Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.0MPI/LPG ] nie dziala auto po podlaczeniu aku

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

[D3 04 3.0MPI/LPG ] nie dziala auto po podlaczeniu aku

Post autor: PITER82 » 18 sty 2016, 18:08

Witam mialem problem z stacyjka bo mi padla zmienilem stacyjke i na szczescie kluczyk stary pasuje do niej . ladowalem akumulator w domu po czym podlaczam go do auta i dupa ze tak napisze nie moge odpalic auta nie pokazuje mi sie na zegarach nic auto nie chce odpalic nawet zakrecic swieci mi sie tylko oswietlenie kabiny i dziala radio ( mmi ) po za tym nic wiecej prosze o sugestie i podpowiedzi
ps: centralny nie raguje z kluczyka

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 sty 2016, 18:34

Do stacyjki pasuje stary kluczyk? ...what??? Może tu jest problem?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

chlebi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 07 sty 2015, 22:08
Lokalizacja: wrocław

Post autor: chlebi » 18 sty 2016, 21:27

jak masz kesse to musisz włożyć kluczyk w stacyjkę i przekręcić go NAJPIERW W LEWO dopiero później w prawo

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 18 sty 2016, 21:45

drago_o - no naprawde foss mi podpowiedział i zeczywiscie pasuje kluczyk stary do stacyjki :)

chlebi no niestety nie posiadam kesse :(

moze dalej jakies sugestje ?

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 18 sty 2016, 22:09

Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 18 sty 2016, 22:17

pioter pisze:Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy .
to znaczy mam wielokrotnie odłaczać i podlaczac aku ??

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 18 sty 2016, 23:38

PITER82 pisze:
pioter pisze:Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy .
to znaczy mam wielokrotnie odłaczać i podlaczac aku ??
Koledze chodziło o włączanie zapłonu kluczykiem.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 sty 2016, 06:20

PITER82 pisze:drago_o - no naprawde foss mi podpowiedział i zeczywiscie pasuje kluczyk stary do stacyjki
Czyli grot to tylko w zamki drzwi i bagażnika tak? Masakra :)
chlebi pisze:jak masz kesse to musisz włożyć kluczyk w stacyjkę i przekręcić go NAJPIERW W LEWO dopiero później w prawo
yyy... nie :) Mam i odpalam tradycyjnie jak każdy inny użytkownik. Poza tym naszych stacyjek nie da się przecież przekręcić w lewo.
pioter pisze:Po odłączeniu aku za pierwszym przekręceniem kluczyka nic się nie pokazuje ale za drugim powinien się włączyć zapłon , spróbuj kilka razy tak zrobić może coś się ruszy .
Ja miałem tak, że po odłączeniu włożyłem kluczyk do stacyjki i nic się nie działo. Na początku panikowałem, kręciłem ale po jakichś 30sek w stacyjce wyjąłem i włożyłem ponownie a auto ożyło.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 19 sty 2016, 11:17

No to drago_o probowalem to mi po podlaczenu auto wariowalo i co smieszne samo zapalilo i zgaslo a kluczyk mialem na kolanach <hmm> dziwne . Zreszta moj aku to juz dziadek wiec czas sie zbliza na wymiane go

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 19 sty 2016, 11:19

A moze trzeba vcds podlaczyc sie pierw i pokasowac co nieco moze to pomoze bo wiadomo ze po odlaczeniu aku bedzie masa wszedzie bledow itd. Do kasowania

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 19 sty 2016, 12:23

drago_o, koledze chodziło z tym przekręceniem w lewo, że jak odłączysz akumulator i podłączysz go znowu, wsadzasz kluczyk i nie możesz przekręcić w prawo bo zero reakcji, trzeba przekręcić delikatnie w lewo, żeby zapięła się blokada kierownicy i dopiero w prawo na zapłon. U mnie tak jest z każdym razem jak wyjmuje aku.
PITER82, a nie da się tak jak piszę, przekręcić delikatnie w lewo, żeby blokada kierownicy się załączyła?? i dopiero w prawo? wszystko dobrze tam poskładaliście? pierścień od immo przełożony? w sumie nie wiem jak jest w D3, ale w każdym aucie co rozbierałem na stacyjce jest pierścień od immobilizera :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 sty 2016, 13:28

PITER82 pisze:No to drago_o probowalem to mi po podlaczenu auto wariowalo i co smieszne samo zapalilo i zgaslo a kluczyk mialem na kolanach dziwne . Zreszta moj aku to juz dziadek wiec czas sie zbliza na wymiane go
No samodzielne odpalanie się auta to nie jest dobra objawa... W jakimś temacie rozmawialiśmy o tym (w formie offtopa niestety i będzie ciężko znaleźć) i FOSS pisał co powinno się zrobić po odłączeniu aku i jak powinno się auto zachować. Może napisz mu PW albo poproś aby looknoł w temat? Ja zrobiłem dokładnie tak jak powiedziałem i wszystko zadziałało...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 19 sty 2016, 14:36

Lukkas134 zabiles mnie teraz jesli chodzi o pierscien wykrecilem ja i stare pierscienie tzn ta z tylu juz jest tam gdzie powinna byc i stara zaslepka hehe

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 19 sty 2016, 19:43

PITER82, nie do konca czaje czyli jest tam pierścień od immo czy nie? Bo nie wiem bo D3 nie rozbierałem &#128521;
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 19 sty 2016, 22:18

Lukas134 pisze:PITER82, nie do konca czaje czyli jest tam pierścień od immo czy nie? Bo nie wiem bo D3 nie rozbierałem &#128521;
w stacyjce jest pierscien z numerami i duze prawdo podobienstwo ze jest tak jak pisales

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl