zatrzymałem się w niektórych miejscach jedne koło w głowicy czasami sie delikatnie cofało i pasek robił sie luźny-tak że "jakis tam" luz nieunikniony. Tylko pytanie jaki luz jest dopuszczalny??? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-21, 19:05
|
|
|
Musisz wrzucic jakis filmik to szpece doradzą ci czy gra czy fałszuje. |
|
|
|
|
|