Witam szukam opini na temat takiego reduktora.Tomasetto AT-13 XP 373KM. Mój ma 14 lat i chce założyć nowy do tego nową Listwe wtryskową
Tomasetto Reduktor AT-13 XP 275kW / 373KM AT13XP
Lub KME GOLD GT
https://www.skapiec.pl/site/cat/4120/co ... v-RlNU0Fvk
[D2 99 4.2PB/LPG ] Ktoś ma założony reduktor LPG Tomasett
[D2 99 4.2PB/LPG ] Ktoś ma założony reduktor LPG Tomasett
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
Audi A8 4.2 V8
A ja Twina zamieniłem na Magic 3. Denerwowało mnie, że jak cisnę ostro i nagle odpuszczę to Twin srogo się pompuje. Jak gaz się leje w parownik a potem zastaje odcięty pobór to to co się nalało musi odparować. Znów jak jadę lekko i mocno wduszę to gaz gotuje się przed zaworem i ciśnienie siada. Wszystkie kłopoty zniknęły po zainstalowaniu magika. Mam Barakudy 130 bez dysz i instalacja chodzi na małym ciśnieniu 0,7-0,8
Kot też jest Quattro
Ja tam od prawie 100tyś km jeżdżę na reduktorze Prinsa i dopiero od jakiegoś czasu przy przełączaniu drobne szarpanie się pojawiło. Inna sprawa że temperatura przełączenia 30 stopni więc ciut za nisko.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Jakie wady ma magic to wiadomo. Ja przymykam na nie oko bo podoba mi się zasada działania.
Nie wiem czy są inne reduktory które na zawór puszczają gaz już odparowany a nie leją ciekły.
Twin jest ok ale ma wady tego typu reduktorów bo są cechą ich konstrukcji, magic ma inne... ale jak działa to ciśnienie trzyma dobrze przy szybkich zmianach poboru. To dla mnie najważniejsze.
Nie wiem czy są inne reduktory które na zawór puszczają gaz już odparowany a nie leją ciekły.
Twin jest ok ale ma wady tego typu reduktorów bo są cechą ich konstrukcji, magic ma inne... ale jak działa to ciśnienie trzyma dobrze przy szybkich zmianach poboru. To dla mnie najważniejsze.
Kot też jest Quattro