[D2 01 4.2PB/LPG ] Jakie podcisnienie w kolektorze
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
[D2 01 4.2PB/LPG ] Jakie podcisnienie w kolektorze
Siema powiedzcie mi jakie powinno byc podcisnienie na wolych obrotach ? Mi sie wydaje ze mam za male wychodzi -0,5 bara lewego powietrza raczej brak .
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2017, 21:11 przez Pawulon_90, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak masz -0.5 Bar to jest OK. Pytanie jeszcze, w którym miejscu przyłączyłeś zegar.
W większości autek jest -0,45 bara (ale to kwestia zegara, jeden pokaże -0,48 drugi na tym samym aucie inny zegar -0.5).
Mówimy o rozgrzanym silniku na obrotach biegu jałowego.
Króciec od podciśnienia z przodu kolektora ssącego.
Wartość podciśnienia zależy nie tylko od szczelności dolotu.
Zależy także od kondycji silnika.
Jak mamy suw ssania to wytwarza się podciśnienie.
Szczelność tłok/cylinder, zawory/gniazda oraz zawory prowadnice gumki ma znaczenie
jakie podciśnienie osiągnie silnik.
W większości autek jest -0,45 bara (ale to kwestia zegara, jeden pokaże -0,48 drugi na tym samym aucie inny zegar -0.5).
Mówimy o rozgrzanym silniku na obrotach biegu jałowego.
Króciec od podciśnienia z przodu kolektora ssącego.
Wartość podciśnienia zależy nie tylko od szczelności dolotu.
Zależy także od kondycji silnika.
Jak mamy suw ssania to wytwarza się podciśnienie.
Szczelność tłok/cylinder, zawory/gniazda oraz zawory prowadnice gumki ma znaczenie
jakie podciśnienie osiągnie silnik.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
Podłaczylem w roznych miejscach i przy samym koletorze i troche dalej wszedzie tak samo po dodaniu gazu sppada a pozniej rosnie, do -0,6 -0,7 na wyzszych obrotach. Dlatego pytam czy jest ok bo jak nie to trzeba bedzie zagłębic temat Silnik sładalem od nowa zawwory docierane gumki prowadznice nowe jedynie jeszcze niesprawdzalem kompresji .