VW Golf Mk4 by Michal_ST
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Używam już drugi sezon, jako zimówki Pirelli P6 four season i w warunkach zimowych dają radę. Tak szybko jak na typowych premium zimówkach latać na nich nie można, przynajmniej w zakrętach bo wynoszą (jeżdzę bez ESP, więc jestem do tego przyzwyczajony), ale jeśli chodzi o ruszanie czy hamowanie na sniegu, nie ustępują. W zeszłym roku goniłem na nich od września. Dobrze odprowadzają wodę, są ciche i dość żywotne.
Zależy ile km rocznie robisz. Całoroczne z wiadomych względów "zeżre" szybciej.
Zależy ile km rocznie robisz. Całoroczne z wiadomych względów "zeżre" szybciej.
Black Cars Matters
Środek zimy a będę przeprowadzał delikatny remont zawieszenia
Sworznie wahacza
Końcówki drążka - w końcu dostałem właściwe
Łączniki stabilizatora - plastikowe ?? Myślałem że są metalowe ale na aucie też takie były
Gumy stabilizatora
Dodatkowo wymieniam.
Świece zapłonowe Boscha
Rura wydechowa z fabrycznym łącznikiem elastycznym + Nowa uszczelka.
Olej POM 10w40 rzekomo pełen syntetyk i jakościowo lepszy od Valvoline itp - produkcja Holandia + filtr oleju
Zauważyłem wyciek płynu chłodniczego spod reduktor LPG - powód sam nie wiem bo opaski na wężach zaciśnięte luzów brak.
Sworznie wahacza
Końcówki drążka - w końcu dostałem właściwe
Łączniki stabilizatora - plastikowe ?? Myślałem że są metalowe ale na aucie też takie były
Gumy stabilizatora
Dodatkowo wymieniam.
Świece zapłonowe Boscha
Rura wydechowa z fabrycznym łącznikiem elastycznym + Nowa uszczelka.
Olej POM 10w40 rzekomo pełen syntetyk i jakościowo lepszy od Valvoline itp - produkcja Holandia + filtr oleju
Zauważyłem wyciek płynu chłodniczego spod reduktor LPG - powód sam nie wiem bo opaski na wężach zaciśnięte luzów brak.