Cześć, problem wygląda tak:
Jeździłem cały dzień samochodem, i w połowie dnia odpaliłem auto i zaczął przeciągać biegi. Zauważyłem, że na trybie S zmienia biegi w podobnym przedziale obrotów, z tym, że jak jadę na D to pedał gazu nie jest taki czuły jak na S. Ogólnie najwięcej bieg przeciąga między 2 a 3, bo zmienia bieg między 2.000 a 2.500 obrotów przy spokojnej jeździe. Wcześniej przy takiej samej jeździe zmieniał max przy 1.600 obrotów. Jak jadę stałą prędkością to po prostu na 1.500 obrotów nie wrzuca mi na kolejny bieg tylko dużo później a tak nie było.
Jakieś sugestie?
[D2 02 W12/LPG ] Na D zaczął zmieniać biegi jak na S
Tak, wszystko działa normalnie, i bieg S i tiptronic i nie szarpie także tylko bieg D przerzucił się na tryb bardziej sportowy, jak wiadomo w tych autach skrzynia pracuje inaczej w zależności jak się depnie, i mi zaczęła tak pracować jakbym go dopiero co depnął. Ogólnie na dzień dzisiejszy już zauważyłem że czasem jakiś przekaźnik czy coś w tym stylu mi puknie to wtedy skrzynia przełącza się na normalny tryb ale problem dalej jest nie rozwiązany, straszna z tym lipa cały czas na tiptronicu jeżdżę bo nie będę jechać na automacie na 2.500 obrotów
[ Dodano: 2017-10-13, 20:29 ]
Witajcie. Po kilku dniach czas na podsumowanie problemu i zamknięcie tematu. Otóż pierwszym objawem usterki było to co pisałem w pierwszym poście, czyli skrzynia biegów zaczęła przeciągać biegi. Po dwóch dniach na zegarach pojawił się błąd check engine. Na vagu pokazało mi, że to czujnik temperatury. Przy okazji tej usterki dodatkowym objawem od samego początku, a nawet wcześniej niż przeciąganie biegów, było utrudnione odpalanie samochodu rano. Wcześniej tego z tym nie wiązałem. Obecnie po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego wszystko wróciło do normy auto rano odpala od strzała skrzynia biegów działa perfekcyjnie tak jak wcześniej na zegarach błąd zniknął. Pozdrawiam mechanika, który usterkę usunął bezbłędnie. Sherifish, Dzięki!
[ Dodano: 2017-10-13, 20:29 ]
Witajcie. Po kilku dniach czas na podsumowanie problemu i zamknięcie tematu. Otóż pierwszym objawem usterki było to co pisałem w pierwszym poście, czyli skrzynia biegów zaczęła przeciągać biegi. Po dwóch dniach na zegarach pojawił się błąd check engine. Na vagu pokazało mi, że to czujnik temperatury. Przy okazji tej usterki dodatkowym objawem od samego początku, a nawet wcześniej niż przeciąganie biegów, było utrudnione odpalanie samochodu rano. Wcześniej tego z tym nie wiązałem. Obecnie po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego wszystko wróciło do normy auto rano odpala od strzała skrzynia biegów działa perfekcyjnie tak jak wcześniej na zegarach błąd zniknął. Pozdrawiam mechanika, który usterkę usunął bezbłędnie. Sherifish, Dzięki!