Witam.
Chciałbym sie dowiedzieć, jak mozna sprawdzic poprawność działania cewki.
Jaka powinna być jej oporność, orak które piny nalezy mierzyc sprawdzajac oporność.
Aha na VAGu w kanaleach 26 i 27 widac napięcie cewek, ajkie powinno byc na wolnych obrotach??
[ Dodano: 2013-09-15, 08:36 ]
Nikt nie wie na których piunach mierzyć rezystancję, lub w ogóle ktore piny mierzyc żeby sprawdzić czy cewka jest ok.
[D2 00 4.2PB ] Cewka zapłonowa, jej oporność i diagnoza
[D2 00 4.2PB ] Cewka zapłonowa, jej oporność i diagnoza
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 11:35 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
widziałem filmik na YT jak koleś sprawdza cewki zapłonowe od BMW i sprawdzał oporność pomiędzy zewnętrznymi pinami czyli 1 i 3 wartość u niego przy sprawnej wynosiła 0,8 ohm . Lecz nie wiem jaka powinna być u nas. Też muszę u siebie sprawdzić . Jak ktoś by miał sprawną to może podrzucić a jak nie to zostaje sprawdzić wszystkie i odbiegające uznać za uszkodzone . (nie sprawdzisz przebicia tylko ewentualne uszkodzenie układu znajdującego się wewnątrz)
[ Dodano: 2013-12-24, 10:50 ]
właśnie wracam po diagnozie . U mnie każda z cewek pokazuje 1,4 . Czyli żadna nie odbiega
Jeszcze przydał by się pomysł jak sprawdzić moduły biorąc pod uwagę brak jakichkolwiek błędów i wskazań VAG
[ Dodano: 2013-12-24, 10:50 ]
właśnie wracam po diagnozie . U mnie każda z cewek pokazuje 1,4 . Czyli żadna nie odbiega
Jeszcze przydał by się pomysł jak sprawdzić moduły biorąc pod uwagę brak jakichkolwiek błędów i wskazań VAG