[D3 04 4.2MPI ] Rozrząd - problemy po wymianie
[D3 04 4.2MPI ] Rozrząd - problemy po wymianie
Witam
Po wymianie kompletu auto lekko kleczkocze - troche jak tdi. wymiana byla bez blokad. auto odpala bez problemu i nie odczulem spadku mocy.
czy w pb sprawdza sie cos takiego jak "kat wtrysku" albo cos innego?
pozdrawiam
shakal12, poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
Po wymianie kompletu auto lekko kleczkocze - troche jak tdi. wymiana byla bez blokad. auto odpala bez problemu i nie odczulem spadku mocy.
czy w pb sprawdza sie cos takiego jak "kat wtrysku" albo cos innego?
pozdrawiam
shakal12, poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 08:44 przez shakal, łącznie zmieniany 2 razy.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Raz - to nie diesel, dwa - odczułbyś to.
Na pytanie dlaczego robił to bez blokad (jak, na same znaki i markera ?) już za późno.
Co było zmieniane przy tej okazji i jakiej firmy ? Możecie sprawdzić sam pasek i napinacz na początek.
Rolki moga byc głosne - taki ich urok, dwa - "wyjechane" jako nowe.
Na pytanie dlaczego robił to bez blokad (jak, na same znaki i markera ?) już za późno.
Co było zmieniane przy tej okazji i jakiej firmy ? Możecie sprawdzić sam pasek i napinacz na początek.
Rolki moga byc głosne - taki ich urok, dwa - "wyjechane" jako nowe.
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Przed montażem mogłeś zobaczyc na rolki i napinacze, gdzie klepane, na rolkach przy ich łożyskach masz to podane. Jak to Ruville to w pudełku na 90% była INA (LUK), a jak słowacki, a nie DE to w większości przypadków będzie taki głośny.
To samo dotyczy pasków, np CONTI, najlepiej by był Germany, ale większość trafia sie teraz RPA, Meksyk, Anglia. Do tego masa lewych Chińczyków, więc naprawdę trzeba uważać.
To samo dotyczy pasków, np CONTI, najlepiej by był Germany, ale większość trafia sie teraz RPA, Meksyk, Anglia. Do tego masa lewych Chińczyków, więc naprawdę trzeba uważać.
Black Cars Matters
witam szanownych kolegów.miałem też problem z paskiem conti.z rozrządu dochodziły dziwne trzaski po ok 1000 km.kupiłem oryginalny i okazało się że profil zębów na paskach różnił się.pasek conti miał delikatny luz wzdłożny na kołach rozrządu.stąd te trzaski.to są moje spostrzeżenia.czy ktoś zwrócił na to uwagę przy wymianie.pozdrawiam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
- club-iguana
- Forum Audi A8
- Posty: 245
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Brzozowa/WGM
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
Mam dobrego mechanika, ale przeważnie sam załatwiam graty i dopiero do niego jadę. Facet jest świetnym mechanikiem, ale niestety jest "trudny" w kwestach finansowych, długa historia...club-iguana pisze:Oddaj auto w dobre ręce i zmienią ci za 2500-3000 PLNówszoszon1983 pisze:Co dokładnie muszę kupić?
Przestawił mi sie rozrząd
Witam
Wymieniałem pół rok temu rozrząd , teraz mi wyskoczył błąd że rozrząd się przestawił .
Robił to mechanik , teraz co mam zrobić z tym . Rozbierac wszystko i ustawiać od Nowa ??
Wymieniałem pół rok temu rozrząd , teraz mi wyskoczył błąd że rozrząd się przestawił .
Robił to mechanik , teraz co mam zrobić z tym . Rozbierac wszystko i ustawiać od Nowa ??
A8 cos fajnego
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze