![]() |
![]() |
[D2 95 3.7PB ] problem ze skrzynią biegów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 paź 2017, 20:02
- Lokalizacja: Nidzica
[D2 95 3.7PB ] problem ze skrzynią biegów
Mam problem polega na tym ze skrzynia przy przerzucaniu biegu z 2 na 3 lekko slizga sie skrzynia i jak sie mu depnie to tak samo sie przez chwile poslizgnie i jest okej na tip troniku jest wszystko elegancko dziala jak powinna czy to juz czas na wymiane oleju w skrzyni czy cos gorszego i wymiana skrzyni na druga dodam tyle ze skrzynia juz byla zmieniana bo mam 5 biegowa skrzynie a nie 4 biegowa samochod z roku 95
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 paź 2017, 20:02
- Lokalizacja: Nidzica
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 paź 2017, 20:02
- Lokalizacja: Nidzica
obroty rosna na sekunde i sie stabilizuja i samochod normalnie ciagnie nic sie nie dzieje dzieje sie tak tylko przy zmianie biegow na chwile a pozniej jest okej a na tip tronik wszystko dziala jak trzeba i ktos moze mi powie o tej skrzyni czy byly 5 i jak zobaczyc stan oleju gdzie znajduje sie bagnet bo go szukalem i nie znalazłem
ja miałem podobne objawy, po wymianie oleju jest lepiej, przeciąganie nadal występuje ale krócej i płynniej druga sprawa że u mnie to występowało przy zimnym silniku, skrzyni, podczas jazdy na rozgrzanym objawy praktycznie nie występują.
Co do oleju to nie będziesz miał bagnetu są dwa korki jeden od spodu miski skrzyni ten służy do spuszczenia oleju przed wymianą filtra, a drugi którym zalewasz olej jest na bocznej ściance skrzyni.
Co do oleju to nie będziesz miał bagnetu są dwa korki jeden od spodu miski skrzyni ten służy do spuszczenia oleju przed wymianą filtra, a drugi którym zalewasz olej jest na bocznej ściance skrzyni.
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 paź 2017, 20:02
- Lokalizacja: Nidzica
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nie, 5HP wsadzano do rocznika modelowego 97, więc od drugiej połowy roku 96.papura1234 pisze:aha a mam pytanie czy w tym roczniku wsadzono skrzynie 5 biegowe bo mam 5 i czy szukac ewentualnie takiej jaka tam siedzi czy 4 biegowa tez bedzie pasowac ?
Remontuj swoja a nie kupuj innej (no chyba, że na handel samochód). Masz zapewne ECU skrzyni zmienione pod 5HP, wiec kupuj 5HP.
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 paź 2017, 20:02
- Lokalizacja: Nidzica
A przypadkiem 3.7 nie były łączone tylko ze skrzyniami 5HP?dice111 pisze:Nie, 5HP wsadzano do rocznika modelowego 97, więc od drugiej połowy roku 96.papura1234 pisze:aha a mam pytanie czy w tym roczniku wsadzono skrzynie 5 biegowe bo mam 5 i czy szukac ewentualnie takiej jaka tam siedzi czy 4 biegowa tez bedzie pasowac ?
Remontuj swoja a nie kupuj innej (no chyba, że na handel samochód). Masz zapewne ECU skrzyni zmienione pod 5HP, wiec kupuj 5HP.
Four rings to rule them all
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 paź 2017, 20:02
- Lokalizacja: Nidzica
ok dzieki wielkie panowie na wypłate kupuje ten zestaw czy on bedzie dobry do tej skrzyni http://midparts.com.pl/pl_PL/p/ZF-5HP24 ... DI-A8/2299
Producent tych skrzyń zaleca stosowanie oryginalnego oleju wybór zawsze leży po stronie osoby która wymienia, ja osobiście zalałem oryginał po kilku konsultacjach, druga sprawa to ilość oleju bo w zależności od tego czy bedzie to wymiana statyczna czy dynamiczna bedziesz potrzebował inną ilość oleju, No i należałoby oczywiście zmienić filtr wraz z uszczelką, o dziwo nawet odkręcanie i dokręcanie śrub miski ma swoją kolejność oraz musi być zrobione z odpowiednia siłą.
Mam nadzieje że wiedziałeś o tym.
Mam nadzieje że wiedziałeś o tym.
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3