[D2 99 4.2PB/LPG ] Dziwne zachowanie skrzyni
[D2 99 4.2PB/LPG ] Dziwne zachowanie skrzyni
Mój problem jest taki gdy wrzuce na R to normalnie cofa bez problemu z koleji gdy wrzuce na D skrzynia nie reaguje, a gdy dodam gazu następuje szarpnięcie włącza się tryb awaryjny skrzyni i jakby z 5 się toczy... nie mam zielonego pojęcia co to może być. Tak więc zwracam się do was o pomoc.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 16:05 przez BuiB, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
kosz forwartu to coś takiego jak w przykładowym linku: http://allegro.pl/5hp24-kosz-sprzegla-a ... 69880.html
kosz pęka i nic nie da się z nim zrobić, trzeba wymienić
w tym koszu masz tarczki z przekładkami też trzeba je wymienić bo na 99% się spaliły- cała sprawa odpowiada za biegi dzieki którym jeździmy do przodu, pozycja D.
robiłem u siebie taki remont, objawy identyczne jak Twoje, wymieniałem, kosz forwartu, tarczki i przekładki w tym koszyku, wszystkie uszczelniacze i uszczelki skrzyni, do tego nowe sprzęgło hydrokinetyczne, na końcu olej i filtr. Ogólnie skrzynia rozebrana na elementy pierwsze i złożona ponownie z wymianą opisanych wyżej elementów.
kosz pęka i nic nie da się z nim zrobić, trzeba wymienić
w tym koszu masz tarczki z przekładkami też trzeba je wymienić bo na 99% się spaliły- cała sprawa odpowiada za biegi dzieki którym jeździmy do przodu, pozycja D.
robiłem u siebie taki remont, objawy identyczne jak Twoje, wymieniałem, kosz forwartu, tarczki i przekładki w tym koszyku, wszystkie uszczelniacze i uszczelki skrzyni, do tego nowe sprzęgło hydrokinetyczne, na końcu olej i filtr. Ogólnie skrzynia rozebrana na elementy pierwsze i złożona ponownie z wymianą opisanych wyżej elementów.
No ja robiłem skrzynię dla siebie żeby pojeździć, więc kazałem montować to co trzeba nowe. Także teraz mam skrzynię z dwuletnią gwarancją. Koszt mojej imprezy to 4500pln. W tym koszcie mam: nowy kosz forwartu, tarczki, uszczelniacze uszczelki, konwerter(sprzęgło hydrokinetyczne), olej, filtr. Z tego co pamiętam koszt forwartu z tarczkami + uszczelki to wyszło coś ok. 2500pln, a konwerter chyba 1300pln
Ceny które podałem dosyć aktualne bo skrzynie robiłem 2 miesiące temu
Ceny które podałem dosyć aktualne bo skrzynie robiłem 2 miesiące temu
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
Miczel a gdzie robiłeś skrzynię i czy jesteś zadowolony (lub nie) z roboty
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
kolego bombowozista info poszło na pw ;-)bombowozista pisze:Miczel a gdzie robiłeś skrzynię i czy jesteś zadowolony (lub nie) z roboty
z wykonanej pracy jestem oczywiście zadowolony :-D
co do kwestii kupowania używanej to wyszedłem z takiego samego założenia jak kolega wyżej pisał - używaną skrzynie już mam i nie potrzebuje kolejnej która pochodzi może 2-3miesiące, stąd decyzja o remoncie praktycznie od podstaw tej skrzyni którą miałem w aucie
Odświeżam- skrzynia w remoncie koszt prawie 6tys. zł ( w Niemczech po dokładnym sprawdzeniu koszt remontu 2,450euro) poszedł kosz forwardu jak pisał kolega wyżej tyle że u mnie oznaczenie skrzyni 5hp-24 identyczne jak w bmw 7 4.4litra i koszt samego kosza to 2,2tys. zł także nie wąsko no ale jak już się zrobi na cacy to i się polata Pozdrawiam.