
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 3.7PB/LPG ] układ kierowniczy, wymiana kierownicy
[D2 96 3.7PB/LPG ] układ kierowniczy, wymiana kierownicy
witam, mam problem z kierownicą, ogólnie to poprzedni właściciel założył kierownice prawdopodobnie od a6 z jakąś dużą zębatką bez okablowania oraz zwijaka a zależy mi oczywiście na klaksonie, kupiłem oryginał, ma mniejszą zębatke, lecz mam problem w tym, że kolumna kierownicy ma małą zębatke a na nią chyba nałożona została przekładka na większą, czy to jest element staly czy powinno zejść, na oko powinno, ale juz tyle sie szarpałem że boje sie uszkodzenia. oczywiście mogę kupić cały wkład bo kosztuje grosze tylko czy jest to proste wymianie? dołączam zdjęcia obu kierownic i tych właśnie zębatek. proszę o pomoc
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()

Ostatnio zmieniony 14 gru 2017, 20:48 przez Kammil, łącznie zmieniany 2 razy.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: układ kierowniczy, wymiana kierownicy
Masz założoną tulejkę redukcyjną. Powinna normalnie zejść, ale z czasem się zapieka. Wystarczy ściągacz z separatorem albo kątówka dla odważnych
Cała kolumna jest łatwa w wymianie, raptem kilka śrub. Ale jest trochę do rozbierania dookoła i za pierwszym razem mogą Ci zejść ze 2h. Do tego dochodzi demontaż stacyjki, a tam są zrywalne śruby zabezpieczające więc spawarka, rozwiercanie albo wykrętak.

Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.