części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Wymiana tulei zamiast całego wahacza....

JPTUNER
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 24 mar 2011, 08:08
Lokalizacja: DW

[D2 ALL ] Wymiana tulei zamiast całego wahacza....

Post autor: JPTUNER » 27 sie 2012, 14:43

Póki co mam zawieszenie igła wiec nie praktykowałem ale na etce zauważyłem ze do wiekszości wahaczy dostępne są jako zamiennik tuleje.
Rzeczywiscie znalazłem takie oryginalne na necie.
I tak na przykład wahacz kosztuje 200 zł (zamiennik) a tuleja oryginał 25 zł.
Tylko czy da sie te tuleje w warsztacie tak bezproblemowo wprasowac jak to było przy starszych audikach?

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 27 sie 2012, 15:10

pewnie ze sie da ja na wiosne wkładam POLIURETANOWE czerwone do mojej łosiem

Obrazek

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 27 sie 2012, 16:57

W a6 c5 kumpla wymienialiśmy bez problemu,a zawias ten sam (jeden wahacz się tylko różni) tak więc nie ma najmniejszego problemu.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

Gość

Post autor: Gość » 27 sie 2012, 17:08

problem to ja widze z druga strona wahaczy bo tam sa te kule co sie czesciej chyba na pl dziurach wyrabiaja a ich nie wymienimy.

tomi26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 553
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:58
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: tomi26 » 27 sie 2012, 17:11

Apophis, no wtedy to już cały wahacz.
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 27 sie 2012, 18:26

Dokładnie tak jak Apophis napisał, jeśli sworznie są dobre, to można wymienić samą tuleję. Jednak najczęściej właśnie sworzeń się szybciej wyrabia.

Gość

Post autor: Gość » 27 sie 2012, 18:37

I te sworznie kuliste (ich delikatna natura) sa wlasnie bolaczka zawieszenia. Zalozylem u siebie lemfördera na przod i po jednej wiekszej dziurze juz mi sie delikatnie jeden sworzen odzywa-przebieg od wymiany ok 20tkm. tuleje sa eleganckie a malo tego w wymienionym zawieszeniu tez byly jeszcze w dobrym stanie natomiast sworznie kuliste sie sypaly.

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 27 sie 2012, 18:44

to wtedy regeneracja i dalej latasz

Gość

Post autor: Gość » 27 sie 2012, 21:58

Masa pisze:to wtedy regeneracja i dalej latasz
A dokladniej na czym ta regeneracja ma polegac i ile kosztowac?? nie slyszalem ze te sworznie sie robi :shock:

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 28 sie 2012, 06:50

Przykładowa firma regenerująca wahacze:

Regeneracja wahaczy

Kiedyś, dawno temu to nawet końcówki drążków się regenerowało. Nie było dostępnych
części (lata 80). Teraz jak są zamienniki to już mniej się to opłaca...

Gość

Post autor: Gość » 28 sie 2012, 11:38

No wlasnie kwestia oplacalnosci...jedynie gwarancja lepszej jakosci,solidnosci by tu wchodzila w gre wg.mnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl