![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB ] Mycie silnika.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 51
- Rejestracja: 16 sty 2011, 19:48
- Lokalizacja: Krakow PL. - Hagen DE.
[D2 98 4.2PB ] Mycie silnika.
Czy jest jakis sposob na dokladne umycie silnika wraz z calym osprzetem ??? Tak,aby nie uszkodzic calej elektroniki,ktora znajduje sie w naszych jednostkach ??? Czy bron cie Panie Boze od takich pomyslow :wpale:
Używałem z powodzeniem:
http://royal.info.pl/product_info.php?products_id=66
http://www.autogloss.pl/engine-machine- ... -litr.html
Ww odczysciło wszelaki syf. Potem na gumę i plastiki to:
http://www.autogloss.pl/vinyl-rubber-pi ... 00-ml.html
Efekt:
http://www.rezacze.pl/bilu/s8/detailing/img_0476.html
http://royal.info.pl/product_info.php?products_id=66
http://www.autogloss.pl/engine-machine- ... -litr.html
Ww odczysciło wszelaki syf. Potem na gumę i plastiki to:
http://www.autogloss.pl/vinyl-rubber-pi ... 00-ml.html
Efekt:
http://www.rezacze.pl/bilu/s8/detailing/img_0476.html
Nie odważyłbym się chyba zaryzykować u siebie.maciu pisze:mnie to zrobili w zwykłej myjni, wyschło tyle czasu co było wnętrze robione
nie mialem zadnych problemow
[url=http://i13.photobucket.com/albums/a258/maciu/Audi/A8/A8_D2_1996/th_DSC_140_0050.jpg]Obrazek[/URL]
Moje auto tak ma na codzien. Zresztą nie to tylko A8 ale każde tak miało zaczynając od 2002 roku. Każdy dbający o swoje auto powinien czyścić je regularnie, a nie od święta i to zarówno komora silnikowa jaki wnętrze. Do czyszczenia i konserwacji komory silnikowej jak i silnika używam benzyny ekstrakcyjnej, szmatki polskiej oraz środka do konserwacji i nabłyszczania. Robota tylko ręczna bez myjki ciśnieniowej.
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
Miękka szmatka tzw "polska" i chociażby PLAK powszechnie dotępny. Komora silnika lśni bardziej niż u nie jednej gospodyni domowej kuchnia. Zawsze pokazuje to żonie i mówię " oby tak wygladała kuchnia w naszym nowym domku". Średnio zajmuje to mi raz w tygodniu w sezonie letnim 15 min w sobotę i w sezonie zimowym troszczkę rzadziej powiedzmy raz w miesiącu. Efekt powala na nogi, dla własnej przyjemności warto poświęcić te kilka minut dla swojej "laleczki". Moja ma na zegarze przebieg 220 tys km a wygląda pod pokrywą silnika i we wnętrzu jakby była nowa. Dlatego poprostu warto to pielęgnować.
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Możesz doprecyzować?BiLu pisze:Nie odważyłbym się chyba zaryzykować u siebie.maciu pisze:mnie to zrobili w zwykłej myjni, wyschło tyle czasu co było wnętrze robione
nie mialem zadnych problemow
[url=http://i13.photobucket.com/albums/a258/maciu/Audi/A8/A8_D2_1996/th_DSC_140_0050.jpg]Obrazek[/URL]

Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Za duże ryzyko uszkodzenia elektryki, za mała dokładność mycia zakamarków. Poza tym lubię to robić własnoręcznie ;-)maciu pisze:Możesz doprecyzować?BiLu pisze:Nie odważyłbym się chyba zaryzykować u siebie.maciu pisze:mnie to zrobili w zwykłej myjni, wyschło tyle czasu co było wnętrze robione
nie mialem zadnych problemow
[url=http://i13.photobucket.com/albums/a258/maciu/Audi/A8/A8_D2_1996/th_DSC_140_0050.jpg]Obrazek[/URL]
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
ryzyko trudne do oszacowania, myjka to 12 stanowisk wielka hala myją silniki w nie takichBiLu pisze:Za duże ryzyko uszkodzenia elektryki, za mała dokładność mycia zakamarków. Poza tym lubię to robić własnoręcznie ;-)maciu pisze:Możesz doprecyzować?BiLu pisze: Nie odważyłbym się chyba zaryzykować u siebie.
furach jak nasze wiec sobie pomyslalem ze chyba wiedzą co robią
co do zakamarków - osłon nie sciągali a to co było widać - nie miałem sie do czego przyczepić
co do roboty samemu - tez lubie ale nie mam gdzie i nie mam czasu :-(
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
mysle, ze najwazniejsze jest pytanie:
dlaczego myc silnik ? a nie "czym myc silnik"
nie przypominam sobie, aby producenci samochodow zalecali myc silniki/elementy w komorze silnika.
a wiec myjemy silnik, aby wygladal ladnie.
wtedy wylacznie robimy to recznie. ryzyko uszkodzenia newralgicznych elementow w komorze silnika jest znikome.
uzywanie myjki cisnieniowej to juz igranie z wlasnym budzetem domowym.
ponizej link do profesjonalnego forum (a zarazem dostawcy kosmetykow samochodowych)
http://www.forum.meguiars.pl/
dlaczego myc silnik ? a nie "czym myc silnik"
nie przypominam sobie, aby producenci samochodow zalecali myc silniki/elementy w komorze silnika.
a wiec myjemy silnik, aby wygladal ladnie.
wtedy wylacznie robimy to recznie. ryzyko uszkodzenia newralgicznych elementow w komorze silnika jest znikome.
uzywanie myjki cisnieniowej to juz igranie z wlasnym budzetem domowym.
ponizej link do profesjonalnego forum (a zarazem dostawcy kosmetykow samochodowych)
http://www.forum.meguiars.pl/
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Ja raz parę lat temu umyłem sobie silnik w C4 i to było moje ostatnie mycie na myjni,chemia którą to pryskali owszem ładnie wszystko wyczyściła ale po pewnym czasie zaczęły rdzewieć wszystkie stalowe nakrętki cięgła i inne pierdółki.Jak nie ma wycieków to tylko wystarczy przetrzeć z kurzu i jak ktoś lubi to jakimś plakiem,ja osobiście mam taki fajny matowy i jest super efekt,czyszczę bo lubię jak jest tam czysto i nic na to nie poradzę.