[D2 98 2.5TDI ] Sztanga turbiny - ustawienie
[D2 98 2.5TDI ] Sztanga turbiny - ustawienie
Witam. Może wie ktoś z was jak w tym modelu ustawic sztange turbiny? ponieważ była czyszczona a sztanga jest w takim samym miejscu jak była, więc nikt jej nie ustawiał w warsztacie dodam że przed czyszczeniem samochód z niższych obrotów się już zbierał. z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2012, 10:52 przez Pietro, łącznie zmieniany 1 raz.
heh kolego ty mi powiedz co to sa te logi:P
[ Dodano: 2012-04-08, 22:42 ]
ogledziny na dzis to takie ze po odcieciu podcisnienia sztanga opada w dol a po zalozeniu wezyka podnosi sie do gory... i jak dzis jechalem krecac go tak do 3 tysiecy z pod lewego przedniego kola slychac jak dmucha szszszszszszszszsz i zauwazylem ze waz co laczy sie z coolerem jest poowijany czarna tasma lecz na komputerze nic nie pokazuje zadnej usterki typu wartosc doladowania nie osiagnieta...?
[ Dodano: 2012-04-08, 22:42 ]
ogledziny na dzis to takie ze po odcieciu podcisnienia sztanga opada w dol a po zalozeniu wezyka podnosi sie do gory... i jak dzis jechalem krecac go tak do 3 tysiecy z pod lewego przedniego kola slychac jak dmucha szszszszszszszszsz i zauwazylem ze waz co laczy sie z coolerem jest poowijany czarna tasma lecz na komputerze nic nie pokazuje zadnej usterki typu wartosc doladowania nie osiagnieta...?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Samym odpinaniem wezyka nie sprawdzisz ustawienia gruszki na turbo, trzeba jeszcze sciagnac zawleczke ze sztanki (wtedy tez mozesz sprawdzic czy lekko chodzi ciegno na turbo, czy nie zacina sie w calym zakresie pracy, bo jakiekolwiek przycinanie,bedzie powodowalo problemy z doladowaniem). Jesli slychac syczenie to powinno byc czarno za autem ;-) Na vagu masz wszystko w blokach pomiarowych: wartosci wymagane - rzeczywiste doladowania, przeplywki , ktore powinny sie pokrywac
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
sprawdzalem te bloki i mniej wiecej sie te wartosci pokrywaja... ale te dmuchanie troche mnie nie pokoi bo juz przy 2 tysiacach i otwartym oknie slychac jak dmucha i na dodatek ta tasma co jest nia ta rura owinieta (jest to zaraz przy wyjsciu z coolera) jest juz taka wyschnieta i troche luznawa i wlasnie nie wiem czy kupic nowy taki odcinek czy nie?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
sprawdzalem te rursko w jedna strone dmuchajac a z drugiej przytrzymujac i jak na moje oko(a mam je dobre) to jest dobre tasma to nie wiem po co tam byla:P
[ Dodano: 2012-04-10, 19:14 ]
i tak jak mowi kolega szeryfisch jest tam czujnik
[ Dodano: 2012-04-10, 19:15 ]
moze cooler bylby gdzies dziurawy... ale to dopiero sprawdze jak oddam zdzerzak do malowania
[ Dodano: 2012-04-10, 19:14 ]
i tak jak mowi kolega szeryfisch jest tam czujnik
[ Dodano: 2012-04-10, 19:15 ]
moze cooler bylby gdzies dziurawy... ale to dopiero sprawdze jak oddam zdzerzak do malowania
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
no sprawdze jeszcze raz
[ Dodano: 2012-04-26, 23:26 ]
a wiec szumienie nie ustalo wrecz sie nasililo juz przy 1200 1300 luft wali jak szalony z dolu auta spala wiecej paliwa i przy wcisnieciu gazu do konca dymi na czarno... czy to moze byc ten intercooler dziurawy? jak go najlepiej zdiagnozowac zeby wszystkiego nie rozbierac?a jak juz rozebrac to co najszybciej i jak? z gory dzieki
[ Dodano: 2012-04-26, 23:26 ]
a wiec szumienie nie ustalo wrecz sie nasililo juz przy 1200 1300 luft wali jak szalony z dolu auta spala wiecej paliwa i przy wcisnieciu gazu do konca dymi na czarno... czy to moze byc ten intercooler dziurawy? jak go najlepiej zdiagnozowac zeby wszystkiego nie rozbierac?a jak juz rozebrac to co najszybciej i jak? z gory dzieki