Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.5TDI ] szarpie z 5 na 4

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

[D2 98 2.5TDI ] szarpie z 5 na 4

Post autor: ericson » 23 maja 2016, 06:37

przy redukcji w gore na trybie D czuć szarpniecie miedzy biegami 4 - 5, przy schodzeniu w dół i na jeździe ręcznej(góra i dół) już nie,o co tu chodzi?
Ostatnio zmieniony 28 lis 2016, 08:10 przez ericson, łącznie zmieniany 1 raz.

ernesto

Post autor: ernesto » 23 maja 2016, 06:43

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Uzupełnij proszę swój profil z


Kolego jaki to rocznik bo w profilu masz 2000 a w tagach zaznaczyłeś 98

Kamrat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 26 sty 2016, 23:26
Lokalizacja: Stargard / Zachodniopomorskie

Post autor: Kamrat » 23 maja 2016, 17:23

Chyba za mało info, czy i kiedy olej, co pod kompem, jak na postoju przy zmianach PRDN? Jak z opornością na zaworach płyty sterującej?
Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek !

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 23 maja 2016, 18:35

filtr i olej zmieniany w tym miesiącu-maj,silnik bez chipa,na postoju ok

Kamrat
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 26 sty 2016, 23:26
Lokalizacja: Stargard / Zachodniopomorskie

Post autor: Kamrat » 23 maja 2016, 22:42

ericson pisze:iltr i olej zmieniany w tym miesiącu-maj,silnik bez chipa,na postoju ok
Filtr i olej oczywiście w skrzyni, a co do kompa raczej mi chodziło o ewentualne błędy czy wyskakują.
zobacz na forum w temacie "lock up nie działa" schemat pinów i sprawdź jak wygląda oporność poszczególnych zaworów i czujników. Szarpanie najczęściej jest spowodowane wadliwą pracą w/w lub płyty sterującej. Często również ma wpływ wadliwa praca podzespołów silnika, przepływomierz etc.
Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek !

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 18 wrz 2016, 08:15

błędów w silniku i skrzyni-brak

[ Dodano: 2016-09-16, 17:48 ]
a wie kos od czego jest zawór z żółtą wtyczka EDS-1 na płycie w ASB?

[ Dodano: 2016-09-18, 08:15 ]
czy może ktos sprawdzić jakie ma silnik obroty przy jeździe z prędkością 100 ?, 2.5 tdi 150km tip
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2016, 07:25 przez ericson, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2016, 11:43

Powinien miec ok 1800

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 26 lis 2016, 10:48

Apophis pisze:Powinien miec ok 1800
OK,dzieki

[ Dodano: 2016-11-26, 10:48 ]
moja skrzynia ma oznaczenie DEY,aby podmienić płytę na sprawna,musi byc tez z DEY?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 27 lis 2016, 20:24

ericson pisze:aby podmienić płytę na sprawna,musi byc tez z DEY?
Nie, może być też CJT, CJS i DRN ale zanim na pałę zaczniesz wymieniać podzespoły sprawdź pod VAGiem parametry pracy obecnej płyty.

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 28 lis 2016, 07:05

w silniku i skrzyni błędów -brak
olej i fitr świeżo wymienione

opisze obwiawy które mnie niepokoją
1.w fazie rozgrzewania przytrzymuje mi biegi i przerzuca dosc wysoko ok 3-3,5 tys,czym cieplejszy tym szybciej i niżej zmienia, np jadać po starcie na 2 przeżuci dopiero przy 3200 po 2-5km juz dużo poniżej 3 tyc puści bieg-moze tak ma byc aby szybko dogrzać silnik i nie katować go na niskich obrotach?
2. jazda w trybie D ,gdy jest redukcja 5 na 4 czuc walniecie,ale tylko przy mocniejszym wcisnieciu gazu,przy schodzeniu bez gazu jest w miare dobrze, w trybie zmiany ręcznej nie czuć szarpniec.

a możesz poradzić na co zerknąć szczególnie w ustawieniach?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lis 2016, 21:06

ericson pisze:moze tak ma byc aby szybko dogrzać silnik i nie katować go na niskich obrotach?
Dokładnie tak jest, sterownik przeciąga biegi by szybciej nagrzać olej.
ericson pisze:na co zerknąć szczególnie w ustawieniach?
W jakich ustawieniach ?!

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 29 lis 2016, 06:53

w VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lis 2016, 13:15

Ustawienia Ci nie potrzebne, parametry musisz luknąć. Co dzieje się z czujnikami obrotów, jak wysterowane są zawory itd. Nie da się od tak wytłumaczyć na co zwracać uwagę, może daj jakiejś firmie do zdiagnozowania ...znajdź najbliższy serwis np. ZF i umów się na diagnozę.

ericson
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 51
Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
Lokalizacja: wawa

Post autor: ericson » 20 kwie 2017, 10:26

zakupiłem cała płytę od skrzyni DEY z passata, jak wiosna przyjdzie to biorę sie za podmianę.Płyta już podmieniona,nie szarpie .

[ Dodano: 2017-02-26, 08:27 ]
czy zna ktoś sposób jak skasować adaptacje w skrzyni?

[ Dodano: 2017-04-19, 18:15 ]
po dłuższej jeździe czasami nie zapnie nadbiegu (lock up),postanowiłem pomierzyć oporność na wtyczce i wychodzi ze zla jest na OSS- 0,900 ,a powinno byc okolo 292-358, czy to to?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl