[D3 07 4.2TDI ] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi
[D3 07 4.2TDI ] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi
Witam mam pytanie posiada ktos program diagnostyczny Odis 5.1.6 w celu namierzenia złodzieja prądu w a8 d3 woj mazowieckie /podlaskie ?
Ostatnio zmieniony 29 sie 2019, 04:38 przez Mastero85, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzis podczas przegladanie bloków natrafiłem na takie cos:) oco tu chodzi
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ca6269009ff3c781
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ca6269009ff3c781
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
do kradzenia prądu to zaden vag/odis ci nie podpowie konkretnie bo sam tego nie wie...
wie tylko z przeliczeń i napięcia aktualnego w jakiej kondycji znajduje się akku
i ewentualnie wprowadza ograniczenia wyłączając podzespoły
miernik i jazda srednio ogarniety elektryk ci to zrobi
wie tylko z przeliczeń i napięcia aktualnego w jakiej kondycji znajduje się akku
i ewentualnie wprowadza ograniczenia wyłączając podzespoły
miernik i jazda srednio ogarniety elektryk ci to zrobi
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
nie nie Aku zakodowałem jak był max naładowany wszystko ładnie poszło miernik to podstawa mam wpiety i wyciagałem bezpieczniki bez zmian dzis wyłaczłem kessa bez zmian rece mi juz opadaja ale zauważyłem ze jak autko usypia słychać szum morza w głosniku cicho ale słychać to wina wzmcniacza wywaliłem z gw nie wiem czy dobrze dałem petle odłaczyłem kostke bez zmian
[ Dodano: 2019-09-02, 18:54 ]
jedynie co pobór spada jak głowna szyne zasilania wypinam oznaczony strzałka na foto wtedy spada ale to głowne zasilanie https://www.fotosik.pl/zdjecie/de344978f9369363
[ Dodano: 2019-09-02, 18:54 ]
jedynie co pobór spada jak głowna szyne zasilania wypinam oznaczony strzałka na foto wtedy spada ale to głowne zasilanie https://www.fotosik.pl/zdjecie/de344978f9369363
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
tu masz rozpiske tej głównej szyny
https://www.a8team.pl/d3-all-woda-pod-a ... tm?#312698
niestety musisz jechać po kolei po bezpiecznikach.... odczekujesz dosyc czasu po
zamknieciu/uzbrojenieu auta?
trzeba poczekać nawet parę minut
https://www.a8team.pl/d3-all-woda-pod-a ... tm?#312698
niestety musisz jechać po kolei po bezpiecznikach.... odczekujesz dosyc czasu po
zamknieciu/uzbrojenieu auta?
trzeba poczekać nawet parę minut
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
maciu dziekuje ci slicznie około 2minuty i sie usypia i tak skacze 200 miliamper raz a minute przeskoczy na 50 miliamper teraz wypinam kazdy bezpiecznik i wpinam miernik i na bezpieczniku nr 5 od kierowcy cały czas ciagnie 70 miliamper według rozpiski jest to zestaw przyrządów moze ktos mi powie od czego konkretnie on jest ten bezpiecznik
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jak nie usypia wzmaka a jego odpiales i jest to samo, to tylko znaczy ze to nie wzmacniacz ale inny modul z infotainment ktory sie nie usypia i przez tp rownie nie usypia wzmacniacza. Moduly, sterowniki sa powiazane ze soba, tak wiec jeden potrafi wbudzac inny itd.
Bezp nr 5 to ten slynny po ktorym wyciagniecu w 90% przypadkach tutaj na forum samochod spi.
Jesli tylko 5A to jest odpowiedzialny za GW. W zaleznosci od rocznika, byl na nim samo GW i cos jeszce. Sprawdz ktory miesiac samochodu i wg tego patzr na rozpiske bezp w ELSA.
Bezp nr 5 to ten slynny po ktorym wyciagniecu w 90% przypadkach tutaj na forum samochod spi.
Jesli tylko 5A to jest odpowiedzialny za GW. W zaleznosci od rocznika, byl na nim samo GW i cos jeszce. Sprawdz ktory miesiac samochodu i wg tego patzr na rozpiske bezp w ELSA.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
no dokładnie całe zegary i J533 (diagnostyka can/most)
http://blog.uobdii.com/vag-gateway-j533 ... -data-bus/
J533 schowany jest za schowkiem więc dostęp w miarę prosty
http://blog.uobdii.com/vag-gateway-j533 ... -data-bus/
J533 schowany jest za schowkiem więc dostęp w miarę prosty
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tylko to nie oznacza uszkodzenia GW. Po prostu prawie wysztko idzie przez GW, wiec odpinajac go usypiasz chcac nie chcac prawie wszystko. Pisalem o tym w tamtym temacie moj patent na zabezpieczenie i usypiania samochodu po parunastu s. Na chploski rozum, uszkodzony modul B, ktory jest podpietu do GW (A) i kolejnego modulu C. Odpinaja GW, odpinasz A B C, wiec tym sposobem nie dojdziesz do tego ze uszkodzony jest B.
Black Cars Matters