![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 02 ] Jak odróżnić silnik "eSkowy" od zwyk
[S8 D2 02 ] Jak odróżnić silnik "eSkowy" od zwyk
Witam. W przyszłym miesiącu zamierzam dokonać zakupu S8 w budzie D2 po lifcie. W tematach na tym forum znalazłem, że silniki mają oznaczenia na bloku oraz na obudowie rozrządu. Czy silnik od Ski różni się wizualnie od zwykłego 4,2 w A8? Jeżeli nie, to czy jest prosty dostęp do numerów na bloku silnika (co trzeba odkręcić, z której strony patrzeć itd). Zainteresowałem się tym tematem ponieważ boje się, że jacyś rzeźbiarze mogli wstawić do Ski zwykły silnik od A8, a ja jestem laikiem, nie mam odniesienia do tego jak jeździ zwykle 4,2 a jak 4,2 w S i mógłbym się nabrać.
Z lewej strony silnika pod głowicą masz oznaczenie kodowe-interesuje cie by tam było AQH, AVP
oryginalna osłona ma tez czerwona ramke wokoło napisu 4,2 V8 ale osłony to sa zamienne do każdej V8 i poza tym każde V8 wyglada identycznie. Kolejna rzeczą do sprawdzenia,weryfikacji jest numer sterownika silnika jaki widac po podłaczeniu interfejsu bądź na nim samym.
Temat przeniose do odpowiedniejszego działu.
oryginalna osłona ma tez czerwona ramke wokoło napisu 4,2 V8 ale osłony to sa zamienne do każdej V8 i poza tym każde V8 wyglada identycznie. Kolejna rzeczą do sprawdzenia,weryfikacji jest numer sterownika silnika jaki widac po podłaczeniu interfejsu bądź na nim samym.
Temat przeniose do odpowiedniejszego działu.