3.7 LPG pojawiły sie następujące błędy :
motor benzyna:
17817 electrical malfunction EVAP purge Valve
16535 P0151 35-10 sonda lambda podgrzewanie za niskie napięcie
reszta ok,
lpg błędy powyższe oraz wypadanie zapłonu na 6 i 8 cylindrze. Podejrzewam na 8 lewizne bo jak węzyki na nowe wymieniałem to wytrysk co w kolektor wchodzi wyszedl mi cały, ciul gazownik co montowal kiedys lpg oblepil go jakby poksipolem. Dodatkowo benzynowe też jakby silikonem uszczelniane były, jakie elementy nabyć aby zrobić firmowo adiowe uszczelnienia wtryskiwaczy ?
dodatkowo czasami pojawia sie bląd
16514 obwod czujnika o2 usterka bank 1 czujnik 1 A
Czy błędy zwiazane z lambdami moga wynikac z lewego powietrza na wtryskach lub dolocie ?
Tak czy siak na lpg i pb ciagnie do 120 km/h potem mul się robi choic nie zawsze.
wyskoczyly mi jeszcze od skrzyni :
01045 tip tronic swith wymieniałem górę kasety mogłem gdzieś coś namieszac bo podobno jak taśma w kasecie jest walnięta to ten błąd wyskakuje\
00526 przełacznik świateł hamulców - czy to ten pod pedałem ? moze on dawać błąd żarówki na fisie ?
i ostatnie zwiazane z klima błędy
00711 lewa klapa w nogach motor - walniety silniczek czy zatarcie klapy, gdzie szukać i jak eleminować awarię ?
00734 czujnik pozycji centralnego otworu wentylacyjnego - nadmienie ze z centralnych kratek słabo mi dmucha penie związane z błędem, co wymienic należy ?
01270 - sprzegło kompresora a/c - wiem że pasek do wymiany mam bo ślizga się, może być przyczyną tego błędu ? czy to ze nie zawsze klima się załączała ( zwłaszcza jak pasek zapiszczał wtedy nie załączała się ) spowodowane paskiem czy padającą sprężarką ?
dzięki za pomoc bo chcę doprowadzić a8 do stanu bez błędów.
[ Dodano: 2016-12-11, 13:36 ]
Co do błędu z EVAP to będzie to złącze koło modułów ?
![]() |
![]() |
[D2 95 3.7PB/LPG ] Błędy, proszę o pomoc
[D2 95 3.7PB/LPG ] Błędy, proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 11 gru 2016, 07:50 przez djwaldee, łącznie zmieniany 1 raz.
Oringidjwaldee pisze:jakie elementy nabyć aby zrobić firmowo adiowe uszczelnienia wtryskiwaczy ?
Takdjwaldee pisze:Czy błędy zwiazane z lambdami moga wynikac z lewego powietrza na wtryskach lub dolocie ?
Tu chyba raczej chodzi o mikrostyk w wybierakudjwaldee pisze:01045 tip tronic swith
Takdjwaldee pisze:00526 przełacznik świateł hamulców - czy to ten pod pedałem ? moze on dawać błąd żarówki na fisie ?
Ten występuje jak masz obwód otwarty czyli coś z kablami, sprawdź masy na silniku a przede wszystkim WYMIEŃ pasek skoro piszczy ...przy okazji sprawdź napinacz i rolkidjwaldee pisze:01270 - sprzegło kompresora a/c

Roliki, pasek i napinacz przygotowane. Tylny wahacz górny tez z 3 tulejami wymieniony, stuki ustały, po wyjeciu 2 tulejki same sie usuneły z wahacza takie ju z luzy były ( to tak na marginesie ) Gdzie nabyć uszczelnienia wtrysków paliwa ( wystarczy sklep moto i oringi , a jesli tak to jaki rozmiar, czy aso zostaje, bo w sumie jak czytalem posty z przed 3 lat to 60 zl w aso tez nie majatek ) i jak samodzielnie wtryskiwacz lpg można uszczelnić ?. Jutro czeka zakup wd40 i pryskanie. Ten EVAP błąd to może byc od zasniedziałej kostki koło modułów ?.
Tiptronic chodzi czyli góra/ dół działa więc co może być, zwarcie na podświetleniu gdzieś w wybieraku ?
Tiptronic chodzi czyli góra/ dół działa więc co może być, zwarcie na podświetleniu gdzieś w wybieraku ?
Na forum wielokrotnie pisane było jakie numery.djwaldee pisze:Gdzie nabyć uszczelnienia wtrysków paliwa ( wystarczy sklep moto i oringi , a jesli tak to jaki rozmiar, czy aso zostaje
Jaki wtryskiwacz, gdzie jest nieszczelny?!djwaldee pisze:i jak samodzielnie wtryskiwacz lpg można uszczelnić ?
Chodziło mi o pozycje wybieraka między D a Tipem.djwaldee pisze:Tiptronic chodzi czyli góra/ dół działa więc co może być, zwarcie na podświetleniu gdzieś w wybieraku ?
Wybierak jutro sprawdzę, choć wszystkie pozycje na fisie wyświetlają się zgodnie ze stanem faktycznym, nie wiem tylko czy na samym wybieraku maja się wszystkie świecić czy tylko aktualnie wybrany. Wtryskiwacz od gazu na 8 cylindrze wchodzący w kolektor. Normalnie powinien być chyba wkręcanym ja go wyjąłem sobie i wsadziłem. Wczoraj o 1 w nocy porobiłem jeszcze na wolnych obrotach probe i wywaliło tylko te błędy z PB czyli lambdę i zawór EVAP problem elektryczny.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2016, 11:47 przez djwaldee, łącznie zmieniany 1 raz.