Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.5TDI ] Tryb awaryjny skrzyni

pawełnaudia8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 25 gru 2009, 09:37
Lokalizacja: radom

[D2 98 2.5TDI ] Tryb awaryjny skrzyni

Post autor: pawełnaudia8 » 29 gru 2009, 12:52

witam wszystkich mam problem ze swoja audi. auto na postoju normalnie wkreca sie na obroty ale gdy zapne jakis bieg skrzynia wchodzi w tryb awaryjny i do 100 idzie jak woł. z gory dzieki za pomoc

[ Dodano: 2009-12-29, 12:56 ]
na kompie wyskakuje jakis błod p-1857
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:38 przez pawełnaudia8, łącznie zmieniany 2 razy.
audi a8 2.5tdi q. automat

tx-didi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 31 maja 2009, 22:34
Lokalizacja: Krakow

Post autor: tx-didi » 29 gru 2009, 15:37

najprawdopodobniej sprawdziles tylko bledy w skrzyni, natomiast to co napisales pochodzi z silnika....
sprawdz bledy w silniku (tylko podaj pelne informacje o bledach)

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 30 gru 2009, 00:01

witam. sprawdz bledy silnika bo jesli cos z silnikiem nie tak to skrzynia wchodziw tryb awaryjny.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 30 gru 2009, 06:39

Witam. Znajomy miał to samo ( co prawda w passacie ale 2.5 tdi skrzynia tip.) okazało się że walnięty był przepływomierz , spróbuj podmienić na chwile i zobacz co wtedy będzie.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

radek5000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lis 2009, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: radek5000 » 11 sty 2010, 01:04

witam wszystkich podepne sie do tematu mam takie samo auto i podobny problem silnik nie wkreca sie na obroty i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny w silniku jest blad 550 kontrola poczatku wtrysku a w skrzyni blad 18265 dodam ze jak juz wkrece ja powyzej 3000 obr/min to przez chwile jest ok i blad daje sie wykasowac ale zaraz wchodzi w ten sam stan czy jest mozliwe ze pompa sie zapowietrzyla , bo kiedy to zaczelo sie dziac to mialem praktycznie pusty zbiornik prosze o pomoc

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 11 sty 2010, 13:46

gdybyś miał mało paliwa to powinien być błąd z czujnika braku paliwa. auto wtedy przerywa żebyś jechał zatankować. Jeżeli błąd z zapłony to albo sypnoł się zawór w pompie albo przsówka w środku się zaciera i nie reguluje zapłonu na większych obrotach

radek5000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lis 2009, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: radek5000 » 11 sty 2010, 15:53

dzis jak ja odpalam to odrazu po odpaleniu jest wszystko ok tak prez 30 sek. jak trzymam ja na obrotach tak okolo 2000 obr/min to jest dobrze a po chwili spadaja lekko obroty i slychac ze turbina wjecej powietrza pompoje i po tym juz wkreca sie tylko do 3000

[ Dodano: 2010-01-11, 15:57 ]
a co do twojej diagnozy to tez tak mysle tylko slyszalem o wjelu takich przypadkach gdzie byly podobne objawy pompjarze kasowali a to jakies glupstwo bylo dzieki za pomoc i powjedz mi czy da sie to jakos sprawdzic bez pompjarza

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 11 sty 2010, 17:42

jeśli w silniku wywala błąd 550 z początkiem wtrysku to pompa pada.... i jeśli w skrzyni jest błąd 18265 i nie ma do niego opisu to jest on wyrzucany przez silnik. Wszystko spowodowane jest przycieraniem się tłoka w pompie. Temat wielokrotnie przerabiałem. I jak nie wkręca się dobrze na obroty to też od pompy może być. I rano mogą występować problemy z odpalaniem i auto może nie mieć mocy i kopcić :)

Jak rozwiążesz problem napisz czy miałem racje. Bo jestem pewien na 99% że to pompa.

pozdro
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

radek5000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lis 2009, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: radek5000 » 11 sty 2010, 19:49

pewnie masz racje tez mysle ze to pompa znalazlem speca ktory regeneroje takie pompy i chce 1000zl z moja na wymjane i rok gwarancji czy to dobra cena? czytalem troche o tym i kazdy opisuje tak jak u mnie tylko ze u innych objawy pokazywaly sie powoli i sie poglebjaly i na cieplym silniku bylo ok a u mnie odpalilem wczoraj wjeczorem po tygodniu nieodpalania i odrazu ta sie dzialo i jeszcze jedno auto odpala dobrze na zimnym i na cieplym i nie kopci tylko sie nie wkreca. :-(

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 11 sty 2010, 20:13

normalnie regeneracja w boschu kosztuje ok 2200zł. w wymienione masz praktycznie wszystko. jeżeli korpus masz poprzycierany to też. i gwarancja też jest na rok czasu. cena jest jak widzisz dobra, i teraz pytanie. Na co jest ta gwarancja?? jeżeli na sam tłoczek że sie nie zatrze czy zawór regulacji nie padnie jeżeli tłoczek jest oki. czy ogólnie pompa klęka (np. sterownik) to naprawia?

Awatar użytkownika
Klimass1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 06 gru 2009, 21:16
Lokalizacja: Syców

Post autor: Klimass1 » 11 sty 2010, 20:14

z czasem problem się pogłębi kolego. będzie ciężko palić :) cena dobra :) ja ostatnio za 1400 regenerowałem :)

[ Dodano: 2010-01-11, 20:16 ]
w mojej cenie był tłoczek i sterownik naprawa :)
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 11 sty 2010, 20:43

U mnie w innym samochodzie jak pompa padała to właśnie nie wkręcał się na obroty.
A jeśli chodzi o palenie przy zimnym to jeśli masz dobre sprężanie na cylindrach to na wolnych obrotach zawsze zapali. Bo w silnikach wysokoprężnych właśnie to sprężanie
jest najważniejsze. U mnie palił nawet przy -28 stopniach mrozu a rozpędzał się maksymalnie do 50/60 km/godz. Może to nie audi ale to też disel. W tej chwili jest trochę mrozu i ropa jest gęściejsza i pompa nie podaje odpowiedniego ciśnienia i wtryski nie rozpylają mieszanki. Po prostu jeśli pali ci dobrze a nie jedzie to jest coś ciśnieniem.
U mnie też nie kopcił.
Dążenie do doskonałości.

radek5000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lis 2009, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: radek5000 » 11 sty 2010, 20:48

powjem wam koledzy ze mam juz dosc tego auta nie pozbylem sie jeszcze problemu ze skrzynia a tu nastepny problem masakra :evil:

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 11 sty 2010, 20:56

jak będziesz miał źle ustawiony zapłon to nawet przy +10 ci nie zapali :-) a wtryski rozpylają dawke paliwa a nie mieszanke :mrgreen:

radek5000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lis 2009, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: radek5000 » 11 sty 2010, 21:02

sluchajcie a jest jakas tansza wersja tej naprawy tak na sprzedaz naprzyklad zlozyc na uzywanych czesciach bez gwarancji znalazl bym gdzies takiego magika

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl