Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 3.7PB/LPG ] Uszczelka pompy paliwa

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

[D2 97 3.7PB/LPG ] Uszczelka pompy paliwa

Post autor: k44761 » 25 wrz 2011, 09:50

witam, dopadł mnie problem z porannym odpalaniem (nieszczelny kosz pompy) i potrzebuję informację, skąd wziąć tą rozpłaszczoną gumowo-metalową uszczelkę która jest pomiędzy koszem a mocowaniem pompy w baku? W serwisie są tylko komplety za ponad 450zł, jakoś mało mnie to przekonuje...
Pozdrówka
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2011, 19:25 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 25 wrz 2011, 18:43

W Gdańsku, serwis VW Plichta (k/Obwodnicy Trójmiasta).

358 zł... niestety tylko serwis i cały komplet.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 25 wrz 2011, 20:29

Dzięki za wskazówkę. Ja mam zniżki na warsztat, a i tak drożej w Lubinie niż w Gdańsku :/
Lipa z takimi zniżkami i znajomościami.
Nieważne. Nie wydam 400zł na 5 gumowych oringów za 0,20pln/sztuka i kawałek blaszki z przyklejonym oringiem. Nie jestem stuknięty :) Znajdę rozwiązanie i napiszę.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 26 wrz 2011, 07:37

Szukaj rozwiązania.

Też mam do zrobienia porządek z pompą paliwa... standardowy problem.
Na razie nie mam czasu usiąść do tego.
Jednak pierwszy krok chciałem wykonać. Kupić uszczelkę (i).
Cena też spowodowała, iż najpierw rozbiorę i looknę o co tam dokładnie chodzi z tymi
uszczelkami.

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 26 wrz 2011, 22:27

Sprobuj odwrocic (jest symetryczna) i mocniej dokrecic lub na wstepie tylko mocniej dokrecic (ta sruba co jest na gorze przykrywki baku po prawej stronie bagaznika)..
ja nie wymienialem tej uszczelki na nowa a mialem 2x problem z pompa - co ok 30tys. km
Obrazek

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 27 wrz 2011, 01:35

Kiedyś ktoś pisał o silikonie odpornym na benzynę. To było w jakimś temacie pisane o smrodzie paliwa w samochodzie. Może ktoś próbował takiego zabiegu??

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 27 wrz 2011, 21:08

Jestem po wstępnych testach. Zrobiłem tak - ponieważ uszczelki "zielone" z klimatyzacji są odporne na działanie benzyny, zdarłem stare, czarne uszczelki z tego metalu i przykleiłem na silikon uszczelki zielone. Zrobiłem taki sam wzorek z jednej i drugiej strony. Poskładałem wszystko do "kupy" i póki co jest idealnie. Zgodnie z tym co jest w serwisówce, zalałem 5L benzyny i autko zapaliło rano "na dotyk". No i nie wyłącza mi się nareszcie Webasto :) Wcześniej przy stanie paliwa mniejszej niż pół baku Webasto ciągle gasło - kilka minut po włączeniu - zapowietrzał się układ paliwowy.

Co do odwracania uszczelki i smarowania silikonem już tego próbowałem zanim napisałem post na forum :)
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2295
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 28 wrz 2011, 06:20

Jak możesz to podaj wymiary tych zielonych uszczelek żeby inni mogli skorzystać jak będą mieli ten sam problem .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 29 wrz 2011, 13:28

k44761 pisze:Jestem po wstępnych testach. Zrobiłem tak - ponieważ uszczelki "zielone" z klimatyzacji są odporne na działanie benzyny, zdarłem stare, czarne uszczelki z tego metalu i przykleiłem na silikon uszczelki zielone. Zrobiłem taki sam wzorek z jednej i drugiej strony. Poskładałem wszystko do "kupy" i póki co jest idealnie. Zgodnie z tym co jest w serwisówce, zalałem 5L benzyny i autko zapaliło rano "na dotyk". No i nie wyłącza mi się nareszcie Webasto :) Wcześniej przy stanie paliwa mniejszej niż pół baku Webasto ciągle gasło - kilka minut po włączeniu - zapowietrzał się układ paliwowy.

Co do odwracania uszczelki i smarowania silikonem już tego próbowałem zanim napisałem post na forum :)
I jak kolego,cały czas jest dobrze :?: jeżeli tak to daj namiary na te uszczelki,pewnie kilkadziesiąt osób z forum się ucieszy :mrgreen:

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 29 wrz 2011, 22:37

Witajcie. Cały czas jest ok. Uszczelki pochodzą z zestawu uszczelek VALEO do klimatyzacji, komplet takich uszczelek kosztuje sporo - bo około 500zł, jest tam z 1000 sztuk różnych uszczelek. W swoim warsztacie napełniam klimatyzacje, więc miałem takie uszczeleczki pod ręką. Dla ciekawych podam wymiary tych uszczelek - ale dopiero jak będę musiał rozebrać kolejny raz pompę, bo nie pamiętam w tym momencie.
Uszczelki można również kupić na sztuki w warsztatach które specjalizują się lub obsługują klimatyzacje za około 7 pln/sztukę. Ja zużyłem 6 sztuk.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
BiLu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 282
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BiLu » 23 maja 2012, 20:29

Czy oryginalna uszczelka może "sama z siebie" wyzionąć ducha?
Dopadł mnie problem z pompą i po wymianie na nową jest dokładnie to samo, czyli zakładam, że problem nie jest związany bezpośrednio z samą pompą, raczej z koszem/osprzętem.
Wcześniej było wszystko OK, nic nie grzebane, aż tu nagle przy stanie poniżej połowy paliwa w baku jest dupa, a pompa stara jak i nowa odpala wyłącznie po dolaniu benzyny do kosza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl