[D2 99 4.2PB ] Miech od podciśnienia
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D2 99 4.2PB ] Miech od podciśnienia
Witam.Panowie mam problem i nie wiem co z tym zrobić.Po zdjęciu osłony silnika tej na środku widać kolektor,a z przodu silnika są dwa miechy takie gumowe i dźwignia od jednego stoi jak wryta ani drgnie.Panowie od czego jest ta dźwignia i jak ją ruszyć.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2011, 23:00 przez 123mielony, łącznie zmieniany 2 razy.
To są gruchy podciśnienia. 077 198 327 A - etkowo element ustawiający.
Odpowiadają za skracanie dolotu przy około 3000 rmp.
Jesli dzwignie stoją jak wryte to zapewne zapiekły się na tulejkach. Sa aluminiowe.
Niezbędne bedzie rozebranie kolektora dolotowego. Psiku Psiku specyfikatem, dzien lub dwa leżakowania - rozruszanie (delikatnie, bo to delikatne) i składanko. Uwazaj, zeby nic nie połamać...
I mocy przybywaj... ;-)
Efekt warty zachodu.
Przerabiałem to w dwóch autach.
Odpowiadają za skracanie dolotu przy około 3000 rmp.
Jesli dzwignie stoją jak wryte to zapewne zapiekły się na tulejkach. Sa aluminiowe.
Niezbędne bedzie rozebranie kolektora dolotowego. Psiku Psiku specyfikatem, dzien lub dwa leżakowania - rozruszanie (delikatnie, bo to delikatne) i składanko. Uwazaj, zeby nic nie połamać...
I mocy przybywaj... ;-)
Efekt warty zachodu.
Przerabiałem to w dwóch autach.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Objawy sa takie : że stoja i nie da ich sie ruszyc. Stały tak mocno, ze gruszki sie pozrywaly i trzeba było kupic nowe.123mielony pisze:Kolego dzięki za szybką reakcję.Powiedz mi jakie były u Ciebie objawy jak ta dzwignia był zapieczona.
Oczywiscie mniej mocy.
Ponadto moga byc problemy z ASB przy kickdownach.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
W sumie to kupować nie musisz niczego. Powinieneś jedynie posiadać specyfik który pozwoli ruszyć "zapieczenie", mase uszczelniającą.
Wszystko mozna ładnie poskładać.
Mi po wymianie poleciał momentalnie LMM, ale chyba juz wczesniej mu coś było...
Wszystko mozna ładnie poskładać.
Mi po wymianie poleciał momentalnie LMM, ale chyba juz wczesniej mu coś było...
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Pałąk z przymocowanymi małymi, plastikowymi łopatkami od ciasta.
Tam nie ma co oglądać.
Jeśli nie czujesz sie na siłach lub nie masz czasu to oddaj auto do jakiegoś ogarnietego mechanika. Rozkrecenie laikowi zajmuje 1-2h.
Tam nie ma co oglądać.
Jeśli nie czujesz sie na siłach lub nie masz czasu to oddaj auto do jakiegoś ogarnietego mechanika. Rozkrecenie laikowi zajmuje 1-2h.
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL