
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB ] Zawieszenie tył A8 FL AQF
[D2 99 4.2PB ] Zawieszenie tył A8 FL AQF
Witam piszę ten temat ponieważ, przyszedł czas na tylne zawieszenie w tym roku zrobiłem kompletne z przodu ale z tym było łatwo bo dostępność części w prawie każdej firmie kompletna lecz jeżeli chodzi o tył to nic nie rozumiem i nie znam się za dobrze na autach także do końca nawet nie wiem co powinienem wymienić tak że jak mechanik będzie działał to żebym miał spokój na dłużej bo auto ma 300+ km a wszystko wygląda na ori i po ostatnim przeglądzie okazało się że tam są już niezłe luzy , oczywiście temat szukałem u nas na forum albo w googlach i dowiedziałem się że można dostać jakieś tuleje i one załatwią sprawę czyli wystarczy że kupię 8 tulejek i 2 łączniki stabilizatora i będę miał komplet czy coś powinienem dodać do tego zestawu ,a drugie pytanie jak dobrać dobrze ten zestaw tulejek bo widzę jest już kilka firm i zestawów zajmujące się tym , za pomoc z góry dziękuje 

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Kedo6666, łącznie zmieniany 2 razy.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Jeżeli chodzi o dobranie to polecam : https://www.a8team.pl/zakupy-michal-wruszak-vt16845.htm . Po wymianie samych tulei w wahaczach odczujesz różnice .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Podepne się do tematu . Wymieniał ktoś całe zawieszenie na poliuretan ? Jak wtedy z prowadzeniem i komfortem ? U siebie mam sportowe zawieszenie i na wiosnę wymieniam wszystko , przód już leży w kartonie jeszcze tylko na musze zamówić reszte.
Tuleje na wszystkie tylne wahacze wychodzą po rabacie około 900zl i do tego prosty montaż .
W oryginale zostawię tylko łączniki stabilizatora z przodu i tył oraz łącznik wahacza z tyłu ,tu wpadnie lemforder albo jak mi się uda to dorobię na wzór też z poli.
Tuleje na wszystkie tylne wahacze wychodzą po rabacie około 900zl i do tego prosty montaż .
W oryginale zostawię tylko łączniki stabilizatora z przodu i tył oraz łącznik wahacza z tyłu ,tu wpadnie lemforder albo jak mi się uda to dorobię na wzór też z poli.
tak ale chodzi mi o komplet i co dokładnie wchodzi w tył zawieszenia bo chcę to wszystko wymienić a nie wiem co dokładnie mi trzeba czy tak jak wspomniałem w 1 komenatrzu tylko tuleje i łaczniki stabilizatora czy coś jeszcze potrzebuje do skopletowania całego tylnego zawieszenia , Michała kojarze wiem że załatwia takie rzeczy ale po prostu chcę wiedzieć co wchodzi w pełen komplet i skąd wiedzieć dokładnie czym się różni lift od prfl i czy mam longa to coś zmieniapioter pisze:Jeżeli chodzi o dobranie to polecam : https://www.a8team.pl/zakupy-michal-wruszak-vt16845.htm . Po wymianie samych tulei w wahaczach odczujesz różnice .
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
To już trzeba trochę posiedzieć w katalogu i spisać : http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... 680/lang/o , http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... 342/lang/o
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI