![]() |
![]() |
![]() |
[D3 05 4.2MPI ] Wymiana klocków tył
[D3 05 4.2MPI ] Wymiana klocków tył
Witam.
Muszę wymienić klocki z tyłu i czy tym Skanem dam radę http://allegro.pl/profesjonalny-skaner- ... 23851.html Dodam, że w instrukcji jest to opisane,ale potrzebuję waszej opinii albo czy ktoś z kolegów tego używał w tym celu.
I tak dla pewności:
1) Czy skaner musi być (w trakcie wymiany klocków) cały czas podłączony do gniazda OBD2.
2) Jeśli tłoczki nie cofną się automatycznie do końca,robiąc to mechanicznie czy trzeba wykręcić silniczek.
Muszę wymienić klocki z tyłu i czy tym Skanem dam radę http://allegro.pl/profesjonalny-skaner- ... 23851.html Dodam, że w instrukcji jest to opisane,ale potrzebuję waszej opinii albo czy ktoś z kolegów tego używał w tym celu.
I tak dla pewności:
1) Czy skaner musi być (w trakcie wymiany klocków) cały czas podłączony do gniazda OBD2.
2) Jeśli tłoczki nie cofną się automatycznie do końca,robiąc to mechanicznie czy trzeba wykręcić silniczek.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 21:18 przez krypto35, łącznie zmieniany 1 raz.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
1 skaner musi byc podlaczony do otwarcia zacisku
po otwarciu mozna wylaczyc zaplon
2 jezeli tloczki sie nie cofna do konca to bardzo prawdopodobne ze sa zasyfiale /zasniedziale
wtedy pojawia sie klopot bo:
moga byc zasyfiale tloczki zacisku albo uszkodzony silniczek
jezeli silniczek sprawny a zaciski nie otworza sie do konca to nie wrzucisz nowych klockow wiadomo ale zeby zacisk odkrecic
musisz zdemontowac silniczek zacisku
do cofniecia tloczka sluzy torx w schowku gdzie trojkat
klopot polega na tym że :
jezeli otworzysz recznie rozruszasz zacisk i nie bedzie ciekl ...
to musisz na podlaczonym silniczku do auta wywolac jeszcze raz otwarcie silniczka inaczej nie zakrecisz go do obudowy albo inaczej upierniczysz uszy
nie zapomnij o wlczeniu trybu podnosnika przed zaczeciem pracy /podniesieniaauta/ zdjecia kola
bo sobie balaganu narobisz
po otwarciu mozna wylaczyc zaplon
2 jezeli tloczki sie nie cofna do konca to bardzo prawdopodobne ze sa zasyfiale /zasniedziale
wtedy pojawia sie klopot bo:
moga byc zasyfiale tloczki zacisku albo uszkodzony silniczek
jezeli silniczek sprawny a zaciski nie otworza sie do konca to nie wrzucisz nowych klockow wiadomo ale zeby zacisk odkrecic
musisz zdemontowac silniczek zacisku
do cofniecia tloczka sluzy torx w schowku gdzie trojkat
klopot polega na tym że :
jezeli otworzysz recznie rozruszasz zacisk i nie bedzie ciekl ...
to musisz na podlaczonym silniczku do auta wywolac jeszcze raz otwarcie silniczka inaczej nie zakrecisz go do obudowy albo inaczej upierniczysz uszy

nie zapomnij o wlczeniu trybu podnosnika przed zaczeciem pracy /podniesieniaauta/ zdjecia kola
bo sobie balaganu narobisz
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Jest prostsza opcja. Można wyjąć tłoczek i wkręcić nakrętkę a później nałożyć tłoczek i odpowietrzyć zacisk, dolać płynu 
U mnie z jednej strony się nie cofał całkiem i tak zrobiłem. Co prawda przypadkowo bo zamknąłem zdjęty z tarczy zacisk

U mnie z jednej strony się nie cofał całkiem i tak zrobiłem. Co prawda przypadkowo bo zamknąłem zdjęty z tarczy zacisk

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
no własnie ostrzegłem bo szczerze trochę sie martwilem bo zaciski stare mialy klopot tzn 1 sztuka nie otwierala sie do konca ..
ani przy wymianie ani pprzy trybie serwisowym ale klocki byly sienkie to wyjałem ,zacisk zdemontowalem
zalozylem drugi i okazalo sie ze nie byl do konca otwarty i kurde byly cyrki ale udalo sie
ani przy wymianie ani pprzy trybie serwisowym ale klocki byly sienkie to wyjałem ,zacisk zdemontowalem
zalozylem drugi i okazalo sie ze nie byl do konca otwarty i kurde byly cyrki ale udalo sie

Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

W D3 z tyłu masz jedne i te same klocki(A8 - tarcza 280mm, S8/W12- tarcza 310mm). Poza ceramiką chyba 
Uderza śmiało do kolegi michalwruszak i on wszystko i w dobrej cenie Ci dobierze

Uderza śmiało do kolegi michalwruszak i on wszystko i w dobrej cenie Ci dobierze

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
tak jak drago napisał do 8mek poza S8 oraz W12 były te mniejsze heble ... wyjatek jest jezeli ktoś modził na własną łapkę wtedy moze okazać sie że masz te wieksze w zwyklej A8 

Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Doprecyzowując:dracus6662 pisze:tak jak drago napisał do 8mek poza S8 oraz W12 były te mniejsze heble
A8 - tarcza 280mm, małe jarzmo
S8/W12 - tarcza 310mm, duże jarzmo
A8/S8/W12 - ten sam zacisk, te same klocki
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Lekka poprawka
A8 3.0tdi - 280mm
A8 4.0tdi 4.2ben - 310mm
S8/W12 - 335mm
Ceramika Tył - 356mm
A8 3.0tdi - 280mm
A8 4.0tdi 4.2ben - 310mm
S8/W12 - 335mm
Ceramika Tył - 356mm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Czyli miałem rację chociaż w tym, że kierowałem kolegę do Ciebie 
Musze zmierzyć tył bo myślałem, że sam mam 280mm. A tu wychodziłoby, że 310mm a wygląda na taką pipidówkę jak porównywałem z tym co założone miał FOSS.

Musze zmierzyć tył bo myślałem, że sam mam 280mm. A tu wychodziłoby, że 310mm a wygląda na taką pipidówkę jak porównywałem z tym co założone miał FOSS.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Karol u Ciebie jest 310mm , przy dużym kole taka tarcza nie wygląda na dużą 

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044