Od kilku dni zaraz po przekręceniu zapłonu, pojawia się taki dźwięk (od 9 sekundy):
http://www.speedyshare.com/3dxrz/2015-01-31-521.mp4
W zasadzie jest on ciągły, wyłącza się na 10-20 sekund, wyłączenie klimatyzacji nic nie daje. Mniej więcej wydobywa się ze środkowych kratek nawiewu na szybę.
[D2 FL ALL ] Co to za dźwięk?
emdzej, to jest dźwięk jakiegoś silniczka sterujący klapami. Zrób tak.
Włącz ogrzewanie i pomału przechodź poszczególnymi trybami. Czyli najpierw ustaw na samą szybę i nasłuchuj.
Następnie ustaw na kratki a szybę wyłącz. I z nogami zrób to samo. Pamiętaj że ustawienie szyba jest niezależne. Ustawienie kratki i nogi jest dla poszczególnej strony więc musisz to sobie rozdzielić.
Zobacz przy jakim ustawieniu słychać ten dźwięk. To samo zrób z temperaturą. Ustaw mniej więcej na 22 i 22.
Następnie zjeżdżasz po stronie kierowcy do HI potem do LO i po stronie pasażera to samo.
Będziesz wiedziałktóry silniczek robi robotę. W A4 mam to samo, ten sam dźwięk.
Włącz ogrzewanie i pomału przechodź poszczególnymi trybami. Czyli najpierw ustaw na samą szybę i nasłuchuj.
Następnie ustaw na kratki a szybę wyłącz. I z nogami zrób to samo. Pamiętaj że ustawienie szyba jest niezależne. Ustawienie kratki i nogi jest dla poszczególnej strony więc musisz to sobie rozdzielić.
Zobacz przy jakim ustawieniu słychać ten dźwięk. To samo zrób z temperaturą. Ustaw mniej więcej na 22 i 22.
Następnie zjeżdżasz po stronie kierowcy do HI potem do LO i po stronie pasażera to samo.
Będziesz wiedziałktóry silniczek robi robotę. W A4 mam to samo, ten sam dźwięk.
Podejrzewam że będzie wina silniczków które sterują składem mieszanki powietrznej ciepło zimno.
Zobacz czy jak przekładasz z zimnego na ciepłe i na odwrót będzie słychać ten dźwięk.
Skoro dźwięk ustaje po przełączeniu na LO i LO to też powinien ustać po przełączeniu na HI + HI.
W trybie automatycznym czyli jak ustawisz obojętnie jaką kolwiek temperaturę klimatronik będzie sterował klapami ciepło/zimno w taki sposób by utrzymać temperaturę nadaną mu przez ustawienie na klimatroniku.
Podejrzewam te silniczki lub klapy że coś z nimi jest nie tak. Sprawdź błędy na VAG-u w dziale klimatyzacja, może coś wypluje.
Na obecną chwilę jeśli nie masz możliwości rozebrania, ustaw sobie ogrzewanie HI + HI i reguluj sobie ręcznie prędkością wiatraka. Wtedy klapy mieszalnika nie będą pracować bo będą ustawione na maksymalną temperaturę.
Zobacz czy jak przekładasz z zimnego na ciepłe i na odwrót będzie słychać ten dźwięk.
Skoro dźwięk ustaje po przełączeniu na LO i LO to też powinien ustać po przełączeniu na HI + HI.
W trybie automatycznym czyli jak ustawisz obojętnie jaką kolwiek temperaturę klimatronik będzie sterował klapami ciepło/zimno w taki sposób by utrzymać temperaturę nadaną mu przez ustawienie na klimatroniku.
Podejrzewam te silniczki lub klapy że coś z nimi jest nie tak. Sprawdź błędy na VAG-u w dziale klimatyzacja, może coś wypluje.
Na obecną chwilę jeśli nie masz możliwości rozebrania, ustaw sobie ogrzewanie HI + HI i reguluj sobie ręcznie prędkością wiatraka. Wtedy klapy mieszalnika nie będą pracować bo będą ustawione na maksymalną temperaturę.