części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 07 4.2TDI ] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

[D3 07 4.2TDI ] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi

Post autor: Mastero85 » 26 sie 2019, 20:15

Witam mam pytanie posiada ktos program diagnostyczny Odis 5.1.6 w celu namierzenia złodzieja prądu w a8 d3 woj mazowieckie /podlaskie ?
Ostatnio zmieniony 29 sie 2019, 04:38 przez Mastero85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 sie 2019, 20:26

Jasne, ze duzo czasu. Jak sam nie ogarniasz, a masz oryginalne sterowniki, nic nie dokladales oddaj samochod do ASO. Tutaj nikt Ci nic wiecej nie wywrozy, jak czytales tamten temat na kilkanascie stron to wiesz o czym mowie.

PS - interpunkcja bo tego sie czytac nie da
Black Cars Matters

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 31 sie 2019, 22:15

Dzis podczas przegladanie bloków natrafiłem na takie cos:) oco tu chodzi
<bezradny> https://www.fotosik.pl/zdjecie/ca6269009ff3c781 <bezradny> <bezradny>

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 01 wrz 2019, 20:43

do kradzenia prądu to zaden vag/odis ci nie podpowie konkretnie bo sam tego nie wie...

wie tylko z przeliczeń i napięcia aktualnego w jakiej kondycji znajduje się akku
i ewentualnie wprowadza ograniczenia wyłączając podzespoły

miernik i jazda srednio ogarniety elektryk ci to zrobi
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 02 wrz 2019, 07:22

Heh własnie podłączałem miernik odpinałem sterowniki wyciagałem bezpieczniki nic zero wgrałem ori program do mmi bo był Polski Wgrałem nowy wsad do sterownika zarządzania zakdowałem aku odpianłem klamki bez zmian ;/

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 wrz 2019, 09:57

Co znaczy nic ? Co znaczy zero ? Odpinając fizycznie sterowniki, dając zworki (przydaje się nie jedna) musisz je wykodować także z GW.
Black Cars Matters

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 wrz 2019, 16:43

zakodowałeś czesciowo rozladowany jako nowy? zły pomysł...

miernik cęgowy + wyciąganie bezpieczników + schematy i wszystko jasne
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 02 wrz 2019, 18:54

nie nie Aku zakodowałem jak był max naładowany wszystko ładnie poszło miernik to podstawa mam wpiety i wyciagałem bezpieczniki bez zmian dzis wyłaczłem kessa bez zmian rece mi juz opadaja ale zauważyłem ze jak autko usypia słychać szum morza w głosniku cicho ale słychać to wina wzmcniacza wywaliłem z gw nie wiem czy dobrze dałem petle odłaczyłem kostke bez zmian

[ Dodano: 2019-09-02, 18:54 ]
jedynie co pobór spada jak głowna szyne zasilania wypinam oznaczony strzałka na foto wtedy spada ale to głowne zasilanie <papa2> https://www.fotosik.pl/zdjecie/de344978f9369363

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 wrz 2019, 19:44

tu masz rozpiske tej głównej szyny

https://www.a8team.pl/d3-all-woda-pod-a ... tm?#312698

niestety musisz jechać po kolei po bezpiecznikach.... odczekujesz dosyc czasu po
zamknieciu/uzbrojenieu auta?

trzeba poczekać nawet parę minut
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 02 wrz 2019, 20:03

maciu dziekuje ci slicznie około 2minuty i sie usypia i tak skacze 200 miliamper raz a minute przeskoczy na 50 miliamper teraz wypinam kazdy bezpiecznik i wpinam miernik i na bezpieczniku nr 5 od kierowcy cały czas ciagnie 70 miliamper według rozpiski jest to zestaw przyrządów moze ktos mi powie od czego konkretnie on jest ten bezpiecznik

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 wrz 2019, 20:08

Jak nie usypia wzmaka a jego odpiales i jest to samo, to tylko znaczy ze to nie wzmacniacz ale inny modul z infotainment ktory sie nie usypia i przez tp rownie nie usypia wzmacniacza. Moduly, sterowniki sa powiazane ze soba, tak wiec jeden potrafi wbudzac inny itd.

Bezp nr 5 to ten slynny po ktorym wyciagniecu w 90% przypadkach tutaj na forum samochod spi.
Jesli tylko 5A to jest odpowiedzialny za GW. W zaleznosci od rocznika, byl na nim samo GW i cos jeszce. Sprawdz ktory miesiac samochodu i wg tego patzr na rozpiske bezp w ELSA.
Black Cars Matters

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 02 wrz 2019, 20:17

nie mam elsy ale kolega mi sprawdzi jutro jeszcze bo dzis ciemno sprawdze pozostalem i dam znac co sie dzieje rok auta mam 2005 grudzien mysle ze powoli z wasza pomocą znajde trolla co łyka prąd

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 wrz 2019, 20:17

no dokładnie całe zegary i J533 (diagnostyka can/most)
http://blog.uobdii.com/vag-gateway-j533 ... -data-bus/

J533 schowany jest za schowkiem więc dostęp w miarę prosty
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 02 wrz 2019, 20:18

Dicce111 piszesz ze jest odpowiedzialny za gateway ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 wrz 2019, 20:21

Tylko to nie oznacza uszkodzenia GW. Po prostu prawie wysztko idzie przez GW, wiec odpinajac go usypiasz chcac nie chcac prawie wszystko. Pisalem o tym w tamtym temacie moj patent na zabezpieczenie i usypiania samochodu po parunastu s. Na chploski rozum, uszkodzony modul B, ktory jest podpietu do GW (A) i kolejnego modulu C. Odpinaja GW, odpinasz A B C, wiec tym sposobem nie dojdziesz do tego ze uszkodzony jest B.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl