Witam.
Szybkie pytanie. Mam do zrobienia w weekend trase 3000km. Dzisiaj wyskoczyl mi blad turbocharger defective i lower limit excited. Blad skasowany i nie wraca od pol dnia. Myslicie ze dam rade i nie stane gdzies na autostradzie?
[ Dodano: 2016-09-15, 21:06 ]
Dzieki za szybką pomoc i podpowiedź Damian pół godzinki pożyłowałem. 20litrow spaliłem. Obie dmuchawy daja w blokach pomiarowych identyczne cisnienie. Od postoju 290bar do okolo 1600-1700bar na bucie(ciezko dokladnie zobaczyyc jak sie samemu jedzie z lapkiem). Szybko sie wkrecaja obie rownoczesnie.
Chyba jutro pojade w ta trase
[D3 04 4.0TDI ] Błąd turbiny
[D3 04 4.0TDI ] Błąd turbiny
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Takie jest wskazanie w bloku pomiarowym Na moje oko to przecinek 3 miejsca do tyłu powinien być ale nie będę się z VCDS'em kłócił
A tak serio to jest pewnie w mbar podane tylko w opisie bloku pomiarowego zapomnieli o m.
A tak serio to jest pewnie w mbar podane tylko w opisie bloku pomiarowego zapomnieli o m.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG