części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] Wibracje silnika

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

[D2 99 4.2PB/LPG ] Wibracje silnika

Post autor: Danio » 27 sty 2010, 00:21

Po wymianie rozrządu i świec silnik wpada w wibracje tak jak by nie palił jeden gar, dzieje się to na gazie i na benzynie ale na benzynie w prawie że nie odczuwalnym stopniu. Swiece ngk 4 elektrodowe "Laser Platinum". Przy wymianie rązrządu okazało się że był leciutko przestawiony. Po zmianie rozrządu pojechałem do gazmajstra żeby wgrał na nowo mapy ale auto dalej szarpie przy przyspieszaniu. Vag nic nie wykazał. gaz majster stwierdził że to może byc któraś cewka bo słychac przy tłumiku taki dziwny dzwięk jakby jakies bańki wypuszczał. Dodam że na biegu jałowym silnik pracuje równo, PYTANIE - Swiece czy cewka?
Ostatnio zmieniony 09 lis 2012, 22:35 przez Danio, łącznie zmieniany 2 razy.

klon_84

Post autor: klon_84 » 27 sty 2010, 00:49

a mzoe poduszki pod silnik lub skrzynie ???

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 27 sty 2010, 00:52

Własnie poduszke pod silnikiem też zmienili. Mechani znajomy także to co mógł to posprawdzał

klon_84

Post autor: klon_84 » 27 sty 2010, 01:31

a przewody zaplonowe moze gdzies jest pzreskok?

Awatar użytkownika
SJake
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:22
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: SJake » 27 sty 2010, 02:37

Nie masz zupełnie żadnych błędów?
Jak Twoje KATY?
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 27 sty 2010, 10:17

błędów silnika zero, katy niewiem jak, ale przypuszczenie klona z moim się potwierdza. myslę że przy zmianie swiec cos mogli naruszyc i jakas moze gumka czy osłonka popękała i przeskok iskry. dodam jeszcze ze zarpanie silnika nie jest regularne

krystek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 24 cze 2009, 07:15
Lokalizacja: slaskie

Post autor: krystek » 27 sty 2010, 18:12

obczaj sobie jak wygladaja koncowki fajek co na swiece przychodza ja mialem poodrywane i podobny objaw one kruszeja od temperatury po jakim tam czasie
ks

Kuba 3,7 V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: Kuba 3,7 V8 » 30 sty 2010, 18:00

Witam, mam tez problem z lekkimi nierównymi drganiami silnika na benzynie jak i na gazie, rozrząd wymieniany niedawno, a co do świec nie mam pojęcia bo nawet nie wiem jak mam sie do nich dostac !! i w tej sprawie pisze jak dojść do świec ?? one są pod cewkami ?? bo po zdjeciu osłon widoczne są tylko cewki a gdzie sa swiece i kable no to wlasnie nie wiem, chce sam troche poznac auto wiec narazie nie jade do mechanika, dzieki za ewentualne wskazówki !!!

[ Dodano: 2010-01-30, 18:14 ]
aha dodam ale nie wiem czy to ma cos wspolnego, ze na gazie przy wyprzedzaniu gdy trzeba przytrzymac dluzej pedal gazu prawie w podlodze po kilku chwilach zapalaja sie kontrolki CAT i ASR i "kuleje" silnik wtedy musze sie zatrzymac jezeli to mozliwe zgasic silnik i ponownie uruchomic.
<Kuba>

krystek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 24 cze 2009, 07:15
Lokalizacja: slaskie

Post autor: krystek » 30 sty 2010, 18:21

moze to byc modul lub zle ustawiony gaz.swiece sa pod cewkami.trza odkrecic i odpiac cewke
ks

mmd317
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 22 gru 2009, 17:15
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: mmd317 » 30 sty 2010, 22:46

aha dodam ale nie wiem czy to ma cos wspolnego, ze na gazie przy wyprzedzaniu gdy trzeba przytrzymac dluzej pedal gazu prawie w podlodze po kilku chwilach zapalaja sie kontrolki CAT i ASR i "kuleje" silnik wtedy musze sie zatrzymac jezeli to mozliwe zgasic silnik i ponownie uruchomic.

Kolego dawka gazu jest z byt niska i po pewnym czasie silnik zalapie blad i tak go trzyma do puki go nie zgasisz i odpalisz ponownie. mam tak gdy wyjezdze gaz do konca i w pewnym momencie zapala sie te kontrolki przelaczenie na bendzyne nic nie daje. musze sie zatrzymac zgasic auto i odpalic

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 31 sty 2010, 11:37

mysle kolego ze z vagiem sie nie postarales. Wchodziles w bloki wartosci mierzonych? Jesli motor nie przepala na ktorys cylinder to po odkreceniu swiec bedziesz widzial a najlepiej by bylo abys sprawdzil blok spalania vagiem a wszystko bedzie jasne. Vag pokaze ktore cylindry maja chwilowe braki spalania a wtedy sprawdzisz swiece, fajki i cewki na tym cylindrze na ktorym sa braki.
Kolego Klon w tych silnikach nie ma przewodow zaplonowych juz ci to pisze drugi raz bo kiedys tez sie uczepiles przewodow a w tych autach ich poprostu nie ma, jest tylko- swieca,faja,cewka,wiazka elektryczna,modul i sterownik

[ Dodano: 2010-01-31, 11:40 ]
co do KATa to wina gazu albo zbyt uboga mieszanka albo tloczki w listwie juz wytarte. Do gazownika niech posprawdza listwy a jak ok to niech skalibruje wtryski i podniesie mapke troche i powinno byc git

Kuba 3,7 V8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2009, 19:33
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: Kuba 3,7 V8 » 31 sty 2010, 17:33

Witam ponownie, dzisiaj zauważylem jeszcze jak jade np. 60km/h lekko dodając gazu , a gdy wcisne troche mocniej ale nie tak zeby zredukowal bieg to silnik wpada w wibracje (wtedy odpuszczam bo po dluzszej chwili pojawilby sie błąd pewnie ) dosyć mocne jakby nie dopalał na wszystkie "gary" dzieje sie tak tylko na gazie i to nie zawsze !! kurcze to mnie najbardziej martwi .. co to moze byc !! moze Wy macie jakies porady.
<Kuba>

AMSTAFF

Post autor: AMSTAFF » 31 sty 2010, 20:00

Moim skromnym zdaniem posypał Ci się któryś wtrysk gazu ewentualnie cewka.Z tego co piszesz wina leży ewidentnie po stronie gazu.

Awatar użytkownika
Danio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:40
Lokalizacja: Długołęka/Wrocław

Post autor: Danio » 01 lut 2010, 08:28

AMSTAFF pisze:Moim skromnym zdaniem posypał Ci się któryś wtrysk gazu ewentualnie cewka.Z tego co piszesz wina leży ewidentnie po stronie gazu.
Kolego musisz wziąśc pod uwage to że problemy na gazie są odczuwalne 10 razy bardziej jak na benzynie. I to mi powiedział nie jeden gazmajster
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 01 lut 2010, 17:25

czy sprawdziles to o czym pisalem wyzej? Wydaje mi sie ze nie bo gdybys sprawdzil to pytan bys nie mial

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl