Witam . Posiadam audi a8 d3 4,2 bfm ,ostatnio zobaczyłem że na jak jeżdżę na benzenie to korekty długoterminowe pod obciążeniem idą na plus tak do 20, zrobiłem logi grupy 32-33-02 . Samochód jeździ dobrze , nie ma szarpnięć nie dławi sie wiec chyba z pompą paliwa wszystko jest ok. Może ktoś podpowie czym jest spowodowana uboga mieszanka . Przepławka pokazuje do 256
to moje logi
http://vaglogi.pl/log-032_033_002_Uy021.html
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] uboga mieszanka
-
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 mar 2016, 15:41
- Lokalizacja: siedlce
- marekp750
- Administrator
- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Zawyżanie korekt spowodowane jest zazwyczaj:
1. niewydajnością pompy paliwa (włączyć drugą pompę paliwa i pojeździć, zobaczyć jak się korekty ukształtują).
2. Lewe powietrze (na biegu jałowym w temperaturze roboczej, powinno być coś koło 5.5g/s).
3. Walnięty przepływomierz.
4. Padnięte sondy lambda...
5. Zawory SAI puszczające powietrze do wydechu
i jeszcze kilka innych.
1. niewydajnością pompy paliwa (włączyć drugą pompę paliwa i pojeździć, zobaczyć jak się korekty ukształtują).
2. Lewe powietrze (na biegu jałowym w temperaturze roboczej, powinno być coś koło 5.5g/s).
3. Walnięty przepływomierz.
4. Padnięte sondy lambda...
5. Zawory SAI puszczające powietrze do wydechu
i jeszcze kilka innych.
- panton
- Super Klubowicz
- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź