![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB ] Nie odpala silnik po demontażu
[D2 98 4.2PB ] Nie odpala silnik po demontażu
Witam mam problem z moja A8 D2 4.2 wszystko było ok do momentu gdy rozsypala mi się skrzynia biegów, auto miało wyjęty silnik z skrzynią skrzynia była zrobiona zamontowana silnik włożony w auto (silnik nie był ruszany rozkrecany itp) przy próbie odpalania okazało się że auto nie chce odpalić (wszystko ok paliwo jest itp) postanowiłem że auto oddam do elektryka on sprawdził wszystko wszystkie przekaźniki kable bezpiecznik czujniki wszystko jest ok. I co najlepsze żadnych błędów nie ma. Może pomożecie co by mogło być nie tak. Dodam jeszcze że gdy odkrece wężyk od powrotu paliwa to nic nie leci a powinno przepchnac paliwo przez ten zawór przy listwie wtryskowej. A gdy odkrece wężyk od dopływu paliwa po listwy ciśnienie jest. Proszę o pomoc może coś ktoś będzie wiedział co może mu być.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2016, 09:35 przez Tom42V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawór regulacyjny (regulator ciśnienia) przy listwie popuszcza przy 3 barach.
Jeżeli nie leci na powrocie paliwo to:
1. za niskie ciśnienie paliwa na wejściu (to że po odkręceniu leci paliwo to nie znaczy, że osiągnęło poziom tych 3 barów /lub 3.5 - nie pamiętam dokładnie/)
2. zaciął się regulator ciśnienia paliwa (bardzo rzadko spotykane by nie popuszczał, zazwyczaj nie trzyma ciśnienia lub cieknie do dolotu).
Do punktu 1. Wpiąć manometr i zmierzyć ciśnienie na przewodzie zasilającym.
Do punktu 2. patrz punkt 1, bo druga możliwość raczej nie wystąpi a jak wystąpi to do wymiany regulator ciśnienia paliwa
A jak jest za niskie ciśnienie paliwa to powodów może być kilka:
1. pada pompa
2. zapchany filtr
3. coś nie tak z koszem paliwowym w zbiorniku (warto dolać Pb sporo ponad połowę zbiornika)
3. zakrzywiony przewód paliwowy (w sensie przekroju).
4. za małe napięcie zaislania pompy paliwa
5... co by tutaj jeszcze wymyśleć
6. styknie tych pierwszych 4 punktów do sprawdzenia
Jeżeli nie leci na powrocie paliwo to:
1. za niskie ciśnienie paliwa na wejściu (to że po odkręceniu leci paliwo to nie znaczy, że osiągnęło poziom tych 3 barów /lub 3.5 - nie pamiętam dokładnie/)
2. zaciął się regulator ciśnienia paliwa (bardzo rzadko spotykane by nie popuszczał, zazwyczaj nie trzyma ciśnienia lub cieknie do dolotu).
Do punktu 1. Wpiąć manometr i zmierzyć ciśnienie na przewodzie zasilającym.
Do punktu 2. patrz punkt 1, bo druga możliwość raczej nie wystąpi a jak wystąpi to do wymiany regulator ciśnienia paliwa
A jak jest za niskie ciśnienie paliwa to powodów może być kilka:
1. pada pompa
2. zapchany filtr
3. coś nie tak z koszem paliwowym w zbiorniku (warto dolać Pb sporo ponad połowę zbiornika)
3. zakrzywiony przewód paliwowy (w sensie przekroju).
4. za małe napięcie zaislania pompy paliwa
5... co by tutaj jeszcze wymyśleć
6. styknie tych pierwszych 4 punktów do sprawdzenia
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2014, 17:47 przez marekp750, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam u mnie podobny objaw tez z powrotu nie leci paliwo kompletna susza ale auto odpala do 2000 i zaraz gasnie ,zdarza sie ze niechce wcale odpali ale gdy popuszcze przewód paliwowy zaraz przy pompie i upuszcze mu tego nabiotego cisnienia autko od razu pali na dotyk ale i tak niechce wejsc na obroty
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów