Witam.
Mam problem z układem paliwowym w A8 2.5v6,auto wypala z pełnego zbiornika 28 litrów po czym gaśnie :-( 3/4 na wskazniku,po dolaniu 10 litrów odpala na samostart:-(
Wyciągałem 2 razy kosz paliwa żeby wszystko sprawdzić...
-wymiana uszczelek
-pompy paliwa
-obejmy
Kosz jest wizualnie w bdb stanie nie widać pęknięć,itp.Sprawdziłem przewody(w koszu brakowało głównego węża łączącego kosz paliwa z kanałami w zbiorniku), czujnik g210 jest sprawny pokazuje na mierniku 100-430, ale wyskakuje mi błąd 1441-1442, po wlutowaniu opornika błędu niema.Problem mam już około miesiąca i nie wiem co robić dalej :-/ .Myślałem o wymianie zbiornika, kosza lub czujnika ale ciężko kupić te części,a w aso ceny kosmiczne...
Pomocy :-x .Z góry dziękuje i pozdrawiam
[D2 98 2.5TDI ] Problem zbiornik paliwa,czujnik G210,gaśni
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Dziękuje za podpowiedz.
Instalacja pompy sprawna po podlączeniu + pod bezpiecznik słychać pompe w zbiorniku,na wtyczce pompy podłączyłem prostownik i również pompa chodzi, a po wczepieniu rezystora 430 zamiast czujnika,błędy na vagu nie wracają więc 2 kabeleki od czujnika G210 też nie są przerwane...ale z tego co widzę po dzisiejszym montażu brakująco węzyka auto jak na razie odpala, ale boję się, że znowu zdechnie na drodze i szkoda pompy wtryskowej(2 miesiące temu została zregenerowana), bo teraz jak wiadomo chodzi na krótko bez czujnika niskiego stanu paliwa G210.Jutro wypompuje paliwo do 1/2 baku(mam teraz ok 3/4) i zobaczę czy odpali bez pomocy samostartu.Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-10-27, 17:21 ]
dziś rano odpaliłem auto, pochodziło jakieś 5 minut i zgasło:(
po podłączeniu prostownika do pompy paliwa słychać, że raz ciągnie paliwo a raz powietrze.Nie mam już pomysłów co może być przyczyną, że gaśnie na prawie pełnym zbiorniku...
Instalacja pompy sprawna po podlączeniu + pod bezpiecznik słychać pompe w zbiorniku,na wtyczce pompy podłączyłem prostownik i również pompa chodzi, a po wczepieniu rezystora 430 zamiast czujnika,błędy na vagu nie wracają więc 2 kabeleki od czujnika G210 też nie są przerwane...ale z tego co widzę po dzisiejszym montażu brakująco węzyka auto jak na razie odpala, ale boję się, że znowu zdechnie na drodze i szkoda pompy wtryskowej(2 miesiące temu została zregenerowana), bo teraz jak wiadomo chodzi na krótko bez czujnika niskiego stanu paliwa G210.Jutro wypompuje paliwo do 1/2 baku(mam teraz ok 3/4) i zobaczę czy odpali bez pomocy samostartu.Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-10-27, 17:21 ]
dziś rano odpaliłem auto, pochodziło jakieś 5 minut i zgasło:(
po podłączeniu prostownika do pompy paliwa słychać, że raz ciągnie paliwo a raz powietrze.Nie mam już pomysłów co może być przyczyną, że gaśnie na prawie pełnym zbiorniku...
Opisywałem problem. Poszukaj dobrze na forum.
http://www.a8team.pl/topics13/3753.htm
http://www.a8team.pl/topics13/3753.htm