Witam. Padł mi silniczek od przesuwania siedzenia w pozycji poziomej czyli przód - tył.
Na nieszczęście spalił się w takiej pozycji że nie mogę odkręcić fotela bo tylnie śruby są schowane.
Czy demontował już ktoś ten silniczek?
Jak zdjąć go z "gwintowanego pręta"?
[D2 ALL ] Siedzenie, przesuwnie, przód - tył , Problem
[D2 ALL ] Siedzenie, przesuwnie, przód - tył , Problem
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez PAlllUCH, łącznie zmieniany 1 raz.
Zobacz czy wirnika silniczka nie da się ręcznie przekręcić śrubokrętem. Wtedy sobie przesuniesz fotel i będzie dostęp do tylnych śrub.
https://www.mediafire.com/file/cm601j0j ... e.pdf/file
https://www.mediafire.com/file/cm601j0j ... e.pdf/file
Four rings to rule them all
Dzięki wielkie, masz racje w silniczkach jest wejście na taki czworokątny klucz i można wtedy ręcznie kręcąc silniczkiem przesunąć fotel. Niestety przeczytałem to po fakcie i odkręciłem sam fotel z szyny co było też nie lada wyzwaniem he.
A przyczyną niedziałającego silniczka okazało się zwarcie na kablach przy wtyczce a co gorsza poszło to na płytkę, moduł sterujący.
5 min roboty u elektronika i wszystko wyczyszczone i polutowane.
Jeszcze jedno pytanko do was.
Jak zaprogramować siedzenie aby po otworzeniu samochodu ustawiło się w pożądaną pozycję?
Jak otwieram auto siedzenie cofa się i opuszcza w dół, wygląda to tak aby było jak najwięcej miejsca do wsiadania.
A przyczyną niedziałającego silniczka okazało się zwarcie na kablach przy wtyczce a co gorsza poszło to na płytkę, moduł sterujący.
5 min roboty u elektronika i wszystko wyczyszczone i polutowane.
Jeszcze jedno pytanko do was.
Jak zaprogramować siedzenie aby po otworzeniu samochodu ustawiło się w pożądaną pozycję?
Jak otwieram auto siedzenie cofa się i opuszcza w dół, wygląda to tak aby było jak najwięcej miejsca do wsiadania.