Post
autor: psg » 28 sty 2012, 22:26
chyba tak, dwa dni przed tym jak całkiem padła zaczęło szarpać na gazie i nawet przy jeździe na benzynie, myslałem że to moduły ale po ich wyjeciu i wlozeniu ustalo wiec pomyslalem ze wtyczki zasniedziały. Ale po 2 dniach padła pompa na szczescie bylem w swoim miescie.
podlaczylem drugi czujnik ps-cc1 i dziś zebralem nowe mapy benzynowe, teraz musze niestety kupic nowe "wtryski" LPG
moj ecu od gazu to KME diego v1.3E i z sensownych lpg mam tylko do wyboru:
matrix, REG(czyli omvl dream) i magic JET bo moich zavoli PAN juz niestety nie robia a nie byly takie zle bo zrobielm na nich ponad 100tys km, teraz juz szarpie na wolnych obrotach na gazie i nie idzie tego wyregulowac nachyleniem, przesunięciem i wzbogaceniem
niby moge dać HANA a w kompie ustawic magicJET lub matrix ale gosc z KME powiedzial ze to nie jest dokladnie to samo bo zbieżne z magic/matrix to hana mają tylko 2 OHm czyli dam drogie wtryski a nie wycisne z nich wiele.
sam juz nie wiem, ogolnie matrix za drogie natomiast REG sa bardzo krotkie i stosujac rowne wężyki od wtryskow do kolektora będą bardzo długie, tak samo matrix najsensowniej wygladają magic, nie w listwie tylko dać osobno w te same wężyki jakie mam po zavoli, a mam je krótkie przez co silnik dobrze chodził na gazie, nic nie szarpało i wkrecał sie bez problemu.
tylko teraz wszyscy narzekają na magic, że padają im cewki. Magic(HL Propan) robi juz nawet 5(szczotkowana obudowa) i 6(czarna obudowa) generacje wtryskow probujac izolować cewki od obudowy ale tam chyba jest problem z trwałością tych cewek.
rozebralem moje zavoli i tam cewka jest poprostu odizolowana od obudowy klejem grubosc scianki kleju okolo 1mm i to wystarczyło na 100tys km czemu te magic nie dają rady.
no nieważne, a może ktoś z was już jeździ na hana a ma wpisany inny wtryskiwacz w ustawieniach kompa LPG?