części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Nierówna praca silnika 2.8

ŁYDKA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 22 sty 2010, 19:58
Lokalizacja: WROCŁAW

[D2 ALL ] Nierówna praca silnika 2.8

Post autor: ŁYDKA » 16 cze 2010, 18:57

Witam posiadam Audi A8 2,8 bez quattro, 193km ma proble jedna z uszczelek pod klawiatura przeciekała nalał sie olej do swiec i silnik zaczął się telepać jak traktor poradzili mi wymienić,świece kable wysokiego napięcia uszczelki pod klawiatura przy okazji wymieniłem rozrząd i co po wymiane jest tak samo telepie sie jak traktor! Był na komputerze pokazuje sporadyczny bład przepływomierza i nic więcej ciśnienie na garach jest ok cewka daje dobry prad na kable jeszcze jedno świece po przejechaniu 500km wygladaja tak jakby przejechały z 100000 km zostalo mi jeszcze do zrobienia diagnostyka samego silnika a potem chyba juz kupno i wymiana motoru:/ moze ktoś z Was miał taki problem albo wie co jest grane i jak sie z tym uporać z góry dziekuje za pomoc i porady Pozdrawiam Sebo[/b] moj mail sebastianjons@wp.pl badz gg: 2711111
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 08:15 przez ŁYDKA, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 16 cze 2010, 19:19

A jaki błąd ci wywaliło na kompie. Może wtedy będziemy coś mogli ci podpowiedzieć. Bo tak jak teraz to możemy wróżyć z fusów. Przyczyn może być bardzo wiele.
Dążenie do doskonałości.

ŁYDKA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 22 sty 2010, 19:58
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: ŁYDKA » 16 cze 2010, 22:15

jak narazie to pokazało sporadyczny błąd przepływomierza ale to był taki ogólny skan auta pod kompem a podobno jest jeszcze jakaś diagnostyka samego silnika ja sie na tym kompletnie nie znam a jak narazie od 2 miesiecy nikt nie jest mi w stanie pomóc dopiero w piątek jadena ta diagnostykę silnika...

[ Dodano: 2010-06-26, 09:21 ]
a wiec na kompie nic nie pokazuje a moje auto pali chyba najwięciej na osiedlu zatankowałem za 170 zl na shell i zrobiłem 140 km i rezerwa sie zaswieciła i w dalszym ciagu silnik sie telepie jak traktor moze z Was wie co dolega mojemu silnikowi prosze o jakas porade podpowiedz?! Pozdrawiam

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 02 lip 2010, 01:28

kompresję sprawdzić
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
NATANIEL
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:25
Lokalizacja: GA / czasem SBI

Post autor: NATANIEL » 02 lip 2010, 10:35

Skoro świece po 500 km wyglądają jak po przejechaniu 100 tys. km, to wszystko wskazuje na kiepskie spalanie w komorze cylindrów (paliwo na pewno dochodzi, bo inaczej świece nie byłyby "zarzygane" paliwem i nie tworzyłby się na nich nagar).

Łącząc razem wszystkie wykonane przez Ciebie naprawy wnioskuję, że:
- albo wymiana kabli i świec wpłynęła na pogorszenie zapłonu (osobiście miałem kiedyś przypadek, że po wymianie kabli - niby nie najgorszego producenta - iskra zamiast na świecę, spierniczała mi na blok silnika :shock: - kable miały takie metalowe osłonki na kopułkach i dopiero po ich usunięciu, wszystko wróciło do normy - po prostu kable były do du...!!! ), mogliście też nieprawidłowo podłączyć kable (może zamieniliście kable na którymś z cylindrów - radzę sprawdzić wszystko dokładnie, choć nie jestem pewien, czy silnik V6 w ogóle wówczas da się uruchomić),

- albo przy wymianie rozrządu mechanik/lub ty sam osobiście (bo nie wiem, kto dokonywał wymiany) omyłkowo ustawiliście rozrząd np. o 1 ząbek do przodu lub do tyłu... silnik będzie pracował, ale zawory będą otwierać się w niewłaściwych położeniach tłoka, co także skutkować będzie złą pracą silnika, prawdopodobnie także spadkiem mocy; przestawienie rozrządu o większą ilość ząbków skutkowałoby natomiast totalną demolką - tłoki uderzające w zawory... brrrr... :shock:

Oczywiście przyjmuję, że pierwsza usterka (czyli wyciek oleju spod uszczelki) został usunięty prawidłowo :-P

Ps. Nagar masz na wszystkich świecach? (wszystkie świece źle wyglądają, czy problem dotyczy tylko któregoś z cylindrów?) Bo to także pewna wskazówka...
"Jeśli choć raz zasmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo, bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić"

Leonardo da Vinci (o AUDI S8...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl