![]() |
![]() |
[D2 98 2.5TDI ] Tryb awaryjny skrzyni
-
- Forum Audi A8
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 gru 2009, 09:37
- Lokalizacja: radom
[D2 98 2.5TDI ] Tryb awaryjny skrzyni
witam wszystkich mam problem ze swoja audi. auto na postoju normalnie wkreca sie na obroty ale gdy zapne jakis bieg skrzynia wchodzi w tryb awaryjny i do 100 idzie jak woł. z gory dzieki za pomoc
[ Dodano: 2009-12-29, 12:56 ]
na kompie wyskakuje jakis błod p-1857
[ Dodano: 2009-12-29, 12:56 ]
na kompie wyskakuje jakis błod p-1857
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:38 przez pawełnaudia8, łącznie zmieniany 2 razy.
audi a8 2.5tdi q. automat
witam wszystkich podepne sie do tematu mam takie samo auto i podobny problem silnik nie wkreca sie na obroty i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny w silniku jest blad 550 kontrola poczatku wtrysku a w skrzyni blad 18265 dodam ze jak juz wkrece ja powyzej 3000 obr/min to przez chwile jest ok i blad daje sie wykasowac ale zaraz wchodzi w ten sam stan czy jest mozliwe ze pompa sie zapowietrzyla , bo kiedy to zaczelo sie dziac to mialem praktycznie pusty zbiornik prosze o pomoc
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
dzis jak ja odpalam to odrazu po odpaleniu jest wszystko ok tak prez 30 sek. jak trzymam ja na obrotach tak okolo 2000 obr/min to jest dobrze a po chwili spadaja lekko obroty i slychac ze turbina wjecej powietrza pompoje i po tym juz wkreca sie tylko do 3000
[ Dodano: 2010-01-11, 15:57 ]
a co do twojej diagnozy to tez tak mysle tylko slyszalem o wjelu takich przypadkach gdzie byly podobne objawy pompjarze kasowali a to jakies glupstwo bylo dzieki za pomoc i powjedz mi czy da sie to jakos sprawdzic bez pompjarza
[ Dodano: 2010-01-11, 15:57 ]
a co do twojej diagnozy to tez tak mysle tylko slyszalem o wjelu takich przypadkach gdzie byly podobne objawy pompjarze kasowali a to jakies glupstwo bylo dzieki za pomoc i powjedz mi czy da sie to jakos sprawdzic bez pompjarza
jeśli w silniku wywala błąd 550 z początkiem wtrysku to pompa pada.... i jeśli w skrzyni jest błąd 18265 i nie ma do niego opisu to jest on wyrzucany przez silnik. Wszystko spowodowane jest przycieraniem się tłoka w pompie. Temat wielokrotnie przerabiałem. I jak nie wkręca się dobrze na obroty to też od pompy może być. I rano mogą występować problemy z odpalaniem i auto może nie mieć mocy i kopcić 
Jak rozwiążesz problem napisz czy miałem racje. Bo jestem pewien na 99% że to pompa.
pozdro

Jak rozwiążesz problem napisz czy miałem racje. Bo jestem pewien na 99% że to pompa.
pozdro
pewnie masz racje tez mysle ze to pompa znalazlem speca ktory regeneroje takie pompy i chce 1000zl z moja na wymjane i rok gwarancji czy to dobra cena? czytalem troche o tym i kazdy opisuje tak jak u mnie tylko ze u innych objawy pokazywaly sie powoli i sie poglebjaly i na cieplym silniku bylo ok a u mnie odpalilem wczoraj wjeczorem po tygodniu nieodpalania i odrazu ta sie dzialo i jeszcze jedno auto odpala dobrze na zimnym i na cieplym i nie kopci tylko sie nie wkreca. :-(
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
normalnie regeneracja w boschu kosztuje ok 2200zł. w wymienione masz praktycznie wszystko. jeżeli korpus masz poprzycierany to też. i gwarancja też jest na rok czasu. cena jest jak widzisz dobra, i teraz pytanie. Na co jest ta gwarancja?? jeżeli na sam tłoczek że sie nie zatrze czy zawór regulacji nie padnie jeżeli tłoczek jest oki. czy ogólnie pompa klęka (np. sterownik) to naprawia?
U mnie w innym samochodzie jak pompa padała to właśnie nie wkręcał się na obroty.
A jeśli chodzi o palenie przy zimnym to jeśli masz dobre sprężanie na cylindrach to na wolnych obrotach zawsze zapali. Bo w silnikach wysokoprężnych właśnie to sprężanie
jest najważniejsze. U mnie palił nawet przy -28 stopniach mrozu a rozpędzał się maksymalnie do 50/60 km/godz. Może to nie audi ale to też disel. W tej chwili jest trochę mrozu i ropa jest gęściejsza i pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia i wtryski nie rozpylają mieszanki. Po prostu jeśli pali ci dobrze a nie jedzie to jest coś ciśnieniem.
U mnie też nie kopcił.
A jeśli chodzi o palenie przy zimnym to jeśli masz dobre sprężanie na cylindrach to na wolnych obrotach zawsze zapali. Bo w silnikach wysokoprężnych właśnie to sprężanie
jest najważniejsze. U mnie palił nawet przy -28 stopniach mrozu a rozpędzał się maksymalnie do 50/60 km/godz. Może to nie audi ale to też disel. W tej chwili jest trochę mrozu i ropa jest gęściejsza i pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia i wtryski nie rozpylają mieszanki. Po prostu jeśli pali ci dobrze a nie jedzie to jest coś ciśnieniem.
U mnie też nie kopcił.
Dążenie do doskonałości.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła