![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Tłucze przy hamowaniu, krzywe tarcze?
[D2 00 4.2PB/LPG ] Tłucze przy hamowaniu, krzywe tarcze?
Mam problem, gdy hamuje tlucze mi sie cos przy hamowaniu tak jakby byly tarcze krzywe, tarcze nowe,dodatkowo sprawdzone i nie bija.
Dzis bylem na szarpakach i wyszly mi do wymiany tuleje tylnego wahacza z prawej strony prawie wszystkie.
Wydaje mi sie ze od tego nie powinno sie tluc przy hamowaniu,ale juz sam nie wiem. Zglupiałem, najgorsze jest to zeto jakby z tylu albo z przodu z prawej strony i nie idzie wysluchac gdzie to.
Moze jakies rady?
Dzis bylem na szarpakach i wyszly mi do wymiany tuleje tylnego wahacza z prawej strony prawie wszystkie.
Wydaje mi sie ze od tego nie powinno sie tluc przy hamowaniu,ale juz sam nie wiem. Zglupiałem, najgorsze jest to zeto jakby z tylu albo z przodu z prawej strony i nie idzie wysluchac gdzie to.
Moze jakies rady?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2013, 00:33 przez uszek, łącznie zmieniany 1 raz.
mialem tosamo.
scierzka,szarpaki,diagnosta =wszystko ok.
a potem przy odpowietrzaniu mi oczy wyszly, jak te wachacze tancza.
sprawdz z przodu, wachacze gorne tylne,
czy nie jest wyrwana tulejka z gumy, strona od auta.
*bo dolne tuleje wachaczy, to raczej sciaganie powoduja,
zalezne od hamowania/przyspieszania.
scierzka,szarpaki,diagnosta =wszystko ok.
a potem przy odpowietrzaniu mi oczy wyszly, jak te wachacze tancza.
sprawdz z przodu, wachacze gorne tylne,
czy nie jest wyrwana tulejka z gumy, strona od auta.
*bo dolne tuleje wachaczy, to raczej sciaganie powoduja,
zalezne od hamowania/przyspieszania.
ale pisales ze 'tlucze' z prawej strony.
czy drazek powodowalby takie objawy.... hmm.
sprawdz dokladnie cale zawieszenie z przodu.
dokladnie.
obejrzyj i poszarp kazdym wachaczem.
obserwuj elementy zawiechy, podczas calego zakresu ich ruchu,
niech pomocnik kreci fajera max prawo/max lewo,
nawet na 'zabie' podnies kazde kolo osobno, i sprawdzaj.
ale najlepiej z kanalu, na obciazonym zawiasie.
cos musi wyjsc.
nie moze szarpac czy halasowac.
jak mocniej depniesz, to ustaje ten objaw ?
czy drazek powodowalby takie objawy.... hmm.
sprawdz dokladnie cale zawieszenie z przodu.
dokladnie.
obejrzyj i poszarp kazdym wachaczem.
obserwuj elementy zawiechy, podczas calego zakresu ich ruchu,
niech pomocnik kreci fajera max prawo/max lewo,
nawet na 'zabie' podnies kazde kolo osobno, i sprawdzaj.
ale najlepiej z kanalu, na obciazonym zawiasie.
cos musi wyjsc.
nie moze szarpac czy halasowac.
jak mocniej depniesz, to ustaje ten objaw ?
Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem A8 (podobno jest znane na tym forum) i mam mały problem bo przy prędkości ok.80 km/h do 100 km/h zaczynja bić przednie lewe koło ( koła dzisiaj wyważone- nie pomogło)i jak hamuje również.Wiechałem na szarpaki i zobaczyłem że przy przednim lewym kole wahacz tylny dolny (banan) ma luz na sworzniu od strony piasty i guma przy wózku jest strasznie elastyczna ,aż za bardzo.Pytanie moje jest takie czy luz na wspomnianym wahaczu może powodować takie bicie? Dzięki za odpowiedź bo nie da się z ty jeździć.