![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wymiana tulei zamiast całego wahacza....
[D2 ALL ] Wymiana tulei zamiast całego wahacza....
Póki co mam zawieszenie igła wiec nie praktykowałem ale na etce zauważyłem ze do wiekszości wahaczy dostępne są jako zamiennik tuleje.
Rzeczywiscie znalazłem takie oryginalne na necie.
I tak na przykład wahacz kosztuje 200 zł (zamiennik) a tuleja oryginał 25 zł.
Tylko czy da sie te tuleje w warsztacie tak bezproblemowo wprasowac jak to było przy starszych audikach?
Rzeczywiscie znalazłem takie oryginalne na necie.
I tak na przykład wahacz kosztuje 200 zł (zamiennik) a tuleja oryginał 25 zł.
Tylko czy da sie te tuleje w warsztacie tak bezproblemowo wprasowac jak to było przy starszych audikach?
I te sworznie kuliste (ich delikatna natura) sa wlasnie bolaczka zawieszenia. Zalozylem u siebie lemfördera na przod i po jednej wiekszej dziurze juz mi sie delikatnie jeden sworzen odzywa-przebieg od wymiany ok 20tkm. tuleje sa eleganckie a malo tego w wymienionym zawieszeniu tez byly jeszcze w dobrym stanie natomiast sworznie kuliste sie sypaly.
Przykładowa firma regenerująca wahacze:
Regeneracja wahaczy
Kiedyś, dawno temu to nawet końcówki drążków się regenerowało. Nie było dostępnych
części (lata 80). Teraz jak są zamienniki to już mniej się to opłaca...
Regeneracja wahaczy
Kiedyś, dawno temu to nawet końcówki drążków się regenerowało. Nie było dostępnych
części (lata 80). Teraz jak są zamienniki to już mniej się to opłaca...