części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] Padające jeden po drugim rozruszniki

generalmajoris
Forum Audi A8
Forum Audi A8

[D2 99 4.2PB/LPG ] Padające jeden po drugim rozruszniki

Post autor: generalmajoris » 09 sie 2012, 13:22

Witam jestem nowy w klubie i jest to moj pierwszy temat posiadam A8 D2 99 pb/lpg 4.2 po lifcie i mam wielki problem z moim autem.Kolejni mechanicy rozkladaja rece i koszty naprawy rosna!!!. Zaczelo sie od problemow przy odpalaniu auta bylo coraz gorzej z rozruchem az auto nie odpalilo wcale.Wiec oddalem auto do mechanika okazalo sie ze to rozrusznik wiec zostala zamowiona uzywka auto mialem na nasteplny dzien.Pojezdzilem moze kilka dni i to samo wiec pojechalem do tego samego goscia co porzednio tym razem sprawdzil elektryke akumulator i stacyjke oraz przy okazji kolo zamachowe ale nic nie znalaz zamontowal kolejny rozrusznik i po jednym dniu znowusz rozrusznik zostal (zmielony) Zabralem wiec auto sadzac po prostu ze ten mechanik nie potrawi sobie z tym poradzic i zawiozlem auto do szanowanego mechanika w miescie( jestem ze szczecina) CAR-SERVICE zajmojacym sie grupa WV AUDI SEAT (nieautoryzowany serwis).Oni stwierdzili ze trzeba wymienic kolo zamachowe wiec zdieli skrzynie i je wymienili okazalo ze problem nadal istnieje i ze przy uruchomianiu rozrusznik wydaje jakies jeki i jest mu ciezko zapalic auto wiec mi auta nie oddali powiem tylko ze znow zalozona zostala jakas uzywka po regeneracji! Nie wiem co mam dalej robic? to najlepszy mechanik w miescie! BLAGAM POMOCY!!!!!
Ostatnio zmieniony 09 sie 2012, 18:05 przez generalmajoris, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator

Post autor: marekp750 » 07 wrz 2012, 07:16

Jeden został zmielony? W jakim sensie zmielony?

Czy wszystkie zostały zmielone?

Co zostawało uszkodzone w rozruszniku, dokładnie?

Ciekawy przypadek...

micars
Forum Audi A8
Forum Audi A8