Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pasek rozrządu  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-06-06, 20:40   

a nie pisałem o tym :]
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-06, 21:21   

pepi, fachura jesteś, nia ma co... <hihi> Tak jak pisałeś, jakiś mądry nie poluzował kół i ustawił pasek na pałę <bezradny> jeszcze jedna gwiazdka za pomoc dla Ciebie ;)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-06, 21:58   

beyer28 napisał/a:
Info po zdjęciu mordy: jedyne co rzuciło się w oczy to zardzewiała rolka, ta po prawej stronie, pod pompą wody i oczywiście pasek do wymiany.Diagnoza: źle ustawiony rozrząd przez poprzedniego właściciela i jego majstra/kowala <blee>


beyer28 napisał/a:
... jakiś mądry nie poluzował kół i ustawił pasek na pałę <bezradny>

ech... mówiłem o tym już dawno... rozrząd robiony gdzieś tam na Mazurach i widać niestety skąd różnica w cenie <niechce>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-06, 22:03   

FOSS, dokładnie tak <bezradny>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-06-06, 23:08   

A po co luzować koła <hihiwiesz> Zrobić, skasować i pogonić <papa2>
_________________
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-07, 16:40   

Witam!

krzychu22.p1i napisał/a:
A po co luzować koła
-to jest dobre pytanie.Czyzby paski az tak sie roznily?

Stefan.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-07, 19:54   

majkaistefan napisał/a:
Czyzby paski az tak sie roznily?

Oczywiście, ten nowy zawsze jest wyraźnie czarniejszy.
A jak wiadomo czarne wyszczupla więc rolki trzeba zawsze luzować co by się zmieścił <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-07, 19:56   

Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-06-07, 20:56   

Apophis napisał/a:
Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów :)

aaaaaa, no z zębami to u mnie w miarę w porządku..... tzn. pomimo wielu ekstremalnych rzeczy jakie robiłem na tą chwilę mam wszystkie swoje <faktycznie>
:D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-07, 21:23   

Witam!

Apophis napisał/a:
Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów
- :) To chyba nie jest jedyny silnik widlasty majacy pasek ale napewno jeden z niewielu majacy takie rozwiazanie.Ja bardziej bym oczekiwal sensownej odpowiedzi na to pytanie jesli ktos ja zna...

Stefan.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-08, 04:30   

FOSS napisał/a:
tzn. pomimo wielu ekstremalnych rzeczy jakie robiłem na tą chwilę mam wszystkie swoje <faktycznie>
:D


Zazdroszczę,ale nie wqrzaj Stefana bo ta sytuacja sie może zmienić :D

Stefan.

Ja tam fachura nie jestem,fakt że paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być. na chłopski rozum jak policze se ząbki i identycznie wsadze pasek to nie powinno sie nic różnić o ile poprzednio juz był dany rozrzad dobrze ustawiony. Tak tez zwykle robie w swoich autach i w A8 i problemu nie ma. Ale może nowsze silniki maja jakies tricki o ktorych nie wiem to sie nie upre przy swoim :)
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-09, 21:48   

Witam!

No niestety chetnych do podpowiedzi brak...

Apophis napisał/a:
paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być. na chłopski rozum jak policze se ząbki i identycznie wsadze pasek to nie powinno sie nic różnić o ile poprzednio juz był dany rozrzad dobrze ustawiony.
- na "zdrowy chlopski rozum" tak wlasnie powinno byc. Ale czy napewno?

Stefan.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-12, 17:41   

Apophis napisał/a:

Ja tam fachura nie jestem,fakt że paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być.

Prawda, porównywałem stary pasek i nowy Conti, różnica pół centymetra dosłownie.

Rozrząd ustawiony na nowo i dalej luz jest...ale tym razem już bardzo mały ;) miedzy naciągiem góra-dół jakieś 2-3cm, wcześniej 8-9cm <boisie>
Przy okazji wymienione rolka mała Rouville i ta pod pompą wody Rouville oraz oczywiście nowy pasek Conti
Robocizna 300zł, części 370, spokój na następne 60 tys - bezcenne <prosze>
Dziękuje za wszystkie sugestie, gdyby nie Wy dalej tkił bym w tej słodkiej, destrukcyjnej niewiedzy <okok> pozdrawiam
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-05-21, 19:03   

Kontynując ten temat-u mnie po wymianie rozrządu jakies 3-4 tyś temu mam rownież czasami luźny pasek. Rozrząd składałem osobiscie na blokadach wraz z luzowaniem kół itp...
Po przeanalizowaniu sprawy przyczyna może byc tylko źle naciągnieta rolka(ta z dwoma otworami)Według mnie- innej opcji nie ma <bezradny> <bezradny> <bezradny>
Z tym że wegług ELSY napiecie tej rolki ma wynosić 6nm. Czyli bardzo mało <bezradny> <bezradny>
Kręciłem też wałem ręcznie i faktycznie jeśli zatrzymałem się w niektórych miejscach jedne koło w głowicy czasami sie delikatnie cofało i pasek robił sie luźny-tak że "jakis tam" luz nieunikniony. Tylko pytanie jaki luz jest dopuszczalny???
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-21, 19:05   

Musisz wrzucic jakis filmik to szpece doradzą ci czy gra czy fałszuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.