Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pasek rozrządu  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-05-31, 10:55   

Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-05-31, 11:19   

michalwruszak napisał/a:
Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach

My to możemy wiedzieć, domniemywać.... ale w ASO jak kiedyś pytałem to nie potrafili tego jakoś konkretnie określić <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-31, 12:19   

hipcio napisał/a:
Nie ma
A jak krecisz wałem to co się dzieje z tym luzem. Ja bym odpalił i patrzył jak pasek leży. Skoro tyle czasu tak jezdziles to może nic się nie stanie.

Jeszcze jedno wydaje mi się ze powinieneś mieć dwie rolki te male na głowicach.


Jak kręce wałem to luzu już nie ma, po odpaleniu wszystko równo leży i chodzi, nic nie lata. Ten luz, który pokazałem na filmie też nie jest zawsze, po zgaszeniu raz jest a bardzo często go nie ma, zależy jak się silnik ustawi.
Ale tą rolkę to mam jedna

michalwruszak napisał/a:

Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach


Pany czyli to oznacza, że brakuje mi jednej rolki? <boisie> albo jeżdżę S8 i sam o tym nie wiem <amasz>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-05-31, 12:37   

beyer28 napisał/a:
michalwruszak napisał/a:

Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach

Pany czyli to oznacza, że brakuje mi jednej rolki? <boisie> albo jeżdżę S8 i sam o tym nie wiem <amasz>

Dlatego piszę, że komedia.
Silnik masz taki jak mieć powinieneś.
Koncepcja dwóch rolek versus jedna rolka zmieniła się w roku bliżej mi nieznanym i w ASO też nie potrafią tego konkretnie określić.
Po numerze VIN w twoim aucie powinny być dwie rolki ale...... pasek rozrządu do twojego numeru VIN został już wycofany z produkcji a więc kupujesz nowszy pasek który jest pewnikiem trochę krótszy a więc i pod to montujesz już tylko jedną rolkę.
Ot taki psikus techniczny <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-05-31, 12:48   

Też mam AQF i z ciekawosci sprawdziłem u siebie. Owszem czasami(zależy jak sie silnik zatrzyma)jest luz na pasku. Nie taki jak u kolegi na filmiku -ale czasami troche robi sie luźno(próbowałem ze 20 razy).
Ta małą rolke też mam jedna,w komplecie rozrządem były dwie,no ale wyszło że potrzebna tylko jedna.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-31, 13:22   

kryhawrc, dużo mniejszy jest ten luz u Ciebie?masz możliwość wrzucenia filmiku?bym zobaczył jak to u Ciebie wygląda
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-05-31, 14:50   

Nie niestety ale nie mam juz mozliwosci wrócenia zdjęć czy filmiku. Tak jak pisałem czasami mam luz ale mniejszy. Ciezko opisac o ile mniejszy

A co do uszkodznia napinacza-to według mnie raczej nie to. Wtedy byłby luźny pasek od spodu -nie u góry.
A nie wydaję mi sie żeby napinacz mial taka siłe żeby ruszyc koło w głowicy i naciagnął pasek.

Czasami kiedy recznie obraca sie silnikiem czuć spręzanie ,gdy przestaniesz obracac silnik sam sie cofa. Wydaje mi sie że kiedy akurat zatrzyma sie w tym momęcia ma prawo sie troche cofnać.
Takie sa moje przemyślenia
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-05-31, 17:40   

kryhawrc napisał/a:
Czasami kiedy recznie obraca sie silnikiem czuć spręzanie ,gdy przestaniesz obracac silnik sam sie cofa. Wydaje mi sie że kiedy akurat zatrzyma sie w tym momęcia ma prawo sie troche cofnać.
Takie sa moje przemyślenia
- <cicho>


co do rolki to od numeru są dwie - 4D-Y-016 501
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-05-31, 18:51   

michalwruszak napisał/a:
Wszystkie A8 3.7 4.2 Polift maja 2 rolki , S8 4.2 Polift ma 1 rolke . Mowa oczywiście o małych rolkach
beyer28 napisał/a:
Pany czyli to oznacza, że brakuje mi jednej rolki?
U mnie też jest jedna mała a co ciekawe z dwoma jeszcze nie widziałem (w katalogu online też nie ma). Ma ktoś foto, gdzie ta druga rolka jest przykręcona?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-05-31, 19:23   

danishow napisał/a:
Ma ktoś foto, gdzie ta druga rolka jest przykręcona?

Foto oczywiście, toć robiłem kilkukrotnie także takie z dwoma rolkami ;)

_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-31, 19:30   

W S8 AQH też mam dwie rolki i pasek można powiedzieć że jest napięty.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-31, 19:55   

kryhawrc napisał/a:
Nie niestety ale nie mam juz mozliwosci wrócenia zdjęć czy filmiku. Tak jak pisałem czasami mam luz ale mniejszy. Ciezko opisac o ile mniejszy

A co do uszkodznia napinacza-to według mnie raczej nie to. Wtedy byłby luźny pasek od spodu -nie u góry.
A nie wydaję mi sie żeby napinacz mial taka siłe żeby ruszyc koło w głowicy i naciagnął pasek.
[url=http://s5.ifotos.pl/...ser.jpg]Obrazek[/url]
Czasami kiedy recznie obraca sie silnikiem czuć spręzanie ,gdy przestaniesz obracac silnik sam sie cofa. Wydaje mi sie że kiedy akurat zatrzyma sie w tym momęcia ma prawo sie troche cofnać.
Takie sa moje przemyślenia

Fuck to co może powodować ten luz <bezradny> ale u mnie dół jest cały czasa wzorowo napięty, tylko ta góra czasami jakaś zflaczała <onie> miałem nadzieje, że to ten cholerny napinacz, by wymienił i z bani. Ale widzę, że trza będzie zafundować mu cały komplet. Najgorzej się boję, że po zdjęciu nic się nie żuci w oko co może to powodować i na nowym rozrządzie będzie to samo. Bo to nie jest normalne żeby w miarę świerzy rozrząd tak wyglądał <niechce>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-05-31, 20:18   

Z tego co pamietam to AQH ma zawsze 2 rolki.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-05-31, 20:21   

adrian949 napisał/a:
W S8 AQH też mam dwie rolki i pasek można powiedzieć że jest napięty.

A to co na foto wrzuciłem to AVP 2001 ;)

beyer28 napisał/a:
Fuck to co może powodować ten luz <bezradny> ale u mnie dół jest cały czasa wzorowo napięty, tylko ta góra czasami jakaś zflaczała <onie> miałem nadzieje, że to ten cholerny napinacz, by wymienił i z bani. Ale widzę, że trza będzie zafundować mu cały komplet.

Ale czego załamujesz ręce?...
Tu jest albo napinacz hydrauliczny padnięty albo rolka napinająca poluzowana.
Zanim rzucisz się na robienie całego rozrządu to może by tak jednak sprawdzić jak ten napinacz wygląda.
No chyba, że czas na rozrząd już blisko to leć po całości i będzie spokój.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-05-31, 21:22   

Witam!

Te "male" rolki to sa tylko po to zeby pasek nie drzal (rezonans) podczas pracy.Przyczyna takiego stanu moze byc konczacy sie popychacz.

Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.