Witam, otóż sytuacja zmusiła mnie do przerobienia tylnych amortyzatorów na zwykłe. Oba amorki nivo rozlane, a nie znam kogoś kto zregenerowałby mi to za dość rozsądne pieniądze, więc chciałem się zapytać, czy ktoś zaślepiał już wężyki doprowadzające płyn do amorków?
oraz wytłumaczył jak to najlepiej zrobić, również jakiej średnicy będą potrzebne do tego 'zaślepki' nawet nie wiem jak to fachowo nazwać Z dwa miesiące temu zakładałem nowe sprężyny na wyższe, więc z tym nie bedzie problemu, bo czytałem że ta przeróbka wiąże się z wymianą sprężyn, lecz nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi dotyczącej zaślepienia wężyków, pozdrawiam .
Hej. Ja nie dawno też wymontowałem nivo. Tzn kupiłem nowe amorki i sprężyny od Michała, doradzi ci co kupić i za rozsądne pieniądze, a wracając do demontażu nivo wystarczy oba amorki wykręcić i przewód zasilania wpiąć w powrót i wszystko gra, tzn ja tak zrobiłem i wszystko jest ok.
Później wrzucę ci fotki, operacja bardzo prosta. A przybliżony koszt regeneracji jednego amora w Gdańsku ok 1000 zl
Jeżeli ktoś będzie chętny, mogę się postarać i wymontować cały uklad,
Ja wczoraj zdjalem cały obudowę nadkola, i widzę że ciężko będzie polaczyć zasilanie z powrotem, dlatego że średnica węży jest różna, jeżeli dasz zarzucić fotki to wielkie dzięki
Robota w sumie prosta. podstawowe klucze, plus ściągacze do sprężyn.
U mnie przewody zasilania i powrotu są takie same więc nie były problemu z ich połączeniem. Dodam tylko że "wajchę" od sterowania wysokością nivo ustawiłem tak aby amory były opuszczone maksymalnie.
A zapominałem o najważniejszym.
Trzeba zdobyć osłonę, sprężynę, gniazdo .... cała górę do amora bo nivo tego nie ma.
Ja osobiście kupiłem dwa stare amory (100zl ) gdzie to wszystko było.
Przekładka i gotowe.
ja zapytam jaka jest roznica w sprezynach, jak by to auto wygladalo jak by je zostawic na sprezynach od nivo ? ??
jak rozwiązać problem przewodów idących do nivo z pompy ?
czy można wymontować całość ?