Witam . Posiadam audi a8 d3 4,2 bfm ,ostatnio zobaczyłem że na jak jeżdżę na benzenie to korekty długoterminowe pod obciążeniem idą na plus tak do 20, zrobiłem logi grupy 32-33-02 . Samochód jeździ dobrze , nie ma szarpnięć nie dławi sie wiec chyba z pompą paliwa wszystko jest ok. Może ktoś podpowie czym jest spowodowana uboga mieszanka . Przepławka pokazuje do 256
to moje logi
http://vaglogi.pl/log-032_033_002_Uy021.html
[D3 03 4.2MPI/LPG ] uboga mieszanka
Zawyżanie korekt spowodowane jest zazwyczaj:
1. niewydajnością pompy paliwa (włączyć drugą pompę paliwa i pojeździć, zobaczyć jak się korekty ukształtują).
2. Lewe powietrze (na biegu jałowym w temperaturze roboczej, powinno być coś koło 5.5g/s).
3. Walnięty przepływomierz.
4. Padnięte sondy lambda...
5. Zawory SAI puszczające powietrze do wydechu
i jeszcze kilka innych.
1. niewydajnością pompy paliwa (włączyć drugą pompę paliwa i pojeździć, zobaczyć jak się korekty ukształtują).
2. Lewe powietrze (na biegu jałowym w temperaturze roboczej, powinno być coś koło 5.5g/s).
3. Walnięty przepływomierz.
4. Padnięte sondy lambda...
5. Zawory SAI puszczające powietrze do wydechu
i jeszcze kilka innych.