[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa
[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa
Wczoraj wracając z urlopu po przejechaniu około 150 km stwierdziłem, że funkcja Lock up nie działa. Działało na każdym biegu a teraz w ogóle, zmiana, redukcja, przyśpieszenie w normie. Jest za to odpowiedzialny jakiś elektryczny zawór czy jest mechanicznie załączane, co może być przyczyną?
Sądziłem, że to konwerter się skończył ale auto rusza bardzo dobrze tj. bez zmian, tak jak wcześniej. Jedynie te spadanie i podwyższanie obrotów przy puszczaniu i dodawaniu gazu jest irytujące. Macie jakieś pomysły? W najbliższym czasie i tak będę robić wymianę oleju, co sprawdzić, gdzie szukać?
Z góry wielkie dzięki za przybliżenie problemu.
Sądziłem, że to konwerter się skończył ale auto rusza bardzo dobrze tj. bez zmian, tak jak wcześniej. Jedynie te spadanie i podwyższanie obrotów przy puszczaniu i dodawaniu gazu jest irytujące. Macie jakieś pomysły? W najbliższym czasie i tak będę robić wymianę oleju, co sprawdzić, gdzie szukać?
Z góry wielkie dzięki za przybliżenie problemu.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki Paweł za info, trochę poszperałem w necie ale jakoś na uszkodzony konwerter nie wskazuje ...raczej właśnie na zawór, zwłaszcza że nastąpiło to nagle a nie stopniowo. Okaże się jutro jak podepnę pod kompa.
Mam nadzieje, że przejechane 1300km od momentu awarii nie narobi więcej szkód bo skrzynia pracowała idealnie, poza LockUp-em oczywiście
Mam nadzieje, że przejechane 1300km od momentu awarii nie narobi więcej szkód bo skrzynia pracowała idealnie, poza LockUp-em oczywiście
Przy okazji napiszę że jak ktoś ma problem z Lock Upem w aucie typu poszarpywania i efekt slizgania sie sprzegła a nie ma PLNów,Euroków,bądż rubli na naprawe konwertera to może własnie wyprogramowac sobie LockUpa i jeździc dalej bez. Auto bedzie troszkę więcej paliło i olej bedzie w skrzyni cieplejszy ale spokojnie da sie z tym żyć.
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
O ile się nie mylę to chodzi o moment obrotowy. Każdy silnik generuje jakiś moment i chodzi o wytrzymałość tego elementu na jego przeniesienie. Tak mi się wydaje.danishow pisze: Pytanie, co tam w środku jest innego?
W 3.7 będzie mniejszy niż w 4.2 i stąd różnica, ale cywilne 4.2 a eSowe też będzie miało znaczenie.
W TDI jest podobnie.
Wiadomo jak założysz za słabe sprzęgło do zbyt mocnego auta to nie wytrzyma i je szlak trafi po jakimś czasie.
A może ktoś z Was powiedzieć który to zawór na płycie sterującej w takiej skrzyni 5hp24 na przyklad? To ten zielony od sterowania cisnieniemy czy jeden z tych 4 czarnych czy jeden z tych pozostalych 3 ? Wie ktoś który to ?
Według mnie jesli to się stało gwałtownie (a nie pogarszało z czasem) to jak nic cos na plycie sterującej się przycielo.
Według mnie jesli to się stało gwałtownie (a nie pogarszało z czasem) to jak nic cos na plycie sterującej się przycielo.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"