Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Jaki zestaw LPG ? prins czy stag ??

- 34 -
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 10 lip 2015, 20:38
Lokalizacja: Pomorskie

[D3 03 4.2MPI ] Jaki zestaw LPG ? prins czy stag ??

Post autor: - 34 - » 18 lip 2015, 13:59

Witam,
Chce założyć LPG do swojego 4.2 MPI (D3)
zastanawiam się jaki zestaw brać ?
jeden gazownik zaproponował:
STAG QMAX PLUS + Bartacuda + 1 jakis nowy reduktor bo niby 2 nie trzeba przy tym (ktoś ma taki wynalazek) ?

mnie zastanawia czy warto myslec nad prinsem ?

moze ktos coś doradzić z LPG bo pojecia nie mam o tym szczerze...

Gość

Post autor: Gość » 18 lip 2015, 14:33

Prins to bajka-jezeli nie liczysz każdej złotówki przy zakładaniu LPG to nie zastanawiaj sie i bierz "księcia" :)

- 34 -
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 10 lip 2015, 20:38
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: - 34 - » 18 lip 2015, 14:37

no tak wlasnie mysle koszty "roboty" auta pod siebie to 2 plan, tylko martwi mnie doswiadczenie gazownikow bo u siebie mam tylko 1 zaklad autoryzowany http://www.prinsautogaz.pl/ powinno byc ok chyba...

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 18 lip 2015, 22:37

- 34 -, w autoryzowanym powinni ogarniać należycie. Oczywiscie, że Prins i tu bardzo nie ma co porównywać do staga

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 18 lip 2015, 22:49

Ja jezdze na prinsie i powiem , ze w zyciu lepszej instalki nie mialem. Nie ma praktycznie zuzycia benzyny, w stosunku do tego ktore zaobserwowalem przy stagu tez w d3 4.2. Bardzo szybko przelacza sie gdy jest rozgrzany. Nie ma bledow i chodzi bdb.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 lip 2015, 22:54

- 34 - pisze:STAG QMAX PLUS + Bartacuda + 1 jakis nowy reduktor bo niby 2 nie trzeba przy tym
Jeden reduktor wystarczy pod warunkiem, że jest to KME Twin ...czyli kanapka składająca się z dwóch reduktorów ;)
beyer28 pisze:Oczywiscie, że Prins i tu bardzo nie ma co porównywać do staga
Oczywiście, że jest. W Prinsie tylko wtryskiwacze są lepsze, które można też w stagu zamontować jak i prawie w każdej innej instalacji. Dużym plusem Staga jest mnogość przeróżnych możliwości ustawień i korekt, których w Prinsie niestety nie ma.

Ja jestem za opcją ze Stagiem i Barracudami ...trzeba wspierać polski rynek :D

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 18 lip 2015, 23:00

danishow, ja mam Staga i do dupy się to na daje. Ciągle coś...to już wolę na Pb jeździć

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 18 lip 2015, 23:07

Ja mam zestaw pewny do bolu.

Elektronika AEB, reduktor KMETwin i komplet barracud. Nie mam absolutnie nic do zarzucenia temu zestawowi jesli o opinie uzytkownikow chodzi. Sam bede wiedzial jak to dziala jak skoncze to montowac bo mam tak upierdliwą konfigurację samochodu i wyposazenia (przedlift d2, system powietrza do wtryskiwaczy benzynowych i jeszcze tempomat) ze sensowne zrobienie tego wymaga bardzo duzo pracy i pomyślunku.

A co do samego montazu instalki, to ja bym nie patrzyl tak bardzo na komponenty (wiadomo najtanszych smietnikow pakowac nie mozna) ale na kompetentnego gazownika ktory dobrze czesci dobierze, poprawnie i schludnie zalozy i przy tym bardzo dobrze wystroi.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 18 lip 2015, 23:16

beyer28 pisze:ja mam Staga i do dupy się to na daje. Ciągle coś...to już wolę na Pb jeździć
Stag nie ma z tym nic wspólnego, miej raczej pretensje do osoby która to montowała i ustawiała ;)

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 18 lip 2015, 23:16

Witam!
danishow pisze:Ja jestem za opcją ze Stagiem i Barracudami ...trzeba wspierać polski rynek
-w pelni sie z kolega zgadzam! Zakladfajac takiego badziewnego "Prinsa" tylko nraz bierze sie pieniadze.Przy STAG-u do konca zycia jest utrzymanie.

Stefan.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 18 lip 2015, 23:20

danishow, zapytam jak będę się z nim widzial ;)

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 19 lip 2015, 06:36

Ja nie dawno kupiłem swoją ale już zapakowana. Poltoraroczny stag Na razie ok z tym że to moje pierwsze LPG więc no.
Stag 300 ISA2, kme Gold + barracuda

Tyle wiem bo mam napisane w papierach

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 19 lip 2015, 07:29

Tutaj zadzwoń do kolegi z forum doradzi i założy ci instalacje i będziesz zadowolony
Marek 750 Serwis-smp.pl
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 19 lip 2015, 15:42

A co myślicie o LPG z V generacji? Wtrysk ciekłego gzazu, mniej elementów, choć podobno pompa najbardziej wrażliwa, bo gaz bezpośrednio z butli przed filtrem goni. Jak na razie to tylko 2 firmy to mają, ale ceny zaczynają być przyzwoite.
Bądź dobry jak chleb.

Gość

Post autor: Gość » 19 lip 2015, 16:01

Prins ma wiekszośc parametrów brane z ECU i to jest jego prostota że własnie nie potrzeba niczego stroic bo LPG jest jak by działające w tle zamiast PB a nie wsio odrebne. Widziałem u Marcina w D3 (k44761) no i bajka-on sam wielbiciel stagów przyznał mi że nie ma co porownywac do prinsa :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl