witam wszystkich,
przejalem od ojca jego Audi.
Ma pare mankamentow i chce sie nimi zajac.
Jedna rzecz, ktora mnie niepokoi to:
od niedawna zaczal kopcic na czarno i stracil moc.
Podczas normalnej jazdy zero dymku.
Dopiero podczas kickdownow leci chmura + auto slabo przyspiesza. (czasami sie zdarzy ze przy wyzszych obrotach dostaje kopa...)
Zdarza sie rowniez, ze zacznie migac kontrolka od podgrzewaczy (czy jak to sie zwie.. taka zolta spiralka)
Dodam, ze silnik nie bierze oleju.
Co moze byc przyczyna ?
Kiedys mialem podobnie w Audi A6, 2.5tdi i okazalo sie ze uklad dolotowy jest nieszczelny.
Moze tutaj jest ten sam problem ...
Jak najlatwiej sprawdzic nieszczelnosc ?
W czym jeszcze moze byc problem ?
Bede wdzieczny za info, bo jestem laikiem jezeli chodzi o VAGi... siedzialem cale zycie w Hondach....
pozdrowka
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 02 3.3TDI ] brak mocy + kopci na czarno
a może katalizatory się kończą :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

dzisiaj bede podpinal i rzuce logi do tematu.
[ Dodano: 2011-10-18, 10:28 ]
no to logi z silnika:
3 Faults Found:
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2: Implausible Correlation
P1159 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17567 - ktoras przeplywka do wymiany... jakies 2 lata temu wymienialem jedna... szkoda ze nie podaje ktora
17664 - gdzie znajde ten czujnik temperatury ?
17964 - z tego bedzie wynikac kontrolka "zolta spiralka", z tego co doczytalem to zawor albo wezyk nieszczlny... co myslicie ? padaja te zawory? czy raczej wezyk ?
i skrzynia....
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.
P0741 - 35-00 - -
17116 - Gear 2 Incorrect Ratio
P0732 - 35-10 - - - Intermittent
konwerter do wymiany....
[ Dodano: 2011-10-19, 19:08 ]
logi z Audi. Moze ktos potrafi je zinterpretowac.
http://www.filesonic.com/file/2658843021/a8.xls
[ Dodano: 2011-10-18, 10:28 ]
no to logi z silnika:
3 Faults Found:
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2: Implausible Correlation
P1159 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
17567 - ktoras przeplywka do wymiany... jakies 2 lata temu wymienialem jedna... szkoda ze nie podaje ktora

17664 - gdzie znajde ten czujnik temperatury ?
17964 - z tego bedzie wynikac kontrolka "zolta spiralka", z tego co doczytalem to zawor albo wezyk nieszczlny... co myslicie ? padaja te zawory? czy raczej wezyk ?
i skrzynia....
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.
P0741 - 35-00 - -
17116 - Gear 2 Incorrect Ratio
P0732 - 35-10 - - - Intermittent
konwerter do wymiany....
[ Dodano: 2011-10-19, 19:08 ]
logi z Audi. Moze ktos potrafi je zinterpretowac.
http://www.filesonic.com/file/2658843021/a8.xls