Dzisiaj jeżdżąc po mieście zauważyłem że temperatura podnosiła się do 120 stopni. Pierwszy raz widziałem taką na wskaźnikach. Sprawdzałem VAG - zero błędów. Ten wentylator po stronie kierowcy w ogóle się nie włącza. Visco sprawdzałem ręką gdy temperatura wynosiła 117 st. na wyłączonym silniku. Chodziło tak sobie ani ciężko ani lekko. Wymieniałem 1,5 roku temu łożysko na wisko, przy okazji wymiany rozrządu razem z pompą wody. Ostatnio był wymieniany płyn na nowy ale zrobiłem 600km i dopiero dziś taka wysoka temperatura. Na zewnątrz było max 27 stopni.
Jak jest sterowany ten wentylator?
Na VAG takie temperatury mi się wyświetliły, od czego one są
[D2 02 4.2PB/LPG ] Nie włącza się wentylator elektryczny
[D2 02 4.2PB/LPG ] Nie włącza się wentylator elektryczny
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, 17:27 przez emdzej, łącznie zmieniany 1 raz.
przed lewym kołem pod nadkolem jest taka płytka - są na niej masy i miedzy innymi masa od wentylatora, obok jest tez wtyczka od niego. Zacząłbym od sprawdzenia tego.
Po ściągnięciu osłony silnika wszystko widać.
miernik w łapke i zobaczyć czy jest napięcie na wtyczce po wlaczeniu klimy. czy sa przejscia na masach, a przedewszystkim czy ta plytka jest cała.
niestety z racji umiejscowienia i dostepu wilgoci u mnie mocnowania kabli skorodowały i przewody sie pozrywały.
edit:
mniej wiecej tak ona wyglada:
http://www.nossomoto.cal24.pl./zdjecia/ ... 2070zl.JPG[/img]
Po ściągnięciu osłony silnika wszystko widać.
miernik w łapke i zobaczyć czy jest napięcie na wtyczce po wlaczeniu klimy. czy sa przejscia na masach, a przedewszystkim czy ta plytka jest cała.
niestety z racji umiejscowienia i dostepu wilgoci u mnie mocnowania kabli skorodowały i przewody sie pozrywały.
edit:
mniej wiecej tak ona wyglada:
http://www.nossomoto.cal24.pl./zdjecia/ ... 2070zl.JPG[/img]