części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 2.8PB ] przerobienie zawieszenia nivo

majkelo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2017, 15:05
Lokalizacja: Toruń

[D2 96 2.8PB ] przerobienie zawieszenia nivo

Post autor: majkelo » 23 mar 2018, 22:29

Witam, otóż sytuacja zmusiła mnie do przerobienia tylnych amortyzatorów na zwykłe. Oba amorki nivo rozlane, a nie znam kogoś kto zregenerowałby mi to za dość rozsądne pieniądze, więc chciałem się zapytać, czy ktoś zaślepiał już wężyki doprowadzające płyn do amorków?
oraz wytłumaczył jak to najlepiej zrobić, również jakiej średnicy będą potrzebne do tego 'zaślepki' nawet nie wiem jak to fachowo nazwać <bezradny> Z dwa miesiące temu zakładałem nowe sprężyny na wyższe, więc z tym nie bedzie problemu, bo czytałem że ta przeróbka wiąże się z wymianą sprężyn, lecz nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi dotyczącej zaślepienia wężyków, pozdrawiam .

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 23 mar 2018, 23:21

Sądze ze jak wymienisz pompe wspomagania na zwykłą to mozesz olac wężyki lub je wymontowac.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6027
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 mar 2018, 04:17

Nie chcesz tego calego bajzlu sprzedac ? (kompletny uklad jak bedziesz przerabial fachowo a nie zostawial instalacji). Pisz mi jak co na PW
Black Cars Matters

PAlllUCH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 26 cze 2010, 11:21
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: PAlllUCH » 24 mar 2018, 08:08

Hej. Ja nie dawno też wymontowałem nivo. Tzn kupiłem nowe amorki i sprężyny od Michała, doradzi ci co kupić i za rozsądne pieniądze, a wracając do demontażu nivo wystarczy oba amorki wykręcić i przewód zasilania wpiąć w powrót i wszystko gra, tzn ja tak zrobiłem i wszystko jest ok.
Później wrzucę ci fotki, operacja bardzo prosta. A przybliżony koszt regeneracji jednego amora w Gdańsku ok 1000 zl :(

majkelo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2017, 15:05
Lokalizacja: Toruń

Post autor: majkelo » 24 mar 2018, 08:50

Jeżeli ktoś będzie chętny, mogę się postarać i wymontować cały uklad,
Ja wczoraj zdjalem cały obudowę nadkola, i widzę że ciężko będzie polaczyć zasilanie z powrotem, dlatego że średnica węży jest różna, jeżeli dasz zarzucić fotki to wielkie dzięki :)

PAlllUCH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 26 cze 2010, 11:21
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: PAlllUCH » 24 mar 2018, 10:44

Zestaw od Michała

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Proszę , tak to wygląda u mnie.

Robota w sumie prosta. podstawowe klucze, plus ściągacze do sprężyn.

U mnie przewody zasilania i powrotu są takie same więc nie były problemu z ich połączeniem. Dodam tylko że "wajchę" od sterowania wysokością nivo ustawiłem tak aby amory były opuszczone maksymalnie.

A zapominałem o najważniejszym.
Trzeba zdobyć osłonę, sprężynę, gniazdo .... cała górę do amora bo nivo tego nie ma.
Ja osobiście kupiłem dwa stare amory (100zl <jezyk2> ) gdzie to wszystko było.
Przekładka i gotowe.

Powodzenia <okok>

majkelo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 56
Rejestracja: 24 gru 2017, 15:05
Lokalizacja: Toruń

Post autor: majkelo » 24 mar 2018, 11:44

Myślałem że będzie potrzebny kawałek drutu miedzianego z zarobionymi końcówkami, a tutaj widzę że pozaginales i wkreciles je razem <brawo>

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6027
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 mar 2018, 11:39

majkelo pisze:Jeżeli ktoś będzie chętny, mogę się postarać i wymontować cały uklad,
Ile za to chcesz?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 28 maja 2018, 19:26

ja zapytam jaka jest roznica w sprezynach, jak by to auto wygladalo jak by je zostawic na sprezynach od nivo ? ??
jak rozwiązać problem przewodów idących do nivo z pompy ?
czy można wymontować całość ?
bądź sobą, wariatów też lubią

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl