[D2 99 4.2PB/LPG ] Jakie opony 8,5j i 9,5j
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[D2 99 4.2PB/LPG ] Jakie opony 8,5j i 9,5j
Witajcie, przerabiał ktoś temat opon na takie felgi?
Mam na przód 8,5j 19" ET 45 oraz na tył 9,5j 19" ET 45 i przymierzam się od kilku dni do zakupu nowych opon do tych roleczek ale wywalić kupe kasy i być niezadowolonym nie bardzo mi się uśmiecha, torsena zajechać też nie chce i co chwile rodzą się jakieś problemy. Znaleźliśmy z Robertasssem złoty środek ale te szerokości opon które nam wyszły nie istnieją w rozmiarze 19" .
Chce uzyskać nieduży naciąg, ze względu na to iż zawieszenie mam z S8 to nie jest to jakoś mega nisko ale mimo wszystko ciut niżej. Duży naciąg wyjdzie pokracznie ze względu na prześwit jeszcze miedzy gumą a nadkolem z kolei brak naciągu mi nie będzie pasował bo chce by rant felgi się wyróżniał a nie był ukryty pod protektorem opony.
Pisząc nieduży naciąg mam na myśli mniej więcej coś takiego, może nawet ciut mniejszy by nie jadło opon za szybko :
Poświęciłem dziś pół dnia na różnych kombinacjach ale albo nie wychodzi naciąg, albo za duża różnica w obwodzie koła i napędy by dostawały, albo brak takich rozmiarówek opon na oponeo.pl. Jakieś sugestie poza tym żeby sprzedać te felgi i kupić nowe o jednakowej szerokości ?
Szukam konkretnie coś na ten spasik:
(TAK WIEM ODSTAJE ZDERZAK JESZCZE BO NIE BYŁ POPRAWIANY PO KOLIZJI JESZCZE WTEDY )
Mam na przód 8,5j 19" ET 45 oraz na tył 9,5j 19" ET 45 i przymierzam się od kilku dni do zakupu nowych opon do tych roleczek ale wywalić kupe kasy i być niezadowolonym nie bardzo mi się uśmiecha, torsena zajechać też nie chce i co chwile rodzą się jakieś problemy. Znaleźliśmy z Robertasssem złoty środek ale te szerokości opon które nam wyszły nie istnieją w rozmiarze 19" .
Chce uzyskać nieduży naciąg, ze względu na to iż zawieszenie mam z S8 to nie jest to jakoś mega nisko ale mimo wszystko ciut niżej. Duży naciąg wyjdzie pokracznie ze względu na prześwit jeszcze miedzy gumą a nadkolem z kolei brak naciągu mi nie będzie pasował bo chce by rant felgi się wyróżniał a nie był ukryty pod protektorem opony.
Pisząc nieduży naciąg mam na myśli mniej więcej coś takiego, może nawet ciut mniejszy by nie jadło opon za szybko :
Poświęciłem dziś pół dnia na różnych kombinacjach ale albo nie wychodzi naciąg, albo za duża różnica w obwodzie koła i napędy by dostawały, albo brak takich rozmiarówek opon na oponeo.pl. Jakieś sugestie poza tym żeby sprzedać te felgi i kupić nowe o jednakowej szerokości ?
Szukam konkretnie coś na ten spasik:
(TAK WIEM ODSTAJE ZDERZAK JESZCZE BO NIE BYŁ POPRAWIANY PO KOLIZJI JESZCZE WTEDY )
Przód 235/45 natomiast tył 255/40, różnica wychodzi 1,1% a dopuszczalne jest 1,4 czy tam 1,5 ...nie pamiętam dokładnie. Poniżej w linku porównanie:
http://www.tire-size-calculator.info/in ... 2off=35.05
http://www.tire-size-calculator.info/in ... 2off=35.05
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja myśle nad takim czymś.
http://www.willtheyfit.com/index.php?wi ... offset2=45
Szukałem w google grafika tego
http://www.willtheyfit.com/index.php?wi ... offset2=45
Szukałem w google grafika tego
to troszkę za delikatnie to wygląda.danishow pisze:Przód 235/45 natomiast tył 255/40
Nie pchałbym opon na styk. Z czysto praktycznego punktu widzenia. Mam tutaj na myśli to, że byle jakieś lekkie uszkodzenie, otarcie przy dużych prędkościach - oponie dużo nie trzeba do uszkodzenia tak naprawdę. Strzela i wypadek gotowy. Zainteresowanych odsyłam do h
Ostatnio zmieniony 15 mar 2020, 13:42 przez klark, łącznie zmieniany 2 razy.