części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 2.5TDI ] Sztanga turbiny - ustawienie

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

[D2 98 2.5TDI ] Sztanga turbiny - ustawienie

Post autor: Pietro » 08 kwie 2012, 14:48

Witam. Może wie ktoś z was jak w tym modelu ustawic sztange turbiny? ponieważ była czyszczona a sztanga jest w takim samym miejscu jak była, więc nikt jej nie ustawiał w warsztacie dodam że przed czyszczeniem samochód z niższych obrotów się już zbierał. z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2012, 10:52 przez Pietro, łącznie zmieniany 1 raz.

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 08 kwie 2012, 22:14

zaluzje na maxa otwarte (ciegno na turbinie na maxa na dol) sztanga od gruszki podcisnieniowej powinno siadac na ,,styk,, . po podaniu podcisnienia sztanga powinna zaciagnac sie do gory, gorzej jak ktos pokrecil ogranicznikiem pod ciegnem na muszli wydechowej . najlepiej zrób logi dynamiczne

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

Post autor: Pietro » 08 kwie 2012, 22:32

heh kolego ty mi powiedz co to sa te logi:P

[ Dodano: 2012-04-08, 22:42 ]
ogledziny na dzis to takie ze po odcieciu podcisnienia sztanga opada w dol a po zalozeniu wezyka podnosi sie do gory... i jak dzis jechalem krecac go tak do 3 tysiecy z pod lewego przedniego kola slychac jak dmucha szszszszszszszszsz i zauwazylem ze waz co laczy sie z coolerem jest poowijany czarna tasma lecz na komputerze nic nie pokazuje zadnej usterki typu wartosc doladowania nie osiagnieta...?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 08 kwie 2012, 23:17

tytlko ustawienie na vagu inaczej bedzie ciezko
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Arthur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 232
Rejestracja: 03 lip 2011, 19:25
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arthur » 09 kwie 2012, 09:57

Samym odpinaniem wezyka nie sprawdzisz ustawienia gruszki na turbo, trzeba jeszcze sciagnac zawleczke ze sztanki (wtedy tez mozesz sprawdzic czy lekko chodzi ciegno na turbo, czy nie zacina sie w calym zakresie pracy, bo jakiekolwiek przycinanie,bedzie powodowalo problemy z doladowaniem). Jesli slychac syczenie to powinno byc czarno za autem ;-) Na vagu masz wszystko w blokach pomiarowych: wartosci wymagane - rzeczywiste doladowania, przeplywki , ktore powinny sie pokrywac

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 09 kwie 2012, 10:26

szeryfisch pisze:tytlko ustawienie na vagu inaczej bedzie ciezko
możesz rozwinąć tą myśl ? ;-)

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 09 kwie 2012, 11:02

regulujesz sztange na turbinie i sprawdzasz vaginą jak faktycznie doładowuje turbina. Notlaufy nie sa wskazane.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

Post autor: Pietro » 09 kwie 2012, 12:17

sprawdzalem te bloki i mniej wiecej sie te wartosci pokrywaja... ale te dmuchanie troche mnie nie pokoi bo juz przy 2 tysiacach i otwartym oknie slychac jak dmucha i na dodatek ta tasma co jest nia ta rura owinieta (jest to zaraz przy wyjsciu z coolera) jest juz taka wyschnieta i troche luznawa i wlasnie nie wiem czy kupic nowy taki odcinek czy nie?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 09 kwie 2012, 16:56

zdemontuj tą rurke i obejrzyj dokladnie, ona potrafi peknąc w takim miejscu ze nie widac gdy jest zamontowana. Aha, i nie jest to tania rzecz. Nowa dostepna jedynie w ASO i kosztuje w okolicy 500zl :D
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 09 kwie 2012, 20:43

szeryfisch, spokojnie idzie dopasować od jakiegoś Kamaz-a

Odnośnie regulacji , myślałem, że znasz jakiś sposób na dokładną regulację przy pomocy vag-a .

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 09 kwie 2012, 22:18

jesli masz tą perforowana rurke z czujnikiem to niestety nic innego nie pasuje...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

Post autor: Pietro » 10 kwie 2012, 19:12

sprawdzalem te rursko w jedna strone dmuchajac a z drugiej przytrzymujac i jak na moje oko(a mam je dobre) to jest dobre tasma to nie wiem po co tam byla:P

[ Dodano: 2012-04-10, 19:14 ]
i tak jak mowi kolega szeryfisch jest tam czujnik

[ Dodano: 2012-04-10, 19:15 ]
moze cooler bylby gdzies dziurawy... ale to dopiero sprawdze jak oddam zdzerzak do malowania

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 10 kwie 2012, 20:52

tasma jest oryginalnie, a rurke trzeba posciskac paluszkami. Wtedy widac pekniecia. Otworem paszczowym nie zrobisz 2 barów cisnienia...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Pietro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 13 mar 2012, 15:04
Lokalizacja: Wieszowa

Post autor: Pietro » 11 kwie 2012, 19:05

no sprawdze jeszcze raz

[ Dodano: 2012-04-26, 23:26 ]
a wiec szumienie nie ustalo wrecz sie nasililo juz przy 1200 1300 luft wali jak szalony z dolu auta spala wiecej paliwa i przy wcisnieciu gazu do konca dymi na czarno... czy to moze byc ten intercooler dziurawy? jak go najlepiej zdiagnozowac zeby wszystkiego nie rozbierac?a jak juz rozebrac to co najszybciej i jak? z gory dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl