części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 3.7PB/LPG ] układ kierowniczy, wymiana kierownicy

Kammil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 31 paź 2017, 17:53
Lokalizacja: dolnyśląsk

[D2 96 3.7PB/LPG ] układ kierowniczy, wymiana kierownicy

Post autor: Kammil » 14 gru 2017, 12:45

witam, mam problem z kierownicą, ogólnie to poprzedni właściciel założył kierownice prawdopodobnie od a6 z jakąś dużą zębatką bez okablowania oraz zwijaka a zależy mi oczywiście na klaksonie, kupiłem oryginał, ma mniejszą zębatke, lecz mam problem w tym, że kolumna kierownicy ma małą zębatke a na nią chyba nałożona została przekładka na większą, czy to jest element staly czy powinno zejść, na oko powinno, ale juz tyle sie szarpałem że boje sie uszkodzenia. oczywiście mogę kupić cały wkład bo kosztuje grosze tylko czy jest to proste wymianie? dołączam zdjęcia obu kierownic i tych właśnie zębatek. proszę o pomoc <prosze>
Obrazek


Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 gru 2017, 20:48 przez Kammil, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 14 gru 2017, 14:40

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Re: układ kierowniczy, wymiana kierownicy

Post autor: Pepek » 14 gru 2017, 16:18

Masz założoną tulejkę redukcyjną. Powinna normalnie zejść, ale z czasem się zapieka. Wystarczy ściągacz z separatorem albo kątówka dla odważnych ;) Cała kolumna jest łatwa w wymianie, raptem kilka śrub. Ale jest trochę do rozbierania dookoła i za pierwszym razem mogą Ci zejść ze 2h. Do tego dochodzi demontaż stacyjki, a tam są zrywalne śruby zabezpieczające więc spawarka, rozwiercanie albo wykrętak.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl