Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 02 3.3TDI ] Silnik gaśnie - tryb awaryjny

welacz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2013, 07:56
Lokalizacja: Oława

[D2 02 3.3TDI ] Silnik gaśnie - tryb awaryjny

Post autor: welacz » 26 kwie 2013, 08:22

Witam, jestem posiadaczem audi d2 z silnikiem 3.3 Tdi.
Mam taki problem że gdy wcisnę nagle pedał gazu, autko zacznie przyspieszać po czym silnik wejdzie w tryb awaryjny i zgaśnie. Przy normalnym naciskaniu pedału gazu, autko jedzie bez zarzutu. Odpala również bez problemu. Vag wskazał na błąd 17428 więc wziąłem się za wymianę filtra paliwa. Po jego wymianie autko wpada w tryb awaryjny jak wyżej opisałem z tym że już nie za każdym razem.
Autko sprawdzało kilku mechaników i większość wskazało na zawór wysokiego ciśnienia n276 więc kupiłem nowy boscha. Po jego wymianie nic się nie zmieniło. Proszę o pomoc bo mam a8 a jeżdżę jak 90 konnym dieslem bo nie mogę mocno nacisnąć "gazu".
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 19:14 przez welacz, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 26 kwie 2013, 08:39

17428 P1020 4414 Ciśnienie paliwa - przekroczony limit - przewody, czujnik, zawór,wysokie tłoczenie

Pozostało sprawdzić przewody i czujnik.

welacz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2013, 07:56
Lokalizacja: Oława

Post autor: welacz » 26 kwie 2013, 08:55

przewody elektryczne czy paliwowe? który czujnik?

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 26 kwie 2013, 10:46

Kolego welacz, pisanie na forum rozpocznij od działu powitań.

Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.

Pozdrawiam
Simone331

welacz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2013, 07:56
Lokalizacja: Oława

Post autor: welacz » 26 kwie 2013, 17:49

czy ktoś jest w stanie mi pomóc? :-(

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 26 kwie 2013, 18:15

W drugim poście masz napisane na jakiej linii trzeba szukać, jedną (przyczynę) wyeliminowałeś.

welacz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2013, 07:56
Lokalizacja: Oława

Post autor: welacz » 26 kwie 2013, 19:47

zgadza się, lecz przewody mogą być elektryczne jak i paliwowe. A czujników w układzie paliwowym jest więcej niż jeden więc nie mam pojęcia od czego zacząć aby się w "darmowe" koszty nie pchać

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 27 kwie 2013, 16:11

Nie słuchaj tych głupot. Podjedź do mechanika, który chociaż trochę ogarnia temat diesli i poproś o zrobienie próby przelewowej. Niech podłączy menzurki do przelewów, zanotuj wartości po powiedzmy minucie a o wynikach poinformuj na forum.
Elektronika samochodowa.

welacz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2013, 07:56
Lokalizacja: Oława

Post autor: welacz » 27 kwie 2013, 16:36

Test przelewowy wykonałem jeszcze przed wymianą czujnika n275 w Mlecznej w diesel serwisie i wg nich a są to moi znajomi wszystko jest w porządku choć próba przelewowa nie odzwierciedli w 100 % sprawności wtryskiwaczy ponieważ pod obciążeniem mogą się one inaczej zachowywać

Awatar użytkownika
otto
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 04 lut 2013, 14:19
Lokalizacja:

Post autor: otto » 27 kwie 2013, 22:34

Jak chcesz sprawdzić wtryskiwacze, to tylko vas.... :lol:

welacz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2013, 07:56
Lokalizacja: Oława

Post autor: welacz » 28 kwie 2013, 20:23

jakby mnie było stać na naprawy i diagnostyki w serwisie to bym na forum o problemie
nie napisał. . a czy przeplywomierze mogły by mieć wpływ na to i podawać błędną informacje dla jednostki sterujacej która z kolei wykrywalaby błąd innego urządzenia?

Awatar użytkownika
otto
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 04 lut 2013, 14:19
Lokalizacja:

Post autor: otto » 29 kwie 2013, 12:35

Kolego ja nie jestem autoryzowanym serwisem a mam vasa ;-) Może, źle szukasz? Miałem cdif-a, gutmanna, vcds i to wszystko można o kant d*py potłuc. Podłącz pod vasa i będziesz wiedział co jest grane ;-)

welacz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2013, 07:56
Lokalizacja: Oława

Post autor: welacz » 29 kwie 2013, 21:21

mam viste i nie chce mi działać.. ;/

endrius233
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
Lokalizacja: Zabierzów

Post autor: endrius233 » 10 cze 2013, 20:24

Trzeba sprawdzić manometrem ciśnienie, po stronie wysokiego ciśnienia.
Czy masz jakieś problemy z porannym odpaleniem.

welacz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 kwie 2013, 07:56
Lokalizacja: Oława

Post autor: welacz » 10 cze 2013, 21:43

problem rozwiązany dwa tygodnie temu
wtryski waliły na przelew pięciokrotne dawki
regeneracja wtrysków 230 zł sztuka
audiola zasuwa jak szalona i mniej pali
dziękuję wszystkim za jakąkolwiek pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl