![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 LPG ] Problem z przepływomierzem , ucięty kabel
[S8 D2 99 LPG ] Problem z przepływomierzem , ucięty kabel
Witam , ostatnio zakupiłem S8 4.2 99 rok z LPG , po powrocie do domu i kilku mocnych rundach wywaliło błąd ABS i bodajże ESP , za radą internetow podłączyłem VCDSa , okazało się ze przepływka nie domaga , jak otworzyłem puszkę filtra okazało się ze ktoś już tam grzebał i obciął jeden kabel( ten z czarnej izolacji gdzie idą dwa przewody) , szukałem schematu ale coś słabo , ktoś ma może najchętniej z kolorami kabelków . Bede wdzięczny bardzo . Postaram się wrzucić zdjęcia które wyjaśnia mój problem .
PS. Jednak nie mogę dodać zdjecie , forum nie obsługuje formatu w którym mój telefon zapisuje zdjęcia .
PS. Jednak nie mogę dodać zdjecie , forum nie obsługuje formatu w którym mój telefon zapisuje zdjęcia .
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wrzuć na fotosik albo inny serwis zdjęciowy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Daj VIN to sprawdzę
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ale jaja 
Ktoś wsadził Ci przepływkę z 3.3 TDI
Wlaściwy numer OE dla Ciebie to - 077 133 471 H

Ktoś wsadził Ci przepływkę z 3.3 TDI
Wlaściwy numer OE dla Ciebie to - 077 133 471 H
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Powodzenia w szukaniu używki do AQH - słabo to widzę
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
5-6 sztuk na allegro siedzi , jedną mam prawie po drodze jak wracam z roboty 
PS. możesz jeszcze sprawdzić nr pompki centralnego ? bo moja lekko świruje
[ Dodano: 2017-08-18, 21:05 ]
wymieniłem przepływke , problem znikł , po 5km wskoczył spowrotem błąd przepływki :
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102-35-00- Signal to Low

PS. możesz jeszcze sprawdzić nr pompki centralnego ? bo moja lekko świruje
[ Dodano: 2017-08-18, 21:05 ]
wymieniłem przepływke , problem znikł , po 5km wskoczył spowrotem błąd przepływki :
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102-35-00- Signal to Low
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Znalazłeś z właściwym numerem ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jeśli błąd powrócił to problem musi być w instalcji do przepływki - warto sprawdzić te kable wszystkie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
ok bede jutro walczył , one idą od przepływki prosto do ECU ? tylko dlaczego chwile było ok ? skoro teraz aktualnie nie idzie skasować błędu , jak byś mógł napisać mi jak pomierzyć kable bo gdzieś czytałem o napięciach jakie powinny być ale teraz znaleść nie mogę
no i odłączona czy podłączona nie ma różnicy ten sam błąd
[ Dodano: 2017-08-18, 23:28 ]
znalazłem takie coś na forum passata :
Sprawdzanie napięcia zasilającego miernika masy powietrza (G70)
– wyjąć 5 -krotną wtyczkę 1 z miernika masy powietrza 2;
– podłączyć multimetr nastawiony na pomiar napięcia do styku 2 wtyczki i masy silnika.
– uruchomić silnik i pozostawić pracujący na jałowym biegu.
Wymagana wartość: 11 do 15 V
Jeżeli nie występowało napięcie:
– wyłączyć zapłon;
– sprawdzić połączenia przewodów do przekaźnika (J17) pompy paliwa
Jeżeli napięcie zasilające i przewody są prawidłowe:
– włączyć zapłon;
– podłączyć multimetr nastawiony na pomiar napięcia do styku 4 wtyczki i masy samochodu.
Wymagana wartość: 4,5 do 5,5 V
Jeżeli nie występowało napięcie:
– wyłączyć zapłon;
– sprawdzić sygnał i przewody masy,
– podłączyć przyłącze pomiarowe V.A.G 1598/31
do centralnej wtyczki komputera. Komputer sterujący silnikiem nie jest przy tym podłączony;
Sprawdzanie przewodów sygnałowych i przewodów masy miernika masy powietrza (G70)
Sprawdzić ciągłość przewodów między przyłączem pomiarowym a 5-krotną wtyczką:
styk 5 + gniazdo 29,
styk 4 + gniazdo 53,
styk 3 + gniazdo 27.
Rezystancja przewodu: max. 1,5 Ω
– sprawdzić dodatkowo wszystkie przewody, czy nie występują zwarcia między nimi;
– dodatkowo sprawdzić, czy nie występują zwarcia między przewodami i z potencjałem plus akumulatora lub masy.
Jeżeli nie stwierdzono żadnej usterki w przewodach:
– wymienić czujnik masy powietrza G70 na nowy.
wg opisu pin 2 i 4 mam ok , nie wiem jak reszta czy się zgadza , rano sprawdzę
[ Dodano: 2017-08-19, 09:26 ]
na zgaszonym silniku błąd daje się skasować , na odpalonym wraca

no i odłączona czy podłączona nie ma różnicy ten sam błąd
[ Dodano: 2017-08-18, 23:28 ]
znalazłem takie coś na forum passata :
Sprawdzanie napięcia zasilającego miernika masy powietrza (G70)
– wyjąć 5 -krotną wtyczkę 1 z miernika masy powietrza 2;
– podłączyć multimetr nastawiony na pomiar napięcia do styku 2 wtyczki i masy silnika.
– uruchomić silnik i pozostawić pracujący na jałowym biegu.
Wymagana wartość: 11 do 15 V
Jeżeli nie występowało napięcie:
– wyłączyć zapłon;
– sprawdzić połączenia przewodów do przekaźnika (J17) pompy paliwa
Jeżeli napięcie zasilające i przewody są prawidłowe:
– włączyć zapłon;
– podłączyć multimetr nastawiony na pomiar napięcia do styku 4 wtyczki i masy samochodu.
Wymagana wartość: 4,5 do 5,5 V
Jeżeli nie występowało napięcie:
– wyłączyć zapłon;
– sprawdzić sygnał i przewody masy,
– podłączyć przyłącze pomiarowe V.A.G 1598/31
do centralnej wtyczki komputera. Komputer sterujący silnikiem nie jest przy tym podłączony;
Sprawdzanie przewodów sygnałowych i przewodów masy miernika masy powietrza (G70)
Sprawdzić ciągłość przewodów między przyłączem pomiarowym a 5-krotną wtyczką:
styk 5 + gniazdo 29,
styk 4 + gniazdo 53,
styk 3 + gniazdo 27.
Rezystancja przewodu: max. 1,5 Ω
– sprawdzić dodatkowo wszystkie przewody, czy nie występują zwarcia między nimi;
– dodatkowo sprawdzić, czy nie występują zwarcia między przewodami i z potencjałem plus akumulatora lub masy.
Jeżeli nie stwierdzono żadnej usterki w przewodach:
– wymienić czujnik masy powietrza G70 na nowy.
wg opisu pin 2 i 4 mam ok , nie wiem jak reszta czy się zgadza , rano sprawdzę
[ Dodano: 2017-08-19, 09:26 ]
na zgaszonym silniku błąd daje się skasować , na odpalonym wraca