Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 4.2PB/LPG ] zmiana z 4.2 na 2.8

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

[D2 94 4.2PB/LPG ] zmiana z 4.2 na 2.8

Post autor: Wiśnia » 18 lis 2011, 10:23

Witam..czy ktoś kiedys słyszał coś na temat zmiany silnika z 4.2 na 2.8? czy jest możliwa zamiana... mam teraz skrzynie 4biegową tip-tronic
Ostatnio zmieniony 18 lis 2011, 11:59 przez Wiśnia, łącznie zmieniany 1 raz.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 18 lis 2011, 11:12

biorąc pod uwagę ile pali 2.8 to ci się zwróci za baaardzo dużo kkm

jest sens?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 18 lis 2011, 12:00

Jedynie jest sens jak padł ci obecny silnik i musisz go wymienić, a silnik 2,8 będziesz miał tanio (najlepiej kompletny z elektroniką + skrzynia), bo inaczej to możesz mieć niezłą rzeźbę aby to uruchomić. Jeśli chcesz wymienić bo szukasz oszczędności to nie ma najmniejszego sensu

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 18 lis 2011, 15:03

co z tego że tanio jak zaraz trzeba bedzie przerobić sporo innych rzeczy
żeby się dostosować? zacznij od ogarnięcia wiązki do ecu

na AKP ktoś zasadził dizla do V8ki - poszukaj i popytaj
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 18 lis 2011, 16:02

roboty sporo, takie zabawy to tylko jak sam to ogarniesz, bo jak ci przyjdzie za wszystko zapłacić to niewiele dołożysz i kupisz drugą 8-kę. Da się włożyć też i silnik od Tico i zagazować go :mrgreen: tylko aby ruszyć to by musiał go ktoś z tyłu popchnąć :-)

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 22 lis 2011, 21:50

Gdyby auta nie miały kilometrów kabli i elektroniki jak dawniej to byłaby to kwestia 1-2 dni. Faktycznie prościej jest sprzedać i kupić drugie auto z oszczędniejszym motorem
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl