części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 94 4.2PB ] Po rozłączeniu akumulatora nie odpala.

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

[D2 94 4.2PB ] Po rozłączeniu akumulatora nie odpala.

Post autor: gierobiala » 26 lis 2009, 11:09

Witam.Od wczoraj jestem właścicielem A8,jakiś czas już czytam to forum i wybór padł właśnie na D2.
Nie znalazłem nic podobnego na forum więc zakładam nowy temat.
Otóż po rozłączeniu akumulatora na jakąś godzinę po ponownym podłączeniu zasilania autko mi nie chce odpalić. :-( I nie bardzo mam pomysły co to może być.
Może wy macie jakieś pomysły,przy zakupie był podłączany VAG i nie było żadnych błędów.

Silnik 4.2,1994r.

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 01:00 przez gierobiala, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 26 lis 2009, 11:53

Witam.
Rozrusznik kręci?
Czy po włączeniu zapłonu gaśnie po chwili kontrolka od immobilisera ?
Masz jakiś dokładany alarm albo blokadę zapłonu?
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 26 lis 2009, 13:36

pioter pisze:Witam.
Rozrusznik kręci?
Czy po włączeniu zapłonu gaśnie po chwili kontrolka od immobilisera ?
Masz jakiś dokładany alarm albo blokadę zapłonu?
Rozrusznik kręci jak szalony bo właśnie wyjąłem aku żeby dać na wymianę i kupiłem nowy.

Wszystko gaśnie po przekręceniu kluczyka a dodatkowego alarmu chyba nie ma bo zamyka i otwiera się z kluczyka. Jest tak jakby chciał zagadać ,złapie dwa razy i potem można już sobie kręcić.Przed odłączeniem aku było wszystko w porządku.

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 26 lis 2009, 14:09

podepnij vaga i zobacz co sie zapisalo. Moze immo nie puszcza moze pompa sie skonczyla moze.... takich moze to jest setki. Podstawą do tych aut jest kolego vag bo bez tego bedziemy tydzien bic piane i nic nie ubijemy

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 26 lis 2009, 17:32

paulo79 pisze:podepnij vaga i zobacz co sie zapisalo. Moze immo nie puszcza moze pompa sie skonczyla moze.... takich moze to jest setki. Podstawą do tych aut jest kolego vag bo bez tego bedziemy tydzien bic piane i nic nie ubijemy
Dzisiaj nie miałem czasu się tym zająć..Myślałem że ktoś coś takiego już miał bo gdybać sobie można...wiem.Najśmieszniejsze jest to że przed odpięciem akumulatora śmigał jak talala,w kitę też nie dostał,od roku mam jeszcze bmw 750 to już przywykłem.. Wszystko było jak należy a po odpięciu tego nieszczęsnego akumulatora się coś zesrało. Dziwna sprawa bo w beemce nie raz był odłączany,stała całą noc bez napięcia nic się nie działo.W żadnym swoim samochodzie nie spotkałem się z czymś takim dlatego mnie to dziwi a V8 audi już też miałem kiedyś...

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 26 lis 2009, 20:10

kolego bmw e38 a audi a8 to dwa rozne auta i szereg roznych zastosowan w nich. Mialem rozne bawary i zadna z nich nie sprawiala tyle klopotow co a8. Wydaje mi sie ze padla ci pompa paliwa lecz to tylko strzal bo bez vaga to dupowato bedzie. Zakladam ze gazu nie masz bo nic nie piszesz o tym. Podepnij sie i wszystko bedzie jasne a poki co posprawdzaj bezpieczniki,zobacz czy paliwo podaje to zaledwie 10 minut ci zajmie a juz cos bedzie wiadomo

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 26 lis 2009, 20:39

paulo79 pisze:posprawdzaj bezpieczniki,zobacz czy paliwo podaje to zaledwie 10 minut ci zajmie a juz cos bedzie wiadomo
To to ja sobie posprawdzałem w dzień ,i wszystko ok..Gazu nie ma.Jutro podepnie mi kolega VAG-a i ogólnie ma poszukać tak że dam znać co było.

[edit] I wszystko już jasne,trochę wstyd się przyznać bo będziecie się turlać ze śmiechu ale....

Zacznę od tyłu,mianowicie nic na to nie wskazywało,wskazówka poziomu paliwa stoi prawie na środku a na kompie pokazywało że jest paliwa na 160 km a faktycznie nie było.Wlałem 20 litrów i samochód ożył. W związku z tym mam następne pytanie:
Co jest powodem takich błędnych wskazań bądź dlaczego nie ciągnie mi benzyny do końca.Po dolaniu dwudziestki wskazówka skoczyła za połowę więc pływak działa.Coś mi się obiło o uszy że pompka paliwa jest źle założona i nie przepompowuje benzyny z jednej połówki baku do drugiej. Jak ją założyć żeby wszystko było jak należy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl