![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pompa paliwa..
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pompa paliwa..
Witam,
Zakładam nowy temat bo prawdopodobnie mam walnięte coś z pompą paliwa.
Jak większość już wie to wyskakuje mi błąd 17538 - Długoterminowa regulacja...
Posprawdzałem już praktycznie wszystko co może powodować ten błąd:
Przepływomierz nowy - dobry,
Sondy sprawdzone dzisiaj - OK,
Elektrycznie nie ma się do czego przyczepić, ale
dzisiaj sprawdziłem jedną rzecz, zdjąłem wężyk paliwowy, który idzie od regulatora paliwa i zonk, nic nie leci, a z tego co się orientuję to powinno normalnie lecieć paliwo.
Wychodzi na to, że coś z pompą paliwową jest nie tak, nie ma odpowiedniego ciśnienia
albo jakiś wężyk pękł albo kosz albo pompę ch...j strzelił.
Powiedzcie mi czy istnieją jakieś zamienniki fabrycznej pompy, bo oryg. to trochę wali po kieszeni - ok 1100zł
pozdrawiam
Zakładam nowy temat bo prawdopodobnie mam walnięte coś z pompą paliwa.
Jak większość już wie to wyskakuje mi błąd 17538 - Długoterminowa regulacja...
Posprawdzałem już praktycznie wszystko co może powodować ten błąd:
Przepływomierz nowy - dobry,
Sondy sprawdzone dzisiaj - OK,
Elektrycznie nie ma się do czego przyczepić, ale
dzisiaj sprawdziłem jedną rzecz, zdjąłem wężyk paliwowy, który idzie od regulatora paliwa i zonk, nic nie leci, a z tego co się orientuję to powinno normalnie lecieć paliwo.
Wychodzi na to, że coś z pompą paliwową jest nie tak, nie ma odpowiedniego ciśnienia
albo jakiś wężyk pękł albo kosz albo pompę ch...j strzelił.
Powiedzcie mi czy istnieją jakieś zamienniki fabrycznej pompy, bo oryg. to trochę wali po kieszeni - ok 1100zł
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 09:16 przez kukiluki, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Do 4-D3-004 999 była jedna pompa, potem 2 w baku (strona lewa i prawa (pompa zasilajaca paliwa czy jak to zwą)) + przy tzw rozdzielaczu paliwa (tak samo - strona lewa i prawa).
Skoro na LPG było dobrze to faktycznie moze byc z tym problem, ale równie dobrze z samym cisnieniem w ukladzie, zaworem ciśn(?), lub wtryskami, dlatego wczesniej o to pytałem. Niech Ci ew jakis magik podepnie manometr.
Skoro na LPG było dobrze to faktycznie moze byc z tym problem, ale równie dobrze z samym cisnieniem w ukladzie, zaworem ciśn(?), lub wtryskami, dlatego wczesniej o to pytałem. Niech Ci ew jakis magik podepnie manometr.
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Wedle życzenia, (głownie tył, jak chcesz dokladniej przy wtryskach daj znac): http://ul.to/68xd58
kukiluki - nie macie tam w okolicy jakiegoś normalnego warsztatu, który będzie w stanie ogarnąć to autko ? Przez sieć trudno coś ocenić, a szkoda wywalac $ na nowe części zupełnie niepotrzebnie, zwłaszcza, że to tanie nie jest, a ew diagnoza (czy to nawet w ASO) zapewne bedzie sporo tańsza.
kukiluki - nie macie tam w okolicy jakiegoś normalnego warsztatu, który będzie w stanie ogarnąć to autko ? Przez sieć trudno coś ocenić, a szkoda wywalac $ na nowe części zupełnie niepotrzebnie, zwłaszcza, że to tanie nie jest, a ew diagnoza (czy to nawet w ASO) zapewne bedzie sporo tańsza.
Black Cars Matters
Jeżeli masz auto na dwóch pompach to będzie łatwiej. Choć grzebania trochę będzie. Nie znam dokładnie D3 ale u siebie w D2 wymieniałem sam i warsztatu też nie mam.
Ale tak jak dice111 proponuje najpierw dobrze zdiagnozuj czy to na pewno pompa.
Bo po co wywalać kasę na części które mogą być dobre.
Ale tak jak dice111 proponuje najpierw dobrze zdiagnozuj czy to na pewno pompa.
Bo po co wywalać kasę na części które mogą być dobre.
Dążenie do doskonałości.
Bo nie masz czegoś takiego, że pompa musi przepompować paliwo z drugiej komory do kosza, a potem dopiero do układu. U ciebie każda z pomp pompuje paliwo bezpośrednio do układu.kukiluki pisze:Mam na 2 pompach, aczemu uważasz, że będzie łatwiej?
Jeśli chodzi o sprawdzenie to trzeba to robić najpierw na słuch czy słychać jak buczy. Po dobraniu się do nich można sprawdzić ich oporność czy któraś nie jest spalona i nie ma zwarcia. Ale myślę, że u ciebie może to być kończąca się pompa i oporność będzie prawidłowa. Po prostu może ona dawać za niskie ciśnienie.
Dążenie do doskonałości.
Aha, jeszcze przypomniało mi się coś co zdarza się sporadycznie ale może ma jakieś powiązanie.
Otóż czasami, gdzieś 1 raz na 30-40 odpaleń jest cisza przy rozruchu
- jak odpalam z przycisku to jest cyknięcie i dupa nawet nie zakręci, kluczykiem podobnie.
To może być związane z dostarczaniem paliwa?
[ Dodano: 2010-11-03, 12:54 ]
Dzisiaj znalazłem wgniecenie w zbiorniku i to dosyć głębokie - może to winowajca...
Otóż czasami, gdzieś 1 raz na 30-40 odpaleń jest cisza przy rozruchu
- jak odpalam z przycisku to jest cyknięcie i dupa nawet nie zakręci, kluczykiem podobnie.
To może być związane z dostarczaniem paliwa?
[ Dodano: 2010-11-03, 12:54 ]
Dzisiaj znalazłem wgniecenie w zbiorniku i to dosyć głębokie - może to winowajca...
Jakie powinno być ciśnienie na listwie?
[ Dodano: 2010-11-15, 22:42 ]
Dzisiaj zauważyłem, że jeden wężyk był zsunięty, ten od regulatora paliwa.
Jak go zamontowalem na miejsce to sie pogorszyło,
tzn: Jak jeździłem do tej pory to korekty na wtryskach były ok 25%
po założeniu wężyka na swoje miejsce korekty skoczyły na 70% i spadły na 40-50%
WTF??
[ Dodano: 2010-11-15, 22:42 ]
Dzisiaj zauważyłem, że jeden wężyk był zsunięty, ten od regulatora paliwa.
Jak go zamontowalem na miejsce to sie pogorszyło,
tzn: Jak jeździłem do tej pory to korekty na wtryskach były ok 25%
po założeniu wężyka na swoje miejsce korekty skoczyły na 70% i spadły na 40-50%
WTF??