![]() |
![]() |
[D3 05 W12/LPG ] Telepie silnikiem
[D3 05 W12/LPG ] Telepie silnikiem
Witam, forumowiczów
Dzisiaj rano jadąc do pracy, na nagrzanym silniku w trakcie postoju, zaczął mi nierówno chodzić silnik, najgorzej jest na wolnych obrotach przy wyższych jakoś się da jechać, ale jest wrażenie jakby nie palił na jakieś cylindry.
kody błędów odczytane: Wiem co oznaczają, wymieniam je w ramach informacji
17498
16684
16690
17490
te pojawiaja sie roznie po tym jak chodzi silnik
--
18341 .P1933 Throttle plate control 2:malfunction -
blad pojawia sie po skasowaniu błędów i ponownym odczycie, bez odpalania silnika
z tym ze mam dostep do dwóch skanerów can, na jednym pokazuje błąd przepustnicy cały czas,
na drugim nie, z tym ze w tym drugim trzeba do dwóch sterowników silnika oddzielnie się logować
Jakieś sugestie ?
Pozdrawiam
Dzisiaj rano jadąc do pracy, na nagrzanym silniku w trakcie postoju, zaczął mi nierówno chodzić silnik, najgorzej jest na wolnych obrotach przy wyższych jakoś się da jechać, ale jest wrażenie jakby nie palił na jakieś cylindry.
kody błędów odczytane: Wiem co oznaczają, wymieniam je w ramach informacji
17498
16684
16690
17490
te pojawiaja sie roznie po tym jak chodzi silnik
--
18341 .P1933 Throttle plate control 2:malfunction -
blad pojawia sie po skasowaniu błędów i ponownym odczycie, bez odpalania silnika
z tym ze mam dostep do dwóch skanerów can, na jednym pokazuje błąd przepustnicy cały czas,
na drugim nie, z tym ze w tym drugim trzeba do dwóch sterowników silnika oddzielnie się logować
Jakieś sugestie ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 19:19 przez Atheros, łącznie zmieniany 2 razy.
16690/P0306/000774 - Cylinder 6 Misfire Detected
Possible Causes
Ignition system
Fuel injectors
Fuel pressure
Running out of fuel
EVAP canister purge valve
Evaporative emission system
Low compression
Base engine problems
Controle Module damaged
Special Notes
This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.
Possible Causes
Ignition system
Fuel injectors
Fuel pressure
Running out of fuel
EVAP canister purge valve
Evaporative emission system
Low compression
Base engine problems
Controle Module damaged
Special Notes
This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.
Miałem podobną sytuację,przyczyną były cewki zapłonowe. Nie wiem kolego czy twoje auto jest objęte akcją serwisową ale zadzwoń do ASO może Ci wymienią.
[ Dodano: 2012-02-04, 12:25 ]
Dopiero zobaczyłem że masz LPG. Może zacznij najpierw od sprawdzenia instalacji,szczególnie emulatorów. U mnie emulatory narobiły trochę problemów. W trakcie jazdy na gazie uruchamiały się wtryskiwacze benzyny i lało bez przerwy,zalewało świece i kicha. Jesteś z W-wy polecam Ci zakład LPG ENERGY-GAZ,tylko nie wiem jaka masz instalację.
[ Dodano: 2012-02-04, 12:25 ]
Dopiero zobaczyłem że masz LPG. Może zacznij najpierw od sprawdzenia instalacji,szczególnie emulatorów. U mnie emulatory narobiły trochę problemów. W trakcie jazdy na gazie uruchamiały się wtryskiwacze benzyny i lało bez przerwy,zalewało świece i kicha. Jesteś z W-wy polecam Ci zakład LPG ENERGY-GAZ,tylko nie wiem jaka masz instalację.
CCCO Herr der Ringe
Rafelek pisze:Miałem podobną sytuację,przyczyną były cewki zapłonowe. Nie wiem kolego czy twoje auto jest objęte akcją serwisową ale zadzwoń do ASO może Ci wymienią.
[ Dodano: 2012-02-04, 12:25 ]
Dopiero zobaczyłem że masz LPG. Może zacznij najpierw od sprawdzenia instalacji,szczególnie emulatorów. U mnie emulatory narobiły trochę problemów. W trakcie jazdy na gazie uruchamiały się wtryskiwacze benzyny i lało bez przerwy,zalewało świece i kicha. Jesteś z W-wy polecam Ci zakład LPG ENERGY-GAZ,tylko nie wiem jaka masz instalację.
Auto pojechało do ASO, w ramach akcji wymiany cewek ( niezły fart) tam stwierdzili że są wadliwe cewki( dwie z nich były pęknięte),
jak na razie robią, zobaczymy jak skończą

Rafelek pisze:Dla mnie nie wymienieli z uwagi na zamontowaną instalację gazową.Atheros pisze:
Auto pojechało do ASO, w ramach akcji wymiany cewek ( niezły fart) tam stwierdzili że są wadliwe cewki( dwie z nich były pęknięte),
jak na razie robią, zobaczymy jak skończą
Wiec u wymienili bez problemu,
cewki były wadliwe w/g numeru sprawdzone,
Dwie były pęknięte i nie działały
w Gdańsku w ASO Fota-Groblewski bez różnicy czy masz LPG czy nie wymieniają jak leciRafelek pisze:Dla mnie nie wymienieli z uwagi na zamontowaną instalację gazową.Atheros pisze:
Auto pojechało do ASO, w ramach akcji wymiany cewek ( niezły fart) tam stwierdzili że są wadliwe cewki( dwie z nich były pęknięte),
jak na razie robią, zobaczymy jak skończą
W V8 bez problemu można wymienić cewki z założona instalacją gazową. Co innego w W12. Ja właśnie siedzę przy kawce w ASO Idczak-Krotoski-Cichy w Nadarzynie,po długich oczekiwaniach cewki zostają wymienione :-)Dizel pisze:Ja dzisiaj w Rzeszowie byłem i też mi wymienili cewki na nowe a mam założoną instalację gazową
CCCO Herr der Ringe