![]() |
![]() |
[D2 98 2.5TDI ] szarpie z 5 na 4
[D2 98 2.5TDI ] szarpie z 5 na 4
przy redukcji w gore na trybie D czuć szarpniecie miedzy biegami 4 - 5, przy schodzeniu w dół i na jeździe ręcznej(góra i dół) już nie,o co tu chodzi?
Ostatnio zmieniony 28 lis 2016, 08:10 przez ericson, łącznie zmieniany 1 raz.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Uzupełnij proszę swój profil z
Kolego jaki to rocznik bo w profilu masz 2000 a w tagach zaznaczyłeś 98
Kolego jaki to rocznik bo w profilu masz 2000 a w tagach zaznaczyłeś 98
-
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 26 sty 2016, 23:26
- Lokalizacja: Stargard / Zachodniopomorskie
Filtr i olej oczywiście w skrzyni, a co do kompa raczej mi chodziło o ewentualne błędy czy wyskakują.ericson pisze:iltr i olej zmieniany w tym miesiącu-maj,silnik bez chipa,na postoju ok
zobacz na forum w temacie "lock up nie działa" schemat pinów i sprawdź jak wygląda oporność poszczególnych zaworów i czujników. Szarpanie najczęściej jest spowodowane wadliwą pracą w/w lub płyty sterującej. Często również ma wpływ wadliwa praca podzespołów silnika, przepływomierz etc.
Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek !
błędów w silniku i skrzyni-brak
[ Dodano: 2016-09-16, 17:48 ]
a wie kos od czego jest zawór z żółtą wtyczka EDS-1 na płycie w ASB?
[ Dodano: 2016-09-18, 08:15 ]
czy może ktos sprawdzić jakie ma silnik obroty przy jeździe z prędkością 100 ?, 2.5 tdi 150km tip
[ Dodano: 2016-09-16, 17:48 ]
a wie kos od czego jest zawór z żółtą wtyczka EDS-1 na płycie w ASB?
[ Dodano: 2016-09-18, 08:15 ]
czy może ktos sprawdzić jakie ma silnik obroty przy jeździe z prędkością 100 ?, 2.5 tdi 150km tip
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2016, 07:25 przez ericson, łącznie zmieniany 1 raz.
w silniku i skrzyni błędów -brak
olej i fitr świeżo wymienione
opisze obwiawy które mnie niepokoją
1.w fazie rozgrzewania przytrzymuje mi biegi i przerzuca dosc wysoko ok 3-3,5 tys,czym cieplejszy tym szybciej i niżej zmienia, np jadać po starcie na 2 przeżuci dopiero przy 3200 po 2-5km juz dużo poniżej 3 tyc puści bieg-moze tak ma byc aby szybko dogrzać silnik i nie katować go na niskich obrotach?
2. jazda w trybie D ,gdy jest redukcja 5 na 4 czuc walniecie,ale tylko przy mocniejszym wcisnieciu gazu,przy schodzeniu bez gazu jest w miare dobrze, w trybie zmiany ręcznej nie czuć szarpniec.
a możesz poradzić na co zerknąć szczególnie w ustawieniach?
olej i fitr świeżo wymienione
opisze obwiawy które mnie niepokoją
1.w fazie rozgrzewania przytrzymuje mi biegi i przerzuca dosc wysoko ok 3-3,5 tys,czym cieplejszy tym szybciej i niżej zmienia, np jadać po starcie na 2 przeżuci dopiero przy 3200 po 2-5km juz dużo poniżej 3 tyc puści bieg-moze tak ma byc aby szybko dogrzać silnik i nie katować go na niskich obrotach?
2. jazda w trybie D ,gdy jest redukcja 5 na 4 czuc walniecie,ale tylko przy mocniejszym wcisnieciu gazu,przy schodzeniu bez gazu jest w miare dobrze, w trybie zmiany ręcznej nie czuć szarpniec.
a możesz poradzić na co zerknąć szczególnie w ustawieniach?
zakupiłem cała płytę od skrzyni DEY z passata, jak wiosna przyjdzie to biorę sie za podmianę.Płyta już podmieniona,nie szarpie .
[ Dodano: 2017-02-26, 08:27 ]
czy zna ktoś sposób jak skasować adaptacje w skrzyni?
[ Dodano: 2017-04-19, 18:15 ]
po dłuższej jeździe czasami nie zapnie nadbiegu (lock up),postanowiłem pomierzyć oporność na wtyczce i wychodzi ze zla jest na OSS- 0,900 ,a powinno byc okolo 292-358, czy to to?
[ Dodano: 2017-02-26, 08:27 ]
czy zna ktoś sposób jak skasować adaptacje w skrzyni?
[ Dodano: 2017-04-19, 18:15 ]
po dłuższej jeździe czasami nie zapnie nadbiegu (lock up),postanowiłem pomierzyć oporność na wtyczce i wychodzi ze zla jest na OSS- 0,900 ,a powinno byc okolo 292-358, czy to to?